יום שני, 20 במרץ 2017

ספרי הקלאסיקה האהובים מתעוררים לחיים! חברת "Spark Toys" השיקה סדרה של ספרי קלאסיקה בגרסה אינטראקטיבית: "דירה להשכיר", "בוא אליי פרפר נחמד" ו"קופיקו ונגה בגן החיות"

ספרי הקלאסיקה האהובים מתעוררים לחיים!
חברת "Spark Toys" השיקה סדרה של ספרי קלאסיקה בגרסה אינטראקטיבית: "דירה להשכיר",
 "בוא אליי פרפר נחמד" ו"קופיקו ונגה בגן החיות"

חברת "Spark Toys" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה סדרה של ספרי קלאסיקה לילדים בגרסה אינטראקטיבית וחווייתית התורמת להנאה ולהתפתחות הילדים. בסדרת הספרים – ספרה המפורסם של לאה גולדברג "דירה להשכיר", ספר שירי הילדים הנוסטלגי "בוא אליי פרפר נחמד" של פניה ברגשטיין, ו"קופיקו ונגה בגן החיות" מסדרת ספרי הילדים המפורסמת "קופיקו" של תמר בורנשטיין-לזר.




אופק שלי חובב ספרים מגיל צעיר, היום הוא בן 4 וחצי, ילד סקרן שאוהב מאוד ספרים.
קיבלנו את הספר להתנסות ראשונית, אופק לקח את הספר לחדרו, טיפס על מיטתו, והחל להקשיב למערכת המולטימדיה המותקנת בספר, המערכת מסייעת לילדים ללחוץ על כפתור, והסיפור והשירים מתנגנים בלחיצת כפתור.
אני יכולה לגלות לכם כי אופק לא נפרד מהספר בסופ"ש, מתי שהוא מתגעגע לתוכן הספר, הוא לוחץ על הלחצנים, והסיפור בוא אלי פרפר נחמד שב אצלי על כף היד מתנגן ואופק שלי מרותק ומרוצה מאוד, הספרים מאוד מכוונים לילדים שיש להם כמיהה לקרוא לבד.
הספרים מותאמים ומאוד נעימים להורה שמעוניין להקריא לילד החל מגיל שנה + בעצמו את הסיפור.

הספרים הם אינטראקטיביים, המשלבים לחצנים שהילדים מוזמנים ללחוץ עליהם תוך כדי קריאה והתבוננות בספר או הקראה של ההורה, ולחוות מגוון הפעלות: הקראה של הסיפור בליווי מוסיקה, שמיעת שירים ומנגינות (בהם שירים מקוריים שנכתבו במיוחד לספר, כמו בספר "דירה להשכיר"), השמעת משפטי השראה המסייעים ללמידה של הסיפור, ולחצן מיוחד המציג בפני הילד שאלות על הסיפור או הדמויות וקבלת משוב. הספרים כוללים גם לחצן לשליטה בעוצמת השמע, כך הילד יכול להגביר או להחליש את הצלילים כרצונו.


הספרים האינטראקטיביים מאפשרים לילדים לחוות את הסיפורים בדרך משעשעת ומהנה ועם זאת מלמדת ומעשירה. ההורה יכול לשבת עם הילד, להקריא את הסיפור ולהנחות את הילד על מה ללחוץ לפי הסיפור, וגם הילד יכול לשבת עם הספר לבד, "כמו גדול", להשמיע את הסיפור ולהפעיל אותו בעצמו להנאתו. בנוסף, לספרים האינטראקטיביים יתרון חינוכי בהעצמת חווית הקריאה וקידום הקריאה של הילדים כבר מגיל צעיר.
סדרת הספרים החדשה מצטרפת למבחר ספרי ילדים אינטראקטיביים שהשיקה "ספרק טויס", בהם: מעשה בחמישה בלונים, האריה שאהב תות, תירס חם, איה פלוטו ועוד.
 הספרים מתאימים לילדים מגיל שנה ומעלה.

מחירים: דירה להשכיר: 100 ₪, קופיקו ונגה בגן החיות – 100 ₪, בוא אליי פרפר נחמד – 90 ₪. 

להשיג: ברשת שילב, צומת ספרים ובחנויות הצעצועים המובחרות.



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!