יום שישי, 3 במרץ 2017

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: "התזמורת מתה מצחוק" קונצרט תיאטרון קומי לילדים

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: "התזמורת מתה מצחוק"
קונצרט תיאטרון קומי לילדים 


הגענו בשבת שעברה בבוקר למוזיאון תל אביב, לצפות בקונצרט תיאטרון לילדים "התזמורת מתה מצחוק". המופע הינו חלק מעונת "לעוף עם המוזיקה" בה מנגישים את עולם המוזיקה לילדים. את הקונצרט הנפלא הראשון בסדרה "אגם הברבורים" סקרתי בעבר בבלוג, ניתן לקרוא את הסקירה כאן המנויים והכרטיסים לקונצרטים כוללים גם כניסה למוזיאון ומאפשרים להמשיך את הבילוי המשפחתי גם לפני ואחרי המופע, ואכן היה תענוג להשלים את החוויה התרבותית של הקונצרט, בשיטוט ברחבי המוזיאון.



 התיישבנו באולם וציפינו בתזמורת מתמקמת על הבמה ומתחילה לנגן. במהרה הגיע "מר במול", הנגן האורח של התזמורת, אשר נכנס לבמה באיחור וניסה להגיע אל מקומו הקבוע בתזמורת. מר במול הנמרץ מלא בכוונות טובות ומצליח להוציא מהריכוז את כל הנגנים, להסתכסך עם המנצחת ולעבור על כל הכללים והמוסכמות של תזמורת קלאסית. כמה נפלא לשבת להאזין לקונצרט משובח, ובמקביל לזכות בהופעה מצחיקה, וירטואוזית ומשעשעת. הבנות התגלגלו מצחוק לאורך ההופעה, וגם זכו לשעת תרבות ולחוות קונצרט מוזיקלי במיטבו. הקונצרט כלל קטעים ממיטב המלחינים: רוסיני, בטהובן, שוברט, שטראוס ועוד... את "מר במול" מגלם השחקן - יוצר: ויטלי אזרין. 


תזמורת הבמה הישראלית הינה תזמורת יחידה מסוגה בישראל, אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, מולטימדיה ועוד לילדים וגם למבוגרים. במופעים לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים וחשוב מכל – מהילדים, שנהנים מכל רגע. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.


התזמורת מתה מצחוק
המופע מתאים לילדים בגילאי 4-10
לרכישת כרטיסים למופעים הבאים בסדרה
 במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020
לרכישת מנויים: 02-9908676
אתר מוזיאון תל אביב http://www.tamuseum.org.il
אתר התזמורת http://orchestra.co.il


הסקירה נערכה בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסמה גם כאן.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!