יום שבת, 25 במרץ 2017

חדש מצבר :סדרת 'סלטי השף' במהדורה מיוחדת לקראת חג הפסח


חדש מצבר :סדרת 'סלטי השף' במהדורה מיוחדת לקראת חג הפסח

סלט גרגירי חומוס מרוקאי וסלט גזר פיקנטי

סלטי צבר מוסיפים טעם ושמחה לארוחות חג הפסח ומשיקים שני סלטים חדשים במהדורת חג מיוחדת בסדרת 'סלטי השף': סלט גרגירי חומוס מרוקאי וסלט גזר פיקנטי, בכשרות בד"צ העדה החרדית.
סלט גרגירי החומוס המרוקאי מבוסס על פלפלים קלויים ועגבניות עם עשבי תיבול וגרגרי חומוס. סלט הגזר הפיקנטי הנו סלט חמצמץ פופולארי ואהוב במיוחד בשילוב נגיעות לימון כבוש. המתכון ורכיבי הסלטים נבחרו על ידי השף רפי כהן, שהיה שותף מלא לתהליך הפיתוח והייצור של הסלטים.


טעמנו מהסלטים מאוד התחברנו לטעם!
פיקנטי ומעקצץ בלשון, אהבנו מאוד את גרגירי החומוס שמתחברים היטב בכריך.
סלט הגזר מרענן, ומתאים בדיוק לתקופת האביב הקרבה.


לדברי השף רפי כהן, "הסלטים החדשים מחברים בין המסורת לבין טעמים עכשוויים. סלט גרגירי החומוס בעל טעמים עשירים של עגבניות, פלפלים ועשבי תיבול יחד עם מתיקות קלה שמספקות העגבניות, ואילו סלט הגזר מאופיין בטעמים מתקתקים, חמצמצים ופיקנטיים. הסלטים מצוינים גם בפני עצמם וגם לשילוב במתכונים להכנת תבשילים שונים".
סדרת סלטי השף הוקמה לפני 8 שנים על ידי סלטי צבר והשף רפי כהן, שמפתח בעבורה לאורך השנים מגוון רחב של סלטים איכותיים. סדרת סלטי השף של צבר היא הסדרה המובילה בסגמנט סלטי הפרמיום ומחזיקה בשמונה מתוך עשרת המוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריה זו.

שני המוצרים החדשים מסדרת 'סלטי השף' של צבר – סלט גרגירי חומוס מרוקאי וסלט גזר פיקנטי – משווקים באריזת 400 גרם ומיוצרים בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!