יום שבת, 11 במרץ 2017

#La Fruttaa גלידות סורבה משפחתית 42 קלוריות לכדור!

#LaFruttaa גלידות סורבה 
משפחתית 42 קלוריות לכדור!

גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לאור הצלחת שלגוני La Fruttaa שהושקו בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה - פירות אדומים.



מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל כדור גלידה בין 42-57 קלוריות בלבד (תלוי בטעם הגלידה. כדור מכיל 40 גר' בממוצע)
אנחנו טעמנו מהגלידות החדשות מבית נסטלה, השלגונים נהדרים
והילדים מאוד אהבו את החותמות המצורפות לכל אריזה.
התלהבנו מאוד מהסדרה החדשה מבית נסטלה La Fruttaa#
הטעמים קייצים וטעימים להפליא אהבנו במיוחד את מנגו- פסיפלורה- אננס.
כדור ב- 42 קלוריות ואתם נהנים מגלידת קיץ נהדרת וטעימה להפליא.


שלגוני הילדים של גלידות "נסטלה" עומדים בתקן הבינלאומי המחמיר של נסטלה העולמית ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים": הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, אחוזי השומן, השומן הרווי והנתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים.




לדברי  גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה:  "ההצלחה המרשימה של סדרת La Frutta מאז השקתה ב- 2016, הוכיחה לנו שהצרכן הישראלי מעוניין לצרוך מוצרים טובים יותר תזונתית, אך לא מוכן להתפשר על הטעם.  גלידות נסטלה מחויבת להמשיך לחדש ולהוביל את הצמיחה בשוק הגלידה כולו, עם מיקוד מיוחד בעולם הWELLNESS - ." בר מוסיפה: " כמי שמובילה את שוק הילדים ובני הנוער, גלידות נסטלה תמשיך להציע את הטרנדים והגימיקים הכי מעודכנים והכי מדליקים שיהפכו את עונת הקיץ הקרובה לשמחה וטעימה יותר."
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!