יום שלישי, 28 במרץ 2017

yes משיקה עונה חדשה לסדרה "יורם החכם וקסם המדע"


פסח חכם לילדים ב-yes


yes משיקה עונה חדשה לסדרה "יורם החכם וקסם המדע"

לראשונה בישראל, חוויה מדעית לילדי הגן וכיתה א' בשיתוף
מכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע

אחרי שהכיר לילדים בעונות קודמות את "עולם המספרים" ו"עולם הצורות", חוזר יורם החכם בעונה חדשה וחכמה במסגרת "yes עם מי לגדול", עולם התוכן לילדים המקביל את תכני הטלוויזיה לילדי הגיל הרך עם עולמות התוכן בגנים. "יורם החכם וקסם המדע" הינה סדרת ההרפתקאות לילדי הגן וכיתה א' המעניקה היכרות ראשונית עם עולם המדע העונה החדשה העוסקת במדעים הינה בשיתוף פעולה עם
מכון דוידסון לחינוך מדעי המהווה את  הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע


עוסק בהנגשת המדע לקהל הרחב מתוך אמונה כי חברה
שמבינה מדע, חושבת מדע ומונעת על ידי מדע היא חברה טובה יותר, מתקדמת יותר ומפותחת יותר. במסגרת שיתוף הפעולה העניק המכון  לסדרה ייעוץ מדעי ואישר את כל התכנים המדעיים בסדרה, בנוסף, הניסויים המדעיים בסדרה נערכו וצולמו בגן המדע הנמצא בקמפוס מכון ויצמן למדע בהשגחת מדעני המכון.
במקביל לעונה החדשה, תעלה במהלך חופשת הפסח ההצגה ''יורם החכם וקסם המדע'' בגן המדע של מכון דוידסון ברחובות כפעילות לכל המשפחה.
לפת המכשפת (פזית מינקובסבקי) מנסה שוב להשתלט על הממלכה, בכל פרק היא מטילה כישוף שונה על המלכה (ציפי שביט)  והופכת אותה לחפץ אחר. הכישוף ניתן להסירה רק באמצעות ניסוי מדעי, יורם החכם (דן קיזלר) וליבי האבירה (דקלה הדר) יוצאים לעזרת המלכה ומנסים לבטל את הכישופים בעזרת מעבדת המדע. בין נושאי הסדרה והניסויים: איך גורמים לביצה לצוף? מהו כוח המשיכה? איך מנפחים בלון בלי להשתמש בשפתיים ובידיים? איך הופכים מוצק לנוזל? איך נוצרים צלילים וצבעים? ועוד.

שחקנים: ציפי שביט, דן קיזלר, דקלה הדר, פזית מינקובסקי, יוצר והבמאי הסדרה: רני מגר.

יחד עם הסדרה תושק אפליקציית משחק לימודית חדשה: yes" עם מי לגדול – מדע", משחק חווייתי ולימודי דרכו לומדים הילדים עקרונות ותהליכים בסיסים של עולם המדע אשר מתכתבים עם התוכן בפרקי הסדרה.
"יורם החכם וקסם המדע", החל מ-6.4 ב-yesVOD ובערוץ ניק ג'וניור רק לילדי yes
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!