יום שישי, 20 במרץ 2015

קולקציית אביב-קיץ 2015 ברשת הוניגמן קידס פריטי איכות אופנתיים במחירים אטרקטיביים


קולקציית אביב-קיץ 2015
ברשת הוניגמן קידס
פריטי איכות אופנתיים במחירים אטרקטיביים


קולקציית אביב-קיץ 2015 של הוניגמן קידס מציגה העונה מגוון גדול של פריטים איכותיים המושפעים מהטרנדים האופנתיים העדכניים ביותר. הפריטים מותאמים במיוחד לקהל הילדים של הוניגמן קידס. קולקציית אופנת הבייבי הינה נגזרת של אופנת הילדים ומותאמת בגזרות ובדפוסים המייחדים את הפריטים. הקולקציה מציגה מגוון רחב של פריטים בבדים מודפסים וחלקים הבאים לידי ביטוי בכל טרנד וטרנד.
MINIMAL GRAPHICS:
הטרנד הגרפי של העונה מגיע לעולם הילדים ומביא איתו צבעוניות קלאסית של שחור ושמנת.
צבעים אלה מוארים בנגיעות של אדום וורוד.
הקבוצה מאופיינת בריבוי דפוסים בעלי גוון גרפי ואבסטרקטי.
זוהי קבוצה שמביאה אל תוך העולם הקלאסי טוויסט אדג'י ועכשווי שבא לידי ביטוי בשמלות, אוברולים קצרים ומודפסים, חולצות וגופיות קשירה, שמלות אריג מודפסות, טי-שרטים ומכנסיים.
MANGO DELIGHT:
מנגו, צבע העונה, מצטרף לקבוצה קיצית ואלגנטית בנגיעות שיקיות ומפתיעות. המנגו מקפיץ  את הצד החגיגי של הקולקציה בנגיעות תחרה, דפוסים, טולים ושיפון. הקבוצה מורכבת מפריטים כגון חצאיות שיפון ותחרה, חולצות תחרה, חולצות משולבות אריג וסריג, שרוואלים מודפסים באורך קצר או ארוך, מכנסי תחרה קצרים, שמלות שיפון ותחרה וחולצות אלגנטיות המתאימות לקיץ.

SUMMER LUVING- HALOHA:
קבוצת האננס מאופיינת בצבעוניות פסטלית שבמרכזה שני צבעים עזים – מנגו וקורל. הצבעוניות היא קיצית, הפריטים הם יומיומיים וגם לבושים וכוללים דפוסים בהירים, פסטליים נעימים, בדי שיפון, תחרה, קרפ וגם ג'ינס. הפריטים שמכילה הקבוצה הם מכנסי אריג קצרים, מכנסיים מודפסים, חולצות אריג תחרה, חולצות אריג משובצות, שמלות מודפסות מבדי שיפון, בגדי ים והכי חשוב- הרבה מאוד אננס!
JEANS&BLUE BANDANA:
טרנד הג'ינס פוגש את הבנדנה והם משתלבים יחד אל חגיגת אינדיגו גדולה. בקבוצה זו ניתן לראות ג'ינסים מודפסים, רקומים, שטופים או משופשפים. הג'ינסים מגיעים בטווח צבעים רחב, מבהיר ועד כהה ובמגוון גזרות מסופר סקיני דרך מכנסי הבויפרנד. בקבוצה ישנן חולצות ג'ינס מכופתרות עם טקסטורות מעולם הבנדנות ,שמלות ג'ינס בתוספת דפוסי בנדנה ועד בגדי ים בדפוסי בנדנה עם אופי של ג'ינס.
 TROPYCAL GARDEN:
הטרנד הטרופי של העונה מתאפיין בצבעי ירוק וזית עם זריקות צבע של ורודים חזקים. הדפוסים הם השחקנים המרכזיים  של הקבוצה וזורקים אותנו לסוואנה הרחוקה עם עלים ירוקים וגדולים ופרחים גדולים מעולמות רחוקים. הקבוצה מכילה מכנסי אריג מודפסים שרוואלים מודפסים, פריטי יומיום מודפסים וחלקים, מכנסיים, שמלות יומיומיות וחגיגיות ובגדי-ים.

BOHO TREND:
הטרנד האתני בולט מאוד העונה, ומגיע במראה של בוהו שיק. הטרנד נוגע בפריטים כמו גלביות מודפסות בדפוסים אתניים שמתפקדות כשמלה למראה חגיגי ועדין וכחולצה למראה יומיומי אלגנטי.
הגלביות מגיעות בצבעוניות כחולה, לבנה וורודה עם דפוסים אתניים אוריינטליים.
 BLACK & WHITE FLOWERS:
בבנים הטרנד הגרפי של הפרחים שובץ בקבוצה הקלאסית של שחור לבן. הקבוצה הזו מאופיינת בדפוסי עלים ופרחים, בחיבור מעניין עם מספרים וכיתובים גרפים. קבוצה זו מורכבת מפריטי לבוש קלאסיים כגון חולצות גבריות עם עניבה או פפיון (כאשר גם בהם שולבו בנגיעות קלות דפוסי הפרחים) לצד גינסים עם קרעים. שילובים אלו מביאים אל תוך העולם הקלאסי טוויסט אדג'י ועכשווי. בקבוצה זו שולבו גזרות חדשות: מכנסי ברמודה סקיני גינס, חולצות גינס ללא שרולים ,גופיות "LONG SHIRT" עם קפוצ'ונים אשר מאוד טרנדיות העונה.

WHITE & CREAMY CELEBRATION:
בקבוצה זו ניתן למצוא פריטי לבוש קלילים ועכשוויים: חולצות אריג גבריות עם צוארון סיני חצי שינה המתאימות לחג ולאירועי חוץ בקיץ המקומי הלוהט.
לקבוצה זו הותאמו חולצות מודפסות על בד סלאב ומכנסי ברמודה צינו וחמש כיסים .
הצבעוניות השולטת בקטגוריה זו היא לבן וטבעי אך נוספו גם גווני בז' ותכלת.

TROPYCAL DENIM  
שילוב של אורבאני ואקסטרימי עם חופש וים.
הצבע השולט בקבוצה זו הוא צבע המנטה המרענן ואליו מתווספים ירוק טרופי וגווני הים הכחול והנייבי שמחזיר אותנו לג'ינס העירוני והנצחי.
טרנד האקסטרים אורבן - מחבר בין חיי היום יום הסואנים של העיר והרחוב לבין החופש ופעילות האקסטרים כגון: סקייטר, גלישה, כדורגל.
בחולצות ה-T שבקבוצה תמצאו דפוסים דיגיטליים המכסים את החולצה בצבעוניות של חופש וים על רקע אימגים/תמונות של ערים גדולות בעולם כגון LA, New York, Tel Aviv.
כמו כן, ניתן למצוא בקבוצה חולצות T בטכניקת Burnout  הנותנת לחולצה מראה משומש אך עם זאת חדש ואפנתי. 
פריטי לבוש נוספים בקבוצה זו: חולצות ג'ינס חדשניות בגוון מנטה, מכנסי ברמודה בדפוס טרופי. גם בקבוצה זו נראה את החלוקות והשילוב בין הגרפי לטבעי.
JEANS:
Acid Wash  - מכנסי ברמודה בשלל צבעים קיציים בשטיפת אסיד
סקיני סקיני לייקרה - הגזרות נהיו יותר צרות והרכבי הבד מכילים לייקרה בכדי לאפשר יותר גמישות
Rocker - ג'ינסים עם קרעים שטיפות ושפשופים למראה קולי של רוקר בשילוב עם PU.
ג'ינס פוטר - גזרת פוטר שהולכת ומתחזקת העונה עם ג'ינס בעל גומי למעלה וגומי למטה
ניתן לראות חולצות מכופתרות ומכנסי ברמודה עם דפוסים קלילים ונעימים כגון עלים טרופים.

טווח מחירים:
בנים- חולצות טי 39.9-79.9, גופיות 39.9-69.9, ברמודות 59.9-119.9, ג'ינסים 99.9-159.9,
מכנסי אריג 79.9-149.9, חולצות מכופתרות 89.9-119.9, בגדי ים 59.9-79.9.
בייבי בנים- חליפות גן 29.9₪ לפריט, חולצות טי וגופיות 29.9-49.9, ברמודות 29.9-99.9,
ג'ינס בייבי 89.9-109.9, מכנסי אריג 79.9-89.9, חולצות מכופתרות 69.9-99.9,
בגדי ים  49.9-59.9, חדש! חליפות בגדי ים 89.9.
בנות- חולצות טי 39.9-59.9, חולצות אריג 69.9-119.9, שמלות 69.9-179.9,
חצאיות 69.9-129.9, ג'ינסים 99.9-149.9, שורטים 39.9-129.9, 
גופיות (כולל גופיות לבושות) 49.9-79.9, בגדי ים 69.9-99.9.
בייבי בנות- חליפות גן 29.9₪ לפריט, שמלות גן 29.9-59.9, חולצות 29.9-59.9,
מכנסיים 29.9-59.9, חצאיות 59.9-89.9, ג'ינס בייבי 99.9, בגדי ים 79.9.

טווח מידות: בנים 1-18, בנות 1-16