יום חמישי, 2 במרץ 2017

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר


חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה החדשנית מתוצרתה: 
ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר 



הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל
הממרח ללא חומרים מהחי עשיר בערכים תזונתיים בהם 365 מ"ג סידן ומתאים כממרח מתוק בכריכים,לעוגות ועוגיות
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר חדש נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 365 מ"ג סידן, 11 גרם חלבונים, 3 מ"ג ברזל ו- 8 גרם סיבים תזונתיים. הממרח אינו מכיל חומרים מהחי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי - VEGAN FREINDLY). ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר מתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.
אנחנו מאוד אוהבים את ממרחי הטחינה של המותג אחווה.
יש בהם כל מה שאנחנו מחפשים בערכים התוזנתיים שאנחנו מחפשים ממרח בריא למרוח בכריך של הילדים שלנו.
יש בהם פחות סוכר, הם ללא שומן טראנס, ומאוד דלים בנתרן ואינם מכילים כלל צבעי מאכל.
אני מלמדת את ילדי תמיד להסתכל מה יש בתוית של הערך התוזנתי של המוצר שהם אוכלים ממנו ולהחליט בעצם האם זה בריא להם או לא.
אני לעולם לא ימנע מהם לטעום משהו, אבל אני מאוד אוהבת את הנטיה של אחווה ללכת עם הצרכן ובקו הבריאות.
ולעזור לנו הצרכנים להחליט יותר טוב עבור ילדנו.
הפעם קיבלנו להתנסות ראשונית את ממרח הטחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר.
גדול הבית ישר חטף והחביא חבילה ואמר שהוא לוקח אותה יחד איתו לעבודה.
שהיה לו ממרח טעים ובריא למרוח לאחר אימון כושר.
הילדודס של הבית היו סקפטים.
אז הכנו אוזן המן במילוי טחינה בטעם שוקולד.
יצא נפלא, הבן שלי שמאוד אוהב שוקולד, לא הרגיש בהבדל וטען כי יש לאוזן המן טעם של במבה עם שוקולד.
מומלץ בחום.


סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן שזוכים להצלחה כבירה. לאור הביקוש, הוחלט בחברה על השקת ממרח השוקולד בגרסה ללא תוספת סוכר. כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. "למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן ואנו שמחים להוסיף לסדרה גם ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר".
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, בימים אלו, המודעות לחשיבות הפחתת כמות הסוכר המוסף למזונות גבוהה מאד בקרב אנשי רפואה והציבור הרחב. מחקרים לאורך השנים מצאו קשר מובהק בין צריכה גבוהה של סוכר לבין השמנה והעלאת הסיכון הבריאותי למחלות רבות. עם זאת, לא תמיד קל ליצור מזון טעים ומתוק שיספק הנאה ומצד שני יעמוד בקריטריונים המחמירים של ההמלצות להפחית כמות הסוכר. למשל תחום ממרחי השוקולד שנשאר ללא שינויים במשך שנים רבות. לא פעם, ממרחי השוקולד מכילים כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים היוצרים מוצר מזון בעל ערכים תזונתיים נמוכים. על רקע זה, נעים לגלות חידוש בתחום ממרחי השוקולד המגיע דווקא מעולם הטחינה. חברת "אחוה" פיתחה לאחרונה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד מריר ללא תוספת סוכר! מדובר בפיתוח חדשני המבסס את היתרונות של ממרח השוקולד על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (365 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (8 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (37 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר בחידוש טכנולוגי בענף המזון, המאפשר לציבור הרחב ליהנות ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!