יום שבת, 25 במרץ 2017

"Teek" - אתר לרכישת תיקים אופנתיים

"Teek" - אתר לרכישת תיקים אופנתיים




התיק הוא חלק בלתי נפרד היום מהלוק הטוטלי של האישה!
יש לי מספר תיקים בארון ואני מתחדשת כל כמה חודשים בתיק חדש ואופנתי.
לאחרונה הכרתי את המותג - "Teek"
אתר שכולו תיקים:) להגיד את האמת התאהבתי!
מבחר עצום של תיקים, מסוגים שונים ובצבעים מהממים ועדכנים.
כל תיק נבחר בקפידה על ידי המעצבת.
האתר מאוד קל לתפעול והבחירה מאוד קלה לביצוע.
אחרי שיטוט קל באתר התחלתי להתבלבל לא ידעתי כל כך במה לבחור.
המגוון מחולק לקטגוריות: תיקי קלאץ', תיקי גב, תיקי צד, וארנקים מדהימים.
אפילו תיק ינשוף מצאתי שם, הבת שלי התלהבה כל כך ממנו שהבטחתי לה שאקנה לה אותו גם.

החלטתי שאני ארכוש לי תיק שהכי נכון לי - הבחירה הייתה קלה כי אני מאוד אוהבת תיקי גב, במיוחד שאני נושאת את התיק רוב הזמן על הגב.

בחרתי בתיק הבא:


תיק גב רטרו הורס בצורת ילקוט קלאסית מלבנית סופר-נוחה עם רצועות כתפיים מתכווננות. התא הפנימי של הילקוט נסגר באמצעות רוכסן והתיק עצמו נסגר באמצעות תיק תק מגנטי. בגב התיק תא נוסף עם רוכסן. צבע ורוד פסטל רך ורומנטי. הבטיחו לי להתאהב, אכן התאהבתי, תיק בגודל בינוני, הארנק הגדול שלי נכנס ומתאים לגודל התיק אני יכולה להוסיף לתכולת התיק בקבוק מים, ואפילו פרי והכי חשוה כלי האיפור שלי נכנסים פנימה בנוחות מושלמה 
אני מרוצה וממליצה מאוד.



תיק הוא מותג תיקים אינטרנטי חדש. תיק מדבר לכל בחורה שעבורה התיק הוא זה שאומר את המילה האחרונה בטוטאל לוק ומביא איתו שיק מקורי שמקפיץ את כל ההופעה.

האתר הוקם ב2015 ומהרגע הראשון שהאתר עלה לאוויר היה ברור שמהות האתר כולו היא להישאר עם היד על הדופק, לחדש ותמיד למצוא את השונה והמיוחד ואת הפרטים הכי קטנים
ומושלמים שהופכים תיק לאהבה של ממש.

בתיק הושקעה המון אהבה. בעיצוב הממשק הכי חלק וידידותי, באיכות הצילומים הגבוהה, בהפקות המקוריות, בהטמעה של הטכנולוגיות הכי מתקדמות ושימושיות ובשירות לקוחות
שילווה אותך בחיוך ענק ומדבק.

את מוזמנת לגלות את הכיף של שופינג באינטרנט, שאחריו מופיעה אצלך בבית חבילה מנוקדת בלבבות ומלאה אוצרות אופנתיים שכייף לצרף לכל לוק שתבחרי לעצמך♥

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!