יום שלישי, 14 בינואר 2014

חדש מבית דלק תעשיות: סדרת "הלו קיטי" לרכב בעיצוב שובב ועדכני

ג'יפ שחור, מכונית ספורט או מיני אדומה ושובבה?

חדש מבית דלק תעשיות:
סדרת "הלו קיטי" לרכב בעיצוב שובב ועדכני


חברת דלק תעשיות, מהמובילות בישראל בתחום הרכב, משיקה בימים אלו את סדרת  "הלו קיטי" לרכב ומציעה לקהל הרחב מגוון אביזרים נלווים בדמות החתולה האהובה בעיצוב שובב ועדכני.
הסדרה, שהותאמה במיוחד לטעם ולקהל הישראלי, עוצבה ע"י מעצבים המתמחים בדמות והיא כוללת: שטיחים לרכב, כיסויים להגה ולחגורות הבטיחות, צלונים, ארגונית , גופיות למושבים ועוד שלל מוצרים המעוצבים ברוח הז'אנר.
את האביזרים הנלווים לרכב, המעניקים טאצ' עיצובי ותחושה מרעננת וקלילה לחלל הרכב, ניתן להשיג בגווני שחור\ורוד, כשבמרכזם דמות החתולה החביבה "קיטי".

נקישה בדלת... השליח מוסר לידי הקטנה שלי חבילה.
איזה טעות זאת הייתה... ואתם יודעים למה? אני אשתף אותכם למה?
דלק תעשיות שלחו לנו ערכה מגניבה של הלו קיטי לרכב הפרטי שלנו.
איך שהבת המכורה שלי להלו קיטי ראתה את המוצרים...
היא חטפה את החבילה לחזקתה. באימרה חזקה " זה שלי"
הבת שלי ענבל בת ה-4 מהמכורות למוצרי הלו- קיטי, זה מתחיל מחולצות, שמלות, גרביונים..קישוטי עוגה..
כספת אישית ומה לא?

אז ירדנו יחד אמא וענבל אל הבימבה הפרטית שלנו...
והענקנו למכונית של אימא את הצלונים של הלו קיטי... האמת משתלבים מהמם באוטו שלי.
הריחן נותן את הלוק של הלו- קיטי בתוך האוטו.
נסכם את הפוסט באימרה של תודה.
ענבל שלי מודה לכם מקרב לב על הלו- קיטי שלה גם באוטו שלה.
אבא שלה עדיין לא מבין למה היא רוצה לנסוע רק באוטו של אמא? תגלו לו ?

טווח מחירים: 10-200 ₪.
לדוגמא:
כיסוי הגה הלו קיטי שחור 49.90 ₪
אירגונית לרכב הלו קיטי  59.90 ₪
סט כיסויים לחגורת בטיחות  הלו קיטי 39.90 ₪
ריח לרכב הלו קיטי 9.90 ₪
סט שטיחים לרכב הלו קיטי 139.90 ₪







את המוצרים ניתן להשיג בחנויות המובילות לאבזרי הרכב כגון: "אייס"- אוטו דיפו, "הום סנטר" , תחנות 

הדלק של "דלק"  ובחנויות המובחרות.