יום רביעי, 11 במרץ 2015

תכירו את נבחרת הכוכבים של אוסם פסח 2015 הכל כשר לפסח!

תכירו את נבחרת הכוכבים של אוסם פסח 2015 הכל כשר לפסח!


השנה אני מאורגנת נפלא לחג הפסח עם מוצרים נהדרים מבית אוסם.
כל כך הרבה מוצרים אטרקטיבים שמונחים לצרכן על המדף ויקלו על עבודת הכנת המטעמים שיוכנו בערב החג ובחול המועד.
אפילו נישנושים כמו במבה ובייגלה ניתן היה לקחת לעבודה... ללא חשש לכשרות.
תכירו את נבחרת הכוכבים המנצחים לפסח מבית אוסם 2015.
לי יש הרבה תכנונים למתכונים שווים שאחזור לעדכן בהמשך.
כולל הכנה + ותמונות.
בין המוצרים שנמצא על המדף : תערובת להכנת לחמניות מקמח מצה כשרות לפסח, פירורי זהב מקמח מצה, תערובת להכנת עוגות , קמח תופח בגרסה כשרה לפסח, פודינג וניל ופודינג שוקולד, תערובת להכנת קניידלעך , אבקות מרק, קטשופ, ספירל אורז , רוטב בסיס לבישול, מנה חמה, עוגת הבית, קרקרים, קראנץ רולס, שטוחים , במבה ועוד ועוד.

אסם מציעה תערובת להכנת לחמניות מקמח מצה כשרות לפסח. הכנת לחמניות בחג הפסח ידועה כמשימה לא פשוטה. הלחמניות יוצאות קשות מידי, או דחוסות, מתפוררות או לא מספיק טעימות. התערובת של אסם מבטיחה לחמניות טריות וטעימות במאמץ מינימלי. כל שצריך לעשות הוא להוסיף ביצים לתערובת המוכנה, ליצור כדורים ולהכניס לתנור אפייה- והתוצאה: לחמניות פריכות וטריות בעלות מרקם ייחודי וטעים במיוחד.
תערובות להכנת עוגות וקמח- אסם מציעה תערובת להכנה מהירה של עוגת שוקולד קוקוס, וקמח תופח בגרסה כשרה לפסח למי שרוצה לאפות שלל מאפים מעשה ידיו. בנוסף, פודינג בטעם וניל ופודינג בטעם שוקולד, להכנת עוגות בטעמים האהובים חתם סופר בני ברק.
הגשת מרק חם עם המוצרים הבלתי נפרדים - אסם מציעה תערובת להכנת קניידלעך, רק להוסיף ביצים ולערבב. לצד סיר המרק המהביל יזכו חובבי שקדי המרק לגרסה כשרה ולא יצטרכו לוותר על השקדים האהובים...
אבקות המרק- יחזרו גם השנה הטעימים והאהובים: מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות, מרק בצל (כשרות בד"צ חתם סופר).
הקטשופ האהוב מגיע גם בכשרות בד"צ לפסח.
ספירלי אורז- החג הזה אסם יוצאת עם מוצר ספירלי אורז כשר לפסח לאוכלי קטניות (מקמח אורז). המוצר הנו ללא גלוטן ובכשרות בד"צ בית יוסף.
רוטב בסיס לבישול שפיתח השף עומר מילר יחד עם אסם- רוטב בסיס לבישול להכנת 5 רטביםרוטב עשיר, המיוצר ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל (כשרות בד"צ).








מנה חמה- לשבוע החג ולטיולים מחוץ לבית, בטעמי פירה בצל ופירה פטריות (כשרות רבנות עפולה)
עוגת הבית- אסם מציגה ארבע עוגות כשרות לפסח, בטעמים שכולם אוהבים: שיש, שוקולד שוקוצ'יפס, בראוניס שוקולד ובראוניס שוקולד וקוקוס (כשר לפסח, ללא חשש לקטניות . חתם סופר בני ברק).
קרקרים- לראשונה מאסם, חטיפי קרקר כשרים לפסח! חטיפי קרקר טעימים ופריכים, המתאימים כארוחה קלה או כנשנוש, לבד עם מטבל. ללא גלוטן
קראנץ' רולס- דגני הבוקר המוכרים והאהובים על הילדים, במהדורה כשרה לפסח.
שטוחים מלח- שטוחים קריספיים עם אווריריות מרעננת, מגיעים בתוספת מלח ומתאימים לכל המשפחה: החל מילדים אוהבי בייגלה ועד לאירוח או לנשנווש טעים בין הארוחות
300 גרם (כשרות הרב חרל"פ + כשרות רבנות מקומית יוקנעם).
במבה - חטיף הבוטנים המוכר והאהוב ונחשב לאחד המותגים האהובים ביותר בישראל.
60 גרם (כשרות הרב חרל"פ + כשרות רבנות מקומית חולון)