יום שבת, 14 במרץ 2015

הסוד של מיה משחקים לגיל הרך המותאמים להכנה לבית הספר- הבלוג עולמה של רויטל מחלק כניסות הכרות לאתר של מט"ח הסוד של מיה מוזמנים להרשם להגרלה שתערך בקרוב בעמוד הבית בפייסבוק עולמה של רויטל /www.facebook.com/revital.place


הסוד של מיה משחקים לגיל הרך

המותאמים להכנה לבית הספר





  •                             אתם ההורים רוצים?
  • לפתח את הכישורים הדרושים על מנת להצליח במעבר מהגן לבית-הספר.

    להעשיר את עולמם של הילדים

    לתת לילדים חווית הצלחה!

    באילו אמצעים נשיג זאת?

    פיתוח מוכנות לקריאה ולכתיבה

    פיתוח שפה וידע על העולם

    פיתוח מושגים בסיסיים בחשבון

    חשיפה נכונה לאנגלית ולימוד אוצר מלים בסיסי

    פיתוח היצירתיות

    טיפוח הסקרנות והרצון לגלות את העולם ואת חוקיו

    חוויית משחק איכותית ואסתטית

    שיתוף בני המשפחה בפעילות הילדים באתר

  • http://sodmaya.co.il/

כעת הבלוג עולמה של מיה מחלק מס' כניסות להתנסות לאתר למשך שבועים.

הבטחה שלי הילד/ ילדה לא ירצו לעזוב את מיה ואת חבריה!

אתם מוזמנים להכנס להגרלה שאוטטו תערך בבלוג.

כמה מהזוכים יקבלו את האופציה של קוד כניסה חינם לשבועים ימים ועוד הפתעה קטנה.

אתם מוזמנים להכנס ולעשות לייק לעמוד הבית בפיסבוק של עולמה של רויטל!

בקרוב מאוד ההגרלה:)

www.facebook.com/revital.place

"הסוד של מיה" הוא אתר התפתחותי המיועד לילדים בגילאי 7-3 . באתר פעילויות בהתאם לתוכנית הלימודים של משרדהחינוך לילדי הגנים: הכנה לקריאה ולכתיבה, מושגים בסיסיים בחשבון, אנגלית, מוסיקה, סיפורי תנ"ך , מרכז יצירה ועוד והכל תוך מתן דגש על חווית ההנאה וההצלחה של הילד.


הסוד של מיה הוא אתר חינוכי ולימודי המאפשר לילד עבודה עצמאית, האתר מותאם לילדים מבחינת תכנים, שפה ועיצוב. זהו אתר מוגן שאינו כולל פרסומות.


הסוד של מיה מאפשר לילד להיחשף לעולם תוכן עשיר המפתח את הדמיון ומקנה לו כישורים מוטוריים ותפיסתיים שיכינו אותו למחר. הכנה דרך משחק ודרך עולמות תוכן שונים. תוך כדי משחק מכיר הילד את האותיות ואת הצלילים, מתרגל קשר עין-יד , פותר תרגילי חשבון, משתעשע באנגלית ומתקדם ברמות השונות עד לרמה של הכנה לקראת הכניסה לכיתה א.מידע על האתר:

"הסוד של מיה" הינו אתר התפתחותי וחוויתי מבית מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית. זהו אתר משחקים ולמידה לילדים בגילאי 7-3 המיועד אמנם לילדים, אבל מאפשר להורים שקט נפשי, כיוון שהילד גולש במרחב מוגן, חינוכי ולימודי, המותאם מבחינת תכנים, שפה ועיצוב, לילדים.

מדובר על אתר ידידותי וקל להפעלה המאפשר עצמאות לילד. במקביל כאמור, מדובר באתר בטוח, ללא פרסומות או חשיפה לתכנים לא ראויים. באתר פעילויות העוסקות בהכנה לקריאה ולכתיבה, בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך לילדי הגנים: מושגים בסיסיים בחשבון, אנגלית, מוסיקה, סיפורי תנ"ך , מרכז יצירה ועוד.

גם את ההורים לא שכחו יוצרי הסוד של מיה ובשבילם ישנם באתר תכנים, הסברים ומאמרים הקשורים להתפתחות ילדים, גדילה ולמידה בשלבים השונים. במדור "הסוד של מיה להורים" ניתן לקבל מידע, כתבות מעשירות וטיפים שיעזרו בהתמודדות ובאתגרים היומיומיים של גידול ילדים.

בבניית התכנים לאתר ובחשיבה עליו השתתפו מומחים ופסיכולוגים מהמובילים בארץ ובעולם. את הצוות הובילה עפרה רזאל. המחשבה שעמדה מאחורי הפיתוח הייתה שגם אם עוסקים בנושאים כבדים כמו התפתחות וחינוך חשוב מאוד לעשות את זה בכיף ובהנאה ולרתום את יתרונות עולם המחשב להתפתחות הילד.

הסוד של מיה מאתגר את הילד תוך מתן דגש על חווית ההנאה וההצלחה שלו. תוך כדי משחק הילד לומד את מרכיבי השפה, חשבון, אנגלית, מוסיקה, יצירה, דפי צביעה, סיפורי תנ"ך נבחרים. למעשה, הילד נפתח לעולם עשיר המפתח את הדמיון ומקנה לו כישורים מוטוריים ותפיסתיים שיכינו אותו למחר.


יתרונות של הסוד של מיה:
סביבה אינטרנטית הולמת, חכמה, מעשירה, מאתגרת וחינוכית.
סביבה המפתחת את יכולותיהם של הילדים באופן המתאים להם ולרמתם.
סביבה המלמדת תוך כדי משחק, יצירה והנאה.
סביבה המבטיחה לילדים מעבר "חלק" מהגן אל בית הספר (האתר מתאים מאד כהכנה לכיתה א')
סביבה המאפשרת לכל ילד וילדה לפתח את המיומנויות הקוגניטיביות הדרושות להם להצלחה בבית הספר.






דפי צביעה של הסוד של מיה. פשוט לבחור ולהדפיס!

http://sodmaya.co.il/menu.aspx


הסוד של מיה www.sodmaya.co.il .