יום שבת, 18 במרץ 2017

חידושים בתערוכת פסח 2017 מתנות שילדים אוהבים קונים ב- דיאמנט

                                                                              
חידושים בתערוכת פסח 2017
יש למה לצפות! מתנות קונים ב: דיאמנט


שמחתי להכיר את מותג הצעצועים והמשחקים: דיאמנט!
למותג יש להציע לנו הצרכנים: הרבה חידושים בתחום המשחקים, קופסאות היצירה, וצעצועים ממותגים שהילדים שלנו אוהבים ויהנו לקבל במתנה לחג הפסח הקרב ובא.
אז לכו אתם או שלחו לקניות את סבתא וסבא לקנות את המותגים הכי צבעונים, חדשים בשוק אני סבורה כי הילדים שלכם יתאהבו בהם!
הבנות שלנו יתאהבו, בטרנד החדש בתחום האיפור- קעקועי שיער, מדבקה צבעונית אשר מודבקת על השיער וגורמת לבנות שלנו להתקשט לא רק על הגוף היום גם בשיער.
קופסאות פעילות מדהימות של צמידים עם אביזרי התאמה, ממש כמו לנו האימהות שעונדות צמדי פנדורה, עכשיו הבנות שלנו יוכלו להכין צמידים לעצמם.
אתם חייבים להכיר את הסטודיו לעיצוב ציפורנים, הערכה כוללת בין היתר מכונת יבוש, צבעי לק קיצים ומדבקות ופצירה לשיוף, מתאים לבנות החל מגיל 6+
אני מבטיחה לכם תעניקו להם לחופשת הפסח ערכה, והם יתמכרו מהר מאוד לטרנד האופנה המוצע במותג דימאנט.

עוד מתנות נפלאות ניתן למצוא לבנים ובנות ממותג מפרץ ההרפתקאות, בובות, חניון לחבורה המצילה, מכונת מדבקות עם הדמויות האהובות ועוד...

את טרנד החרוזים הרטובים אתם מכירים? אז תכירו...
משחק שכולל לוח, חרוזים ומים, הילדים שלנו יוצרים דמויות ומפתחים את חוש הריכוז והעשייה.
הם יכינו לנו באהבה גדולה "עבודה לפסח", המלצה תשבו עם הילדים על אחד הדגמים זה ממכר!
אתם עוד פה? אני כבר שם!
מומלץ בחום, עולמה של רויטל 

טרנד בתחום הטיפוח– קעקועי שיער 

קעקועי השיער להיט חדש מבית "דיאמנט צעצועים" . הקעקוע הוא למעשה מדבקה זמנית בגוני זהב מנצנץ, כסף מטאלי וצבעים זוהרים בחשיכה. ביותר מ-100 דוגמאות שונות לקעקועי שיער. מצמידים אותו אל קווצת השיער, עוברים עליו עם מטלית לחה ומהדקים היטב. הטוויסט הזוהר יחזיק מעמד ללא חפיפה עד כ-4 ימים. לבעלות שיער גלי ומתולתל מומלץ להחליק את השיער, או לפחות את קווצת השיער הרצויה טרם ההדבקה. בעלות שיער כהה וברונטיות ישמחו לדעת שהתכשיט הנוצץ יבלוט עליהן יותר. מי אמר שבלונדיניות נהנות יותר?


מחיר למארז הכולל 26 קעקועים – 14.90 ₪.
מחיר למארז הכולל יותר מ- 100 קעקועים  49.90 ₪  


מפרץ ההרפתקאות- עונת הג'ונגל
ליין מוצרים חדש לעונה החדשה של מפרץ ההרפתקאות "עונת הג'ונגל" . הסדרה הכי חזקה כיום בטלויזיה לגילאי 3 עד 7, ומחזיקה בתואר זה כבר 3 שנים. משודרת בערוץ ניק ג'וניור. בסדרה ילד בן 10 בשם רידר שמנהיג להקה של שישיית כלבלבים המכונים יחידת חילוץ. לכל גור התמחות משלו ורכב חילוץ יחודי. הם משלבים את כל הכשרון וביחד יוצאים למשימות חילוץ באזור מגוריהם "מפרץ ההרפתקאות". 
מחיר הדגם בתמונה: 99 ש"ח
דיאמנט צעצועים – יצירתיות ואופנה אישית עם ערכות ייחודיות
שיא הסטייל – ערכת צמידי צ'ארמס 
מבית דיאמנט צעצועים 

דיאמנט צעצועים משיקה שלל  ערכות שיהפכו את שעות אחה"צ להרבה יותר מגוונות ועשירות. הילדים מוזמנים להרכיב צמידים אופנתיים, בעיצוב אישי  עם שלל חרוזים צבעוניים ותליונים המצורפים לכל אחת מהערכות.
ערכות צמידי צ'ארמס  -  פסטיבל צמידים אופנתיים בעיצוב מקורי , אישי ובצבעוניות עשירה. בערכות תליונים שישתלבו בצמידים בנושאים מגוונים: חלומות קיץ, נערות רוק, פסטיבל צמידים ועוד.
ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת  60 חרוזים מרהיבים, כולל  8 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים.  מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪

 ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת  120 חרוזים מרהיבים, כולל  10 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪
 ערכה להכנת 3 צמידים, יותר מ-240 חרוזים כולל 14 תליונים. כרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪
לגילאי 6+




חרוזי הקסם: יצירה בתלת מימד באמצעות התזת ספרי מים – ללא גיהוץ, רק להתיז מים!!!
פיתוח ייחודי של חברת דיאמנט משחק יצירה בתלת מימד של חרוזי הקסם. המשחק כולל לוח, חרוזים ומגוון תמונות. הילדים מוזמנים לעצב כיד הדמיון הטובה עליהם דמויות וכל צורה שעולה בדעתם באמצעות חרוזי הקסם. החרוזים מאפשרים ליצור בתלת מימד. לערכה מצורפות תמונות מגניבות לפעילות.
מעצבים, מתיזים ספריי מים המצורף לערכה, הספרי מדביק את החרוזים ומאפשר לילדים להוציא את היצירה מהלוח. ללא גיהוץ, רק להתיז מים!!!  3 גדלים: 400 יח' חרוזים, 800 יח' חרוזים ו-1200 יח' חרוזים. מחיר: 29.90- 69.90 שקלים. 
לגילאי 4 +
FASHION TIME סטודיו לעיצוב ציפורניים כולל מייבש צפרניים מקורי

בשנים האחרונות עיצוב הציפורניים כבר לא מסתכם בלק פשוט בצבע אחיד. הציפורניים הפכו לכרטיס הביקור שלנו והן משדרות המון על האישיות שלנו. חברת דיאמנט צעצועים מציעה ערכה לעיצוב ציפורניים. הכוללת מייבש ציפורניים מקורי.

הערכה כוללת: מייבש ציפורניים, ומגוון אביזרי קישוט, מדבקות, פצירה והוראות.
מחיר לצרכן:79.90 ₪

להשיג בחנויות הצעצועים והרשתות השונות.



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!