יום שלישי, 28 במרץ 2017

"אוכל שתיה גבר אישה"

"אוכל שתיה גבר אישה"


המופע המצליח "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון, רופא מין, סקסולוג ופסיכיאטר, חוזר למספר מצומצם של הופעות, מצחיקות נוגעות ואקטואליות יותר.

המופע "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון שנבחר לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין פורבס הוא אחד המופעים המצליחים בארץ. המופע שהוא גם טיפול מיני וזוגי מוגש בהומור ובצחוק, הנוגעים באמיתות של החיים .
דר' בן ציון הוא בהכשרתו רופא מומחה בכיר -  רופא מין, סקסולוג ופסיכיאטר שמצליח בזכות כישוריו הקומיים הפנומנאליים לתרגם ולהעביר מסרים חשובים לקהל ממצבים שכיחים ומביכים בחיי הזוגיות ומחדר המיטות בחן ובהומור רב.
עכשיו, חוזר דר' בן ציון, לבקשת הקהל, למספר הופעות בלבד. בהופעות יתייחס לנושאים אקטואליים ובוערים בנושא מיניות סקס וזוגיות. פורנו, מיניות של בני נוער, דת ומין, ווטסאפ וזוגיות, הקשר בין סקס ומשקל (שומן), ספורט ובריאות מיזופוניה (סלידה מרעשים) ואפילו ליחסי המין של האיש מספר אחד בארה"ב, עד לאחרונה.. אובמה

במהלך המופע הנוכחי מקיים בן ציון יותר אינטראקציה עם הקהל, כשלמופע מותאם הפעם גם פס קול ייחודי. במופע שהוא כאמור סוג של טיפול מתבסס דר' בן ציון על מקרים הלקוחים מתוך סיפורים מחייהם של מטופלים ומנתונים מדעיים של מאסטרס וג'ונסון הקשורים בסקס וזוגיות. המסר העיקרי שלו מדגיש את חשיבות האינטימיות, כמו גם את  הבעיות הקטנות והגדולות שכולנו חווים בחיי יומיום וכמובן – את  הדרכים להתמודד איתם.המופע הרץ בכל הארץ ובאולמות מלאים נחשב למוצלח במיוחד כשהקהל יוצא מחוייך ועם ערך מוסף ... בתום המופע.

אהבנו מאוד את צחי והמופע, צחי במיטבו עם מופע מצחיק וסוחף של סוג של טיפול מיני וזוגי מלא בחן, הומור וצחוק.
במופע הנוכחי צחי בונה אינטרקציה עם הקהל לאורך כל ההופעה, מספר על מטופליו אפילו בני ה- 90 שנעזרים בו ובהכשרתו.
המסר העיקרי במופע הוא חשיבות האינטמיות!
אז אתם מוזמנים לרכוש כרטיסים למופע ולהנות כמוני!

מאות הגיעו בסוף השבוע להאנגר 11 לערב ההתרמה שכל הכנסותיו הוקדשו לעמותת "דלת פתוחה". ערב ההתרמה כלל את המופע המצליח של דר' צחי בן ציון אוכל שתיה גבר אישה. בן ציון הוא המנהל המקצועי של מוקד הייעוץ לנוער בעמותת "דלת פתוחה" לקידום מיניות בריאה. בין הנוכחים: גליה מאור מנכלית בנק לאומי לשעבר , מהרטה ברוך רון סגנית ראש עיריית תל אביב מחזיקת תיק הרווחה ובעלה איש העסקים ערן רון. איש העסקים גד פרופר ואשתו אסתר, עמירם מל ממייסדי אמדוקס, חדווה שרון הבעלים של בית ההשקעות לייט האוס, עו"ד דליה טל, יו"ר הוועד המנהל של העמותה, העיתונאי ואיש הספורט אבי מלר ובת הזוג שלו טלי רום, אמן החושים שימי אטיאס ועוד.
עמותת "דלת פתוחה" מעניקה מידע וייעוץ לצעירים, למתבגרים ולהורים בכל הנושאים הקשורים בהתנהגות מינית בריאה, אחראית ומהנה, הסבר על אמצעי מניעה, מחלות מין, הפסקות הריון, יחסי מין, וכן בנושאים של אהבה, חברות, זוגיות ואינטימיות.
 לתרומות - דלת פתוחה

ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, רופא, פסיכיאטר וסקסולוג. משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה" לנגב. בעבר כיהן כסגן-מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וכפסיכיאטר הראשי של קופת חולים לאומית.  מתנדב ב'איחוד הצלה'. בשנים 2014-15 נבחר בן ציון לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין 'פורבס'.


אוכל, שתיה, גבר אישה – מועדי הופעות
30/3 מרכז קלור כפר בלום 21:00
31/3 אולם רפופורט חיפה  -22:00

1/4 תאטרון ירושלים – 21:00 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!