יום ראשון, 12 בינואר 2014

Essie משיקה מחזק + שכבת בסיס + שכבה עליונה לגימור מושלם בבקבוק אחד - חדש על המדפים!

""WOMEN CAN HAVE IT ALL!
מותג הלקים הניו-יורקי האייקוני
Essie
המתמחה בשגרת טיפוח מושלמת לציפורניים משיק את-
ALL IN ONE
מוצר חדשני המעניק 3 פעולות במוצר אחד:
מחזק + שכבת בסיס + שכבה עליונה לגימור מושלם בבקבוק אחד.

v    "ציפורניים בריאות וטבעיות זקוקות לטיפול וטיפוח מתאים. הן הדבר הראשון שמביטים בו ולכן אנו לא יכולות להרשות לעצמנו להיתפס לא מטופחות" אסי ויינגרטן, מייסדת "אססי" (essie).
v    ALL IN ONE – פורמולה חדשנית המעניקה 3 פעולות במוצר 1-
o       שכבת בסיס (base coat)
o       מחזק ציפורניים
o       שכבה עליונה לגימור מושלם (top coat)
v    מחיר מומלץ לצרכן: 83₪
v    להשיג בסניפי סופר-פארם נבחרים ובפרפומריות נבחרות.



מותג הלקים הניו-יורקי האייקוני ESSIE, המתמחה בטיפוח ציפורניים, משיק לצד המגוון הרחב של צבעי הלקים האופנתיים, את מוצר הטיפוח האיכותי ALL IN ONE- מוצר טיפוח חדשני ואיכותי המעניק 3 פעולות והכל באחד!

"ציפורניים בריאות וטבעיות זקוקות לטיפול וטיפוח מתאים. הן הדבר הראשון שמביטים בו ולכן אנו לא יכולות להרשות לעצמנו להיתפס לא מטופחות. " כך לדברי אסי ויינגרטן, מייסדת "אססי" (essie). All in one הינו מוצר טיפוח איכותי בעל 3 פעולות במוצר אחד המעניק תוצאות מידיות. "האישה המודרנית היא אישה עצמאית, עובדת וקצרה בזמן ולכן  all in one נותן מענה ומעניק תוצאה מיידית לטיפוח הציפורן".

האישה של "אססי" (essie) היא זו שמבינה את מהות הטיפוח ומראה הציפורן, האישה שהבינה שטיפוח הציפורן חשוב לא פחות מאשר טיפוח העור. "הרי את לעולם לא יודעת מתי תפגשי את הנסיך שלך ולכן לעולם לא תרצי להיתפס לא מוכנה".

all in one 3 way glaze ציפוי הכול-באחד ב- 3 דרכים
מוצר טיפוח ייחודי זה הוא בעל 3 פעולות במוצר אחד: לק בסיס, טופ קוט ומחזק והכול באחד! הציפורניים נראות ומרגישות חזקות יותר. הטופ קוט המבריק מותיר אחריו גימור בוהק וחלק המעניק מראה מושלם וזוהר.
אופן השימוש? לשימוש עם או ללא לק. מרחי שכבה אחת כבסיס, מעל מרחי שתי שכבות לק של ESSIE ושכבה עליונה כטופ קוט לגימור מושלם.


מחיר מומלץ לצרכן: 83 ₪
תכולה: 13.5 מ"ל

להשיג בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות