יום שני, 20 בינואר 2014

סולגאר מציגה 'כמוסות שמן אורגנו פראי' אנטיביוטיקה מן הטבע!

ט"ו בשבט של צמחי מרפא
סולגאר מציגה 'כמוסות שמן אורגנו פראי'
אנטיביוטיקה מן הטבע!

מהווה טיפול יעיל כנגד חיידקים, לרבות סוגים עמידים לאנטיביוטיקה, טפילים ופטריות כדוגמת קנדידה




ט"ו בשבט, הוא חגם הרשמי של האילנות, וזמן טוב לגלות את סגולותיהם הרפואיות של צמחי התבלין.  צמח האורגנו הפראי, גדל ברחבי אירופה ומשמש ברפואה העממית, זה אלפי שנים, לטיפול במחלות זיהומיות, בצהבת, חום גבוה, שלשולים ובמחלות של מערכת הנשימה והעיכול.

כיום, הודות למחקרים רבים שנעשו על שמן האורגנו, זוכות תכונותיו התרפויטיות הרבות להכרה מחודשת והוא ידוע כאחד מצמחי המרפא המגוונים והחזקים ביותר בפעילותו הרפואית. מחקרים מוכיחים באופן חד משמעי, כי לשמן האורגנו הפראי השפעה יעילה כמו זו של אנטיביוטיקה והוא מהווה טיפול יעיל כנגד חיידקים, לרבות סוגים אשר עמידים לאנטיביוטיקה, טפילים ופטריות.

'כמוסות שמן אורגנו פראי' (Wild Oregano Oil) מבית 'סולגאר', יעילות לטיפול במגוון רחב של זיהומים חיידקיים ובהם חיידק ההליקובקטר פילורי, שמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת סובלת מהימצאות חיידק זה בקיבה והוא אחראי ל-70% מכיבי הקיבה ול-95% ממקרי כיבי התריסריון ונחשב לחיידק עמיד במיוחד.
עוד נמצא, כי לאורגנו הפראי יכולת להכחיד את חיידק ה E-coli המהווה את הגורם העיקרי להתפתחות דלקות בדרכי השתן, מחלה ממנה סובלות נשים רבות.
בנוסף, בזכות פעילותו האנטיביוטית של הצמח הוא מסייע בריפוי מחלות עור, אקנה ונגעי עור הנגרמים כתוצאה מזיהומים.

'כמוסות שמן אורגנו פראי' מבית סולגאר, יעילות גם בטיפול בפטריות וקנדידה, מחקרים מצאו כי לשמן האורגנו, בדומה לתרופות קונבנציונליות נוגדות פטריות, פעילות רבת עוצמה כנגד סוגים רבים של פטריות והוא מהווה את אחד הכלים החזקים ביותר למיגור פטריית הקנדידה וזאת ללא השפעה שלילית על פלורת המעיים. פטריית הקנדידה שוכנת במערכת העיכול של בני האדם ולפי הערכות שונות, כשליש מאוכלוסיית המדינות המתועשות, סובלים מבעיות הקשורות לפטרייה זו.

לאחרונה הצטננתי והתקררתי, החלטתי שאני מנסה לקחת באופן יומי 2 כדורים של כמוסות שמן אורגנו פראי, אני לא יכולה להעיד על שיפור מיידי.. אני רק יכולה להעיד כי הרגשתי שהגוף שלי מוגן להתקררות עתידית.

צמח התבלין שמן אורגנו פראי נחשב לאחד הצמחים העשירים, החזקים והמגוונים בפעילותם הרפואית. אורגנו פראי עשיר ברכיבים פנולים ובשמנים נדיפים, יותר מאשר בני דודיו הספרדי והמקסיקני. תכונות אלה מעניקות לו את יתרונותיו העיקריים, לרבות תכונות אנטי-ויראליות, אנטי-פטרייתיות, ואנטי-בקטריאליות. האורגנו תומך בתפקוד מערכת החיסון, מסייע בסילוק ליחה ובשמירה על בריאות דרכי הנשימה ודרכי העיכול. בנוסף האורגנו משמש נוגד חמצון המגן על הגוף מפני נזקי רדיקלים חופשיים.
'כמוסות שמן אורגנו פראי' מבית סולגאר, מופק באמצעות כבישת העלים, בתהליך אשר הינו דורש התערבות של חומרים ממסים ומבטיח מיצוי מרוכז של החומרים הפעילים שבצמח, בכל כמוסה. הכמוסות הרכות מספקות סביבה יציבה לשמן ובכך מבטיחות שמירה על יעילותו של השמן לאורך כל חיי המדף של המוצר.

מחיר מומלץ לצרכן : 120 ש"ח  ל- 60 כמוסות סופט ג'ל
ניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים