יום חמישי, 30 במרץ 2017

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL משיקה את סדרת PERFECT TIME סדרת פרימיום לעור הבוגר - למיצוק, מתיחה, מילוי קמטים והעלאת רמת הלחות בעור

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL  משיקה את סדרת
PERFECT TIME

סדרת פרימיום לעור הבוגר - למיצוק, מתיחה, 
מילוי קמטים והעלאת רמת הלחות בעור
סדרת פרפקט טיים המציעה פתרון טיפול המשלב:
·       תוצאה מיידית (אפקט מתיחה מיידי)
·       תוצאה ממשית הנראית לעין לאורך זמן (אפקט מצטבר בשימוש קבוע בתכשירים)
·       למיצוק וחיזוק קווי מתאר הפנים, הצוואר והמחשוף, למילוי קמטים והחלקת העור ולמראה מהודק, בריא וקורן

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL גאה להשיק את סדרת  PERFECT TIME (פרפקט טיים) - סדרת פרימיום הפועלת למיצוק, מתיחה ומילוי קמטים.
הסדרה מעניקה תוצאות ממשיות הנראות לעין הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך (ע"י שימוש מצטבר בתכשירים). תכשירי הסדרה נשענים על חומרי גלם איכותיים, ליפו-פפטידים חדשניים וחומצות אמינו חיוניות.  פועלים להעלאת נפח השומן התת עורי ועל ידי כך למילוי קמטים ולהחלקת העור. כמו כן, תכשירי הסדרה ממצקים ומחזקים את קווי מתאר הפנים, הצוואר והמחשוף ומעניקים מראה מהודק, חד וצעיר יותר.

קהל המטרה- מיועד למגוון רחב של קהלי יעד ובמיוחד לעור בוגר המאופיין בקמטים, איבוד נפח ומוצקות נמוכה.

רכיבים מרכזיים בסדרת PERFECT TIME:

סדרת התכשירים החדשה פרפקט טיים  Perfect Time היא סדרת איכותית ואפקטיבית ביותר. הנותנת מענה מדויק לצורכי הקהל הבוגר המאופיין בעור פנים פחות מוצק, בעל קמטים וקווי מתאר פחות ברורים.
תכשירי הסדרה נשענים על ליפו- פפטידים חדשניים המפחיתים את עומק הקמט באופן ניכר ומסייעים בהפחתת היווצרות קמטים חדשים, חומצות אמינו חיונית החודרות לעור ומסייעת במילוי קמטים עמוקים והידוק קווי מתאר בוסטר של חומצה היאלורונית השומר על מאגר המים בעור ומשפר משמעותית את הלחות בעור, פיטו- אסטרוגנים צמחיים הפועלים להעלאת רמת הלחות, להאצת ייצור הקולגן, לשיפור הגמישות ומיצוק העור.


ליפו -פפטידים חדשניים 
פפטידים המורכבים מארבעה עד שבעה חומצות אמינו בעלי משקל מולקולארי נמוך הקשורים לקצה ליפופילי, היוצרים ליפו-פפטיד המתפרק בעור לחלק ליפדי וחלק פפטידי ע"י אנזימי פירוק. קומפלקס הפפטידים הייחודי ממריץ את ייצור הקולגן והאלסטין בתאי העור ומשפר את גמישות העור ומוצקותו. חלק מהפפטידים אף מדכאים את פעולת שרירי ההבעה (בדומה לפעולת הבוטוקס), ועל ידי כך תורמים לצמצום קמטים קיימים ולעיכוב היווצרותם של קמטים חדשים.

חומצות אמינו חיוניות

חומצות אמינו החודרות לעור באמצעות חיבור למולקולה ליפופילית המשמשת כנשא. חומצות אמינו ידועות ביכולתן לתמוך בתיקון רקמות ולהעלות את סינטזת החלבונים חיוניים בעור (קולגן ואלסטין) המוכרים כאלטרנטיבה למילוי ומיצוק עור הפנים. הפעילות מעודדת תהליכים ביו כימיים המתבצעים בשכבות העור העמוקות ומסייעת במילוי קמטים עמוקים, מראה לחיים שקועות והידוק קווי המתאר של עור הפנים.

בוסטר של חומצה היאלורונית  
החומצה היאלורונית הינה מרכיב טבעי המיוצר ברקמת החיבור בדרמיס, מבוסס על חלבונים סוכרים, סופח נוזלים ובכך מספק לחות ומעניק נפח, רכות וגמישות, ממצק ומצמצם את מראה הקמטים באופן משמעותי. החומצה ההיאלורונית ממלאת תפקיד מרכזי במערכת ההידרו-ליפידית בעור. כמו כן, היא ממלאת תפקיד מפתח בתקשורת בין התאים.

פיטו- אסטרוגנים צמחיים
רכיבים צמחיים בעלי מבנה הדומה להורמון האסטרוגן. הם מחקים את פעילות האסטרוגנים בגופנו, שתפקידם בין היתר לזרז את יצירת הקולגן והאלסטין, ובדרך זו להחזיר לעור את האיזון ההורמונלי ואת התפקוד התקין, לעכב הופעת קמטים ולטפל בקמטים קיימים. הקופלקס של פיטו אסטרוגנים מעלה את רמת הלחות, משפר משמעותית את גמישות ומרקם העור, ממצק ומפחית קמטים.

קיבלתי את סדרת פרפקט טיים להתנסות.
כולם יודעים כמה שגרת הטיפוח היומית חשובה.
התנסתי בקרם הלילה. 
הקרם נעים למגע, נמרח היטב ונספג במהירות.
אני מאוד לא אוהבת להגיע למיטה ולהרגיש את הפנים רטובות לאחר מריחת קרם פנים.
אהבתי מאוד את הספיגה המהירה.
עור הפנים שלי התעורר לחיים אחרי שבוע שימוש, האדמומיות נעלמה, הרגשתי תוספת גדולה של ויטמינים וחומר למיצוק העור, הרגשתי גם שהתאפרתי כי הפנים של מוצקות יותר ומתוחות כפי שהבטיחו לי.
ריח הקרם הוא מאוד מעודן ומתאים לכלל אוכלסית הנשים שלא אוהבות ריחות חזקות של קרם פנים.
אהבתי מאוד את הלחות שעור הפנים שלי הרגיש.
סביבי אנשים שמו לב שעור הפנים שלי זוהר!
אומר הכל:) קרם פנים ללילה מושלם במיוחד לגילאים 45+, למצוק עור הפנים והקמטים.


סדרת פרפקט טיים מכילה 7 מוצרי טיפוח ייחודיים:



סבון ג'ל עדין - Gentle Gel Soap  
סבון ג'ל עדין, לניקוי יסודי ואופטימלי של העור תוך שמירה על רמת הלחות  והאטת תהליך הזדקנות העור.
תועלת מרכזיות-
·         שיפור טקסטורת העור.
·         העלאת רמת הלחות וסיוע בהפחתת איבוד הנוזלים.
·         שיפור מרקם העור ועידוד התחדשותו.

אופן השימוש- למרוח את הסבון על העור, לעסות בתנועות סיבוביות ולשטוף היטב במים פושרים. מומלץ לשימוש יומיומי בוקר וערב.

מחיר- 152 ₪ ל- 250  מ"ל.
   
קרם יום פעיל למיצוק ועידון קמטים - Daily Firming Cream  
קרם יום פעיל במיוחד לחידוש ומיצוק העור. מועשר בקומפלקס ליפו-פפטידים ייחודי הפועל לטשטוש קמטים, תמציות סויה ובטטת בר הפועלות לחיזוק מרקם העור וחומצות אמינו חיוניות הפועלות למילוי קמטים, שיפור הגמישות ולהענקת אפקט מתיחה.
תועלות מרכזיות -
  • פועל למילוי קמטים ומיצוק העור באופן ניכר.
  • העלאת הנפח והפחתת עומק הקמט.
  • מקנה לחות ומשפר את האלסטיות של העור.
אופן השימוש- למרוח בבוקר על עור הפנים, לעסות בעדינות ולהמתין לספיגה.
מחיר- 293 ₪ ל- 50 מ"ל.

קרם לילה ייחודי לטיפול בעומק הקמט -Deep Acting Night Cream  
קרם לילה עשיר למיצוק, מילוי ואפקט מתיחה. מועשר בליפו-פפטידים חדשניים, חומצות אמינו חיוניות, תמציות צמחים ובוסטר של חומצה היאלורונית. הקרם משפר את גמישות ומיצוק העור, תורם לזירוז ייצור הקולגן ולהפחתה ניכרת בעומק הקמט ומחייה את העור.
תועלות מרכזיות-
·         פועל להפחתת עומק הקמט ע"י מתיחה ומילוי קמטים.
·         הגברת מוצקות וגמישות העור באופן ניכר.
·         העלאת הנפח והפחתת עומק הקמט.
·         מקנה לחות וגמישות.
·         שיקום העור והגנה על מערכת החיסון.

אופן השימוש- למרוח בערב על עור הפנים, לעסות בעדינות ולהמתין לספיגה.
מחיר- 304 ₪ ל- 50 מ"ל.
סרום ממצק לצמצום קמטים וקמטוטים- Advanced firm & Lift Serum
סרום אינטנסיבי הפועל למיצוק, טשטוש קמטים ולאפקט מתיחה. מועשר בקומפלקס ליפו-פפטידים הפועל לשיפור ניכר במראה הקמטים, נוגדי חימצון המנטרלים רדיקלים חופשיים ומאטים את תהליך ההזדקנות, תמצית ג'ינקו בילובה  המחייה וממריצה את העור וחומצה היאלורונית המעלה משמעותית את רמת הלחות, לאפקט מתיחה והידוק קווי מתאר.
תועלת מרכזית-
  • מתיחה והחלקת הקמטים לאפקט מידי וממושך
  • הגברת מוצקות וגמישות העור
  • חיזוק והידוק קווי מתאר הפנים ועיצוב קו הלסת
אופן השימוש- למרוח פעם עד פעמיים ביום על עור פנים נקי, לעסות בעדינות ולהמתין לספיגה. בנוסף מומלץ למרוח פרפקט טיים קרם יום או פרפקט טיים קרם לילה.
מחיר- 316 ₪ ל- 30 מ"ל.

קרם עיניים לטשטוש קמטים - Anti Wrinkle Eye Cream  
קרם עיניים מועשר בקפאין וליפו-פפטידים הפועל לצמצום קמטים, טשטוש נפיחויות באזור מתאר העין והענקת מראה קורן וצעיר.
תועלת מרכזית-
  • פירוק שומנים.
  • ניקוז הפחתת נפיחויות ושקיות מתחת לעיניים.
  • הפחתת קמטים עמוקים וטשטוש קמטי הבעה.
  • שיפור במיצוק העור במיוחד באזור העיניים.
אופן השימוש- למרוח בטפיחות קלות סביב אזור מתאר העין ולהמתין לספיגה.
מחיר- 246 ₪ ל- 15 מ"ל.

קרם צוואר והמחשוף - Neck & Decollete Cream  
קרם ייעודי לאזור הצוואר והמחשוף המעניק מיצוק ואפקט מתיחה, עשיר בליפו-פפטידים חדשניים וחומצות אמינו הפועלים למיצוק ושיקום מבנה העור, מניעת היווצרות קמטים חדשים, עיצוב והידוק קו הלסת, הצוואר והמחשוף.
תועלת מרכזית-
  • חיזוק והידוק קווי מתאר הפנים, הצוואר והמחשוף.
  • הגברת רמת הלחות בעור.
אופן השימוש- למריחה פעם עד פעמיים ביום על הצוואר והמחשוף
מחיר- 293 ₪ ל- 50 מ"ל

מסכת פנינה למיצוק ומתיחה -   Firming Mask  
מסכת פנינה זוהרת הפועלת למיצוק ומתיחה, מועשרת בתמציות צמחים ומינרלים. המסכה ממצקת, משפרת את מרקם העור, מעלה את רמת הלחות ומעניקה גוון אחיד וזוהר.
תועלת מרכזית-
  • חיזוק והידוק קווי מתאר הפנים והצוואר.
  • הגברה וויסות רמת הלחות וסיוע בהפחתת איבוד הנוזלים.
  • פועל למילוי קמטים ומיצוק העור באופן ניכר.
  • מתיחה והחלקת הקמטים.
אופן השימוש- פעם עד פעמיים בשבוע, למרוח שכבה אחידה על עור נקי, להמתין 15-20 דקות, לשטוף היטב במים פושרים ולמרוח קרם לילה מסדרת פרפקט טיים.

מחיר- 257 ₪ ל- 50 מ"ל

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL
לפרטים נוספים, אתר HLhttp://www.hl-labs.co.il/
לבירור נקודת המכירה המורשית הקרובה לכתובת ביתך- http://bit.ly/1M8BSB9

10 טיפים לנשים בגילאי 50 +
באדיבות מירב בן יקר, מנהלת מחלקת הדרכה חברת HL
לשינויים הגופניים המתרחשים בגיל המעבר יש השפעה משמעותית על העור. שינויים אלה מתרחשים במספר רמות, החל בעצמות ובשרירים התומכים בעור, וכלה בעור עצמו. למרבה המזל, תודות לטכנולוגיות האסתטיות המתקדמות, יש הרבה מה לעשות כדי להרגיש ולהיראות טוב יותר. מירב בן יקר, מנהלת מחלקת הדרכה חברת HL מעניקה 10 טיפים:
1.      בחרי תכשיר לחות איכותי – פרט למים, קרמי לחות איכותיים מכילים גם מרכיבים נוספים ומתוחכמים, המחדירים את המים לעור וגורמים לספיחתם ולהחזקתם בעור. לדוגמה, החומצה ההיאלורונית, המשמשת כמעין ספוג הסופח את המים ומחזיק אותם בעור. ללא חומרים אלה, מריחת קרם הלחות דומה למריחת מים על העור. המים מתנדפים מהעור ואף מושכים איתם מים נוספים שנמצאים בעור, וכך עלולים לייבשו עוד יותר. רכיבים נוספים שכדאי להקפיד שיהיו בקרם הלחות הם חומצות אמינו, פפטידים – הפועלים לליחוח ולמיצוק העור, ופיטו-סטרולים, שגם הם עוזרים להחליק את העור, להעניק לו לחות ולשפר את גמישותו.
2.      הקפידי למרוח את תכשיר הלחות לפחות פעמיים ביום – בבוקר ובערב. במידת האפשר, רצוי למרוח גם פעם נוספת באמצע היום.
3.      מתחת לקרם הלחות, הקפידו להשתמש בסרום – הסרום הוא תמצית מרוכזת העשירה ברכיבים פעילים, והוא מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו. רצוי שהסרום שתבחרי יכיל רכיבים ממצקים, רכיבי לחות וויטמינים נוגדי חמצון כמו ויטמין C
4.      השתמשי בתכשיר קוסמטי המכיל פיטו-אסטרוגנים – הירידה בהפרשת האסטרוגן בגיל המעבר, המובילה להפחתה בייצור הקולגן והאלסטין , היא גורם מרכזי להופעת הקמטים ולירידה בטונוס העור. תכשירי הקוסמטיקה המבוססים על אסטרוגנים צמחיים, שהמבנה והתכונות שלהם הוכחו כדומים לאלו של האסטרוגן הטבעי בגוף, מאפשרים להחזיר לעור את האיזון, להפחית קמטים וקמטוטים ולשפר את מוצקות העור.
5.      נסי גם תכשיר המכיל רטינול – רטינול, שהוא נגזרת של רטין A, מאיץ את התחדשות תאי האפידרמיס ומעודד יצירת קולגן. כתוצאה מכך, בשימוש יומיומי לאורך מספר חודשים, הוא מוביל לירידה נראית לעין בעומק הקמטוטים, להפחתת כתמי הפיגמנטציה ולמראה עור צעיר יותר, ואף מסייע למנוע היווצרות קמטוטים ונזקי עור חדשים.
6.       בקשי מהקוסמטיקאית טיפול פילינג תקופתי – פילינג בינוני ושטחי עם חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות יכול להתאים במיוחד בגילאי 50 פלוס, שבהם ברוב המקרים עדיין אין צורך בניתוח מתיחת פנים –
להעניק שיפור משמעותי במראה העור, לסייע בשיפור גוון העור ומרקמו, בתיקון נזקי שמש ולעכב את היווצרות הקמטים.
7.      הפיגמנטציה מתגברת? השתמשו בתכשירים המכילים חומצה קוג'ית וארבוטין – רכיבים פעילים טבעיים אלו מעכבים את תהליך יצירת המלנין ושימוש קבוע בתכשירים המכילים אותם מביא להבהרת העור ולשיפור משמעותי במצב הכתמים.
8.      אל תשכחו את אזור הצוואר – העור באזור זה דומה מאוד לעור שמסביב לעיניים. הוא דק ועדין יותר ומתקמט מהר יותר מעור הפנים. לכן, הקפידו על טיפוח יומיומי של עור הצוואר, ובעיקר על ליחוח העור.
9.      הקפידי במיוחד להגן על העור מפני השמש – בגילאי 50 פלוס, נזקי השמש, כגון כתמים ופיגמנטציה, כבר ניכרים בעור. לכן, חשוב במיוחד להקפיד למנוע נזקים נוספים. על פי הנחיות ה-FDA, חשוב לוודא שהתכשיר שאתן בוחרות הוא בעל מקדם הגנה ( (SPFשל 15 לפחות, ומספק הגנה מפני שני סוגי הקרינה המסוכנים – UVA ו-UVB.
10.  הקפידי לשתות מספיק מים – המים נחוצים לתפקוד כל הרקמות ומערכות הגוף, וגם לשמירה על מראה עור צעיר וחיוני. על פי המכון לרפואה של האקדמיה האמריקנית למדעים, כמות הנוזלים שלה זקוקות נשים בגיל המעבר ואילך עומדת על כ-2.5-2.7 ליטר ליום. הכמות הזו כוללת מים, משקאות אחרים ונוזלים מהתזונה, כשרצוי שכמות המים תהיה כ-60% מכלל הנוזלים. כלומר – לפחות כ-1.5 ליטר מים ביום.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!