יום שבת, 25 במרץ 2017

מחדשים את הבית לקראת חג הפסח! "ליפסקי" השיקה פחי אשפה מרהיבים למטבח - גדולים ופרקטיים במיוחד, וכן מציעה עוד מגוון מוצרים מעולים לחידוש חדר הרחצה

מחדשים את הבית לקראת חג הפסח!
"ליפסקי" השיקה פחי אשפה מרהיבים למטבח - גדולים ופרקטיים במיוחד, וכן מציעה עוד מגוון מוצרים מעולים לחידוש חדר הרחצה




חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי ראטן דקורטיביים תוצרת כחול-לבן, מציגה לחג הפסח מגוון מוצרים איכותיים ומעוצבים לחידוש המטבח וחדר הרחצה.

חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי ראטן דקורטיביים תוצרת כחול-לבן, מציגה לחג הפסח מגוון מוצרים איכותיים ומעוצבים לחידוש המטבח וחדר הרחצה.

ליפסקי השיקה לחג פחי אשפה יוקרתיים למטבח – גדולים ופרקטיים במיוחד, ובעלי מראה מעוצב של ראטן קלוע. הפחים מוצעים בשני גדלים - 35 ליטר ו-55 ליטר והם בעלי פתח גדול לנוחות השימוש. הם עשויים מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח), חומר חזק ועמיד לשנים רבות, וקל לשטיפה ולניקוי. הפחים מוצעים בשני צבעים קלאסיים – לבן ואפור. שני הפחים החדשים מצטרפים לדגם פח אשפה נוסף של "ליפסקי" בגודל של 21 ליטר, גם הוא בעיצוב ראטן. מחירי הפחים נעים בין 60 ₪ ל- 100 ₪.

"ליפסקי" מציעה מברשת אסלה איכותית הנקראת "מברשת הקסם". 
התנסנו במברשת הקסם.
נוח מאוד לשימוש, קל מאוד בלחיצה קטנה לשחרר מעט חומר חיטוי, והאסלה תמידית מבריקה.
רעיון נכון והכרחי בחדרי השירותים.
מומלץ בחום עולמה של רויטל

המברשת מוצעת בעיצוב ראטן מסוגנן, בקו עיצוב עגול או מרובע, והיא משלבת פטנט ייחודי של "ליפסקי" המאפשר להכניס את חומר הניקוי לתוך הידית של המברשת. באמצעות לחיצה קלה על ראש המברשת מוזרם חומר ניקוי לאסלה. המברשת כוללת גם פטנט סגירה בטיחותי של המיכל, למניעת פתיחתו על ידי ילדים. אפשר למלא את המברשת בכמות של 90 מ"ל חומר ניקוי, המספיקים ל- 10 - 15 שימושים. גם אם אין חומר ניקוי במברשת אפשר להשתמש בה כמברשת אסלה נוחה ואיכותית. המברשת מוצעת במגוון גוונים קלאסיים של לבן, חום, פרגמון ואפור. מחיר: 45-30 ₪.

ליפסקי מציעה סטים מרהיבים לחדרי אמבטיה ושירותים הכוללים פח אשפה ומברשת אסלה בעיצוב תואם של ראטן. המוצרים מוצעים בכמה עיצובים: עיגול, ריבוע וטרפז, ובצבעים קלאסיים של לבן, פרגמון, חום


ואפור. (אפשר לרכוש את הפחים ואת מברשות האסלה גם בנפרד). המוצרים מיוצרים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח), עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי. מחיר סט - פח אשפה ומברשת אסלה: 90-50 ₪.

לחידוש חדר הרחצה מציעה ליפסקי סט מהודר הכולל סבוניה, כוס (למברשת ולמשחת שיניים) וכלי לסבון עם משאבת ניקל במראה אלגנטי. הסט מוצע בעיצוב ראטן ליצירת מראה טוטאל לוק עם מוצרי ליפסקי הנוספים. מחיר: 60-40 ₪.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!