יום שישי, 20 במרץ 2015

רשת האופנהFOREVER21 מתרחבת בישראל ותפתח בחודש מרץ 2015 שתי חנויות נוספות של המותג: חנות חדשה בקניון איילון ברמת גן שתפתח ב- 19 למרץ חנות חדשה בקניון ביג פאשן אשדוד שתפתח ב- 26 למרץ

רשת האופנהFOREVER21  מתרחבת בישראל
ותפתח בחודש מרץ 2015 שתי חנויות נוספות של המותג:
חנות חדשה בקניון איילון ברמת גן שתפתח ב- 19 למרץ
חנות חדשה בקניון ביג פאשן אשדוד שתפתח ב- 26 למרץ

לראשונה החנויות יציגו מחלקות גדולות
 של הלבשה תחתונה לגברים ונשים





מותג האופנה FOREVER21 ייפתח בחודש מרץ 2015 שתי חנויות נוספות בישראל בקניון איילון ברמת גן בקומה החדשה ובקניון ביג פאשן אשדוד. אירוע הפתיחה הרשמי של החנות ברמת גן יתקיים ביום חמישי ה- 19 למרץ ואירוע הפתיחה של החנות באשדוד יתקיים ביום חמישי ה- 26 למרץ.

לדברי לינדה צ'אנג, סגנית נשיא המותג FOREVER21 בתחום הסחר :"הייתה לנו תגובה גדולה מהלקוחות שלנו כאן בישראל והם מצפים שהמותג 21Forever בארץ ימשיך להוביל את מושג האופנה, האיכות והמחיר המשתלם במיוחד גם ברמת גן ובאשדוד. כחברה מובילה בעולם בצמיחה כלכלית, אנו רואים פוטנציאל גדול להתרחבות נוספת שלנו בישראל".

אירוע טרום ההשקה והכרזה על שתי הפתיחות התקיים ביום רביעי ה-11 במרץ בחנות הדגל הראשונה של המותג בישראל, קניון עזריאלי תא.

המיקומים החדשים של הסניפים יציעו ללקוחות מבחר גדול של סחורה בחנויות ענק של כ- 1600 מ"ר. החנויות יציעו אופנה לנשים, גברים, נערות ואקססורייז משלימים. לצד כל אלו יהיה קו הלבשה תחתונה וקו נעליים.

אירועי הפתיחה של סניף איילון רמת גן יתקיימו ביום חמישי ה- 19 למרץ כאשר החנות תפתח בשעה 10:00 בבוקר ו-100 הלקוחות הראשונים שיגיעו יקבלו שובר בסך 100 ₪ מתנה. אירועי הפתיחה של סניף ביג פאשן אשדוד יתקיימו ביום חמישי ה- 26 למרץ כאשר החנות תפתח בשעה 11:00 בבוקר ו-200 הלקוחות הראשונים יקבלו שובר בסך 100 ₪.


אודות Forever21
מטה חברת Forever21 נמצא בלוס אנג'לס, קליפורניה. החברה מתמחה באופנה ואביזרים לנשים וגברים ומובילה את מגמות האופנה והטרנדים החמים בעולם האופנה, עם ערך מוסף של מחירים נגישים ומשתלמים לכל כיס עבור קהל הצרכנים. פוראבר21 הינו המודל לאופנה מהירה ומתחלפת. מודל זה פועל על ידי כניסה של סחורה חדשה בכל יום לכל חנויות המותג ברחבי העולם. החברה מפעילה למעלה מ-630 חנויות ברחבי העולם, בהן: ארה"ב עם פעילות בינלאומית בקנדה, סין, קולומביה, קוסטה ריקה, אירופה, הונג קונג, ישראל, יפן, סינגפור, קוריאה, מקסימו, פיליפינים ובריטניה.


Facebook.com/Forever21
Twitter.com/Forever21
Blog.forever21.com