יום ראשון, 19 בינואר 2014

במיוחד לבישול בחורף: כלי בישול חדש למיקרו במקסימום טעם ובמינימום זמן –המיקרוג'ין

במיוחד לבישול בחורף: כלי בישול חדש למיקרו במקסימום טעם ובמינימום זמן המיקרוג'ין



חברת SK- עולם של מתנות מהעולם, עושה לנו מהפכה בהרגלי הבישול בחורף עם המיקרוג'ין: כלי חרס עם ציפוי מיוחד שמאפשר לבשל את כל סוגי המזון
תוך 10 דקות בלבד במיקרו או בתנור.


® SK – All For You  ® עולם של מתנות מהעולם ® www.sk-all4u.com


חברת SK - עולם של מתנות מהעולם עושה לנו מהפכה במטבח ומביאה לישראל את המיקרוג'ין – כלי חרס עגול המאפשר לבשל במיקרו את כל התבשילים ,שלרוב לוקחים זמן רב , תוך 10 דקות בלבד!! במקום שעה שלמה בתנור הפטנט החדש של מיקרוג'ין טמון בתכנון הייחודי של הכלי, הכולל חורים על המכסה שמפזרים את החום בצורה אחידה בכלי ומזרזים את תהליך הבישול.
המיקרוג'ין אידיאלי לבישול כל סוגי המזון: ירקות, בשר, דגים, עופות וכד', עשוי מחרס עם ציפוי ייחודי ללא צורך להוסיף שמן לתבשיל, כך שהבישולים יוצאים גם עם ערך דיאטטי.

צפיתי בהכנת ארוחה בכלי בשידור חי, התרשמתי תוך 10 דק', הוכנה מנה של ארוחה של תפוחי אדמה בשילוב של דג.
ללא שימוש בשמן אפילו לא בהתזה קטנה:) בריא, דיאטתי ומהיר.
מכשיר ידידותי להכנה ולשימוש, מומלץ בחום!


המיקרוג'ין  מתאים לשימוש גם במיקרו וגם בתנור ומגיע בגוון אדום כשבעתיד יגיע גם בגוונים של שמנת, ירוק דשא וכתום. מידות: 24.5 ס"מ קוטר ו-11 ס"מ גובה.
בעת השימוש מומלץ לכוון את המיקרו לעוצמת הבישול הגבוה ביותר, ולהיעזר בכפפות בעת הוצאתו מהמיקרוגל או מהתנור. מתאים לשטיפה במדיח הכלים וחובה לייבשו לאחר השימוש.
עם רכישת הכלי תקבלו גם  ערכת מתכונים

P   מחיר מיקרוג'ין -  229



SK - עולם של מתנות מהעולם, הינה החברה המובילה בשוק מוצרי הפרסום, קידום המכירות והמתנות בישראל. החברה מייבאת, מפתחת ומייצרת מוצרים איכותיים, תוך שימת דגש על חדשנות, ייחודיות ויצירתיות - המאפשרים להתאים את המוצר לצורך השיווקי, תחום הפעילות, קהל היעד והתקציב הנתון. בקטלוג החברה מחכה לכם מגוון עשיר של מוצרים, דוגמת כלי בית, טקסטיל, שוקולדים, יינות, מוצרי ספא ואווירה, מוצרי חשמל, גאדג'טים, מוצרי מחנאות, תיקים, מוצרים אקולוגיים, פרחים ושתילים, אביזרים משרדיים, מתנות ממותגות לחברות ולעובדים בימי כיף ועוד.

מאחורי SK - עולם של מתנות מהעולם,  עומדת סימה קיי, אשת עסקים  הפועלת בתחומי הנדל"ן וזכיינית ברשת בודי שופ אשר החליטה להגשים את חלומה ולהקים חברה המיועדת לרווחת העובד וקידום מותגים ועסקים בארץ ובעולם. חברת SK - All For You שהקימה סימה קיי  נחשבת כיום לחברה המובילה בשוק מוצרים הפרסום, קידום המכירות והמתנות בישראל.

SK - All For You \\ עולם של מתנות מהעולם

החברה המובילה בשוק מוצרי פרסום, קידום המכירות והמתנות בישראל
כתובתנו: רח' שמעון הצדיק 19 תל אביב. טל' 03-6829988 פקס. 03-6831343
כתובת האתר: www. sk-all4u.com
כתובת אתר המיקרוגין WWW.MICROJIN.COM