יום חמישי, 2 במרץ 2017

אסם מציגה פיתוח חדשני בעולם השמרים: קמח שמרים להכנת בצק לפיצה ב-5 דקות בלבד!



אסם מציגה פיתוח חדשני בעולם השמרים:
קמח שמרים להכנת בצק לפיצה ב-5 דקות בלבד!





מהיום לא צריך לחשוש מלהכין פיצה ביתית ולא צריך לחכות הרבה זמן עד שהבצק יתפח...

חברת אסם מציגה חדשנות בתחום האפייה: קמח שמרים להכנת בצק לפיצה עם זמן תפיחה של 5 דקות בלבד. בשונה מקמח השמרים הרגיל, שתהליך התפיחה שלו לוקח כשעה וחצי, התערובת החדשה תופחת ב- 5 דקות בלבד ומוכנה מיד לרידוד והכנסה לתנור. תהליך הכנת הקמח פשוט ומהיר: מוסיפים לקמח שמן, מים ומעט מלח, ממתינים 5 דקות והבצק מוכן לאפייה. 


החלטנו להכין פיצה ביתית פשוטה כפי שאנחנו אוהבים!
הרבה רוטב לפיצה, גבינה צהובה מגורדת, תירס וזיתים שחורים.
התפחה קלה כ - 5 דקות על השיש בקערה עטופה במגבת.
והבצק של הפיצה שלנו מוכן.
הילדים רידדו לתבנית מרובעת.
לאחר 20 דקות אפייה יש לכם פיצה מעולה לארוחת ערב נפלאה.




שקית אחת של קמח שמרים תספיק לכמות של 2 פיצות גדולות (בתבנית מרובעת של תנור). מהבצק ניתן גם להכין מאפים נוספים דוגמת פוקצ'ות, רוגלך ועוד- את כל המתכונים לקמח ניתן למצוא באתר בישולים Bishulim.co.il




מיכל רינת, מנהלת תחום עזרי אפיה בחטיבה הקולינארית של אסם: "קמח שמרים להכנת בצק לפיצה ב-5 דקות מאפשר לכל אחד להכין בבית פיצה בדרך מהירה וקלה עם תוצאה מובטחת. מעתה יש פתרון לכל אלו שנמנעו מלהכין פיצה בבית בגלל אורך הזמן של הכנת הבצק והאפייה. קמח השמרים להכנת בצק לפיצה ב-5 דקות הופך את תהליך ההכנה למהיר וקל".

בשנת 2012 חוללה אסם מהפכה בעולם האפייה עם השקת הקמח שמרים שחוסך הוספת שמרים לבלילה שהפך את תהליך האפייה לפשוט ונוח. מאז ועד היום הפך קמח שמרים למוצר יסוד שקשה לדמיין אפייה ביתית בלעדיו. קמח השמרים החדש לפיצה יהפוך את הכנת הפיצה הביתית לפתרון קל נוח ומהיר.

קמח שמרים להכנת בצק לפיצה בכשרות בד"צ.
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!