יום שבת, 11 במרץ 2017

Table Talk מסעדת ביסטרו ואירועים - מגיעה ללב תל אביב

Table Talk
מגיעה ללב תל אביב

הגענו למסעדת Table Talk הצמודה לדיזינגוף סנטר בתל אביב לארוחת בוקר שישי. כבר כשנכנסו למקום עטפה אותנו תחושת התנתקות מהמולת הרחוב שמסביב. המקום מוקף בירק, ומעוצב ומקושט בתאורה המשתלבת היטב כפינה פסטורלית בלב הסואן של תל אביב. 

התיישבנו בחלק הפנימי יותר של המסעדה, והתרשמנו מתפריט ארוחות הבוקר העשיר. אהבנו מאוד שקיים מגוון של מיצים שנסחטים במקום. 

הזמנו את ארוחות בוקר טוב ישראל ואת האגז בנדיקט. המנות יצאו בהגשה אסתטית, מלוות בסלטים טעימים. האגז בנדיקט הוגש עם וופל פריך וטעים, והחביתה שהזמנו הייתה עשירה בעשבי תיבול ובצלים כפי שאנחנו אוהבים. 

לסיום, בהמלצת המלצר החביב, קינחנו בזוקוטו. קינוח ייחודי, עוגת שוקולד מלוחה מתוקה במילוי טופי שוקולד חלב וקרם לוטוס. לא לפספס!



Table Talkביסטרו קוסמופוליטי. המבנה בו שוכן הביסטרו, נבנה ברחוב דיזינגוף בשנת 1935 ונפתח לאחר חודשים של שיפוץ. זהו מבנה באוהאוס בעל שלוש קומות וחצר מרעננת. לכל קומה אופי שונה - בר חיצוני תחת כיפת השמיים, מרפסת ביתית בין עצים וקומה מבודדת לאירועים פרטיים. Table Talk נוסד על ידי קבוצת חברים מכל העולם, במטרה ליצור סביבה תרבותית וחברתית בה באמת אפשר לשוחח, על משקה אהוב ואוכל טעים.

המונח Table Talk נולד במאה ה-16 ומתאר ז'אנר ספרותי המבוסס על שיחות וציטוטים של אנשי תרבות, אמנות ופוליטיקה באירופה. על בסיס אותן שיחות, שהתנהלו מסביב לשולחן, נכתבו ספרים רבים. את הרעיון הביאו היזמים בגרסתו המודרנית לתל אביב.

יזמי Table Talk, דימיטרי בוריסוב ואלכסנדר טורקוט, מגיעים מעולמות שונים. בוריסוב, בעל ניסיון עשיר בהפעלת בתי קפה קז'ואליים ומסעדות שוקקות חיים, המשלבות בין אוכל ותרבות ברוסיה ובאירופה.  טורקוט, איש היי-טק, יזם ומנהל קרן הון סיכון. חי על הקו בין ניו יורק, מוסקבה ותל-אביב.

Table Talk מזמין את אורחיו לא רק לאוכל מגוון בסגנון פיוז'ן אירופאי, אלא גם לאירועי תרבות. כך למשל, נפתחה במקום תערוכה של הצלם אלכס ליבק, התקיימה הופעה של להקת הקאלט האנגלית טייגר ליליס ואף מתוכננות הקרנות טרום בכורה.


ב-Table Talk תוכלו למצוא מנות קלאסיות ממזרח ומערב אירופה ואלכוהול מגוון ואיכותי במחירים נוחים. בתפריט משתנה שלא מפסיק להפתיע, דבר אחד לא מחליפים - את הצ'ייסר וודקה והדג מלוח שתקבלו מסביב לעונה. על המקום מנצח - השף יוג'ין קובל – בעל ניסיון עשיר כשף במסעדת פביו, מנדיס (סו-שף), מסעדת פושקין (סו-שף) מסעדת היוקרה ורה (שף), בעלי קיטירינג הגורמה "הוט- קוויזין", קפה פלאמינגו (שף) ועוד.


שעות פעילות המסעדה - מ- 08:30 ועד אחרון המבלים.
Table Talk, דיזינגוף 64 (פינת בר גיורא).
טלפון :03-7746655

הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!