יום שבת, 25 במרץ 2017

חדש לרגל חג הפסח! 'מעלית הזמן בירושלים' - *מסע רב חושי בזמן אל ההיסטוריה של ירושלים * עיצוב חדשני *במות זזות *אפקטים מרהיבים * מסכים היקפיים בטכנולוגיה גבוהה * התבוננות בקפסולה זעירה אל גוף האדם

חדש לרגל חג הפסח!

'מעלית הזמן בירושלים' 
האטרקציה לכל המשפחה עברה שידרוג, מתחה פניה והגיעה למשכנה החדש בקניון הסגור בשדרות ממילא

*מסע רב חושי בזמן אל ההיסטוריה של ירושלים * עיצוב חדשני *במות זזות *אפקטים מרהיבים * מסכים היקפיים בטכנולוגיה גבוהה 
* התבוננות בקפסולה זעירה אל גוף האדם 


השבוע נפתחה בשדרות ממילא בירושלים אטרקציה מחודשת  - מעלית הזמן בירושלים, האטרקציה הייחודית לכל המשפחה, שהתחדשה, השתדרגה ועברה למתחם חדש בקניון הסגור בממילא.

מדובר באולם מעוצב וחדשני שלא נראה כמותו בירושלים. 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104  מושבים.  98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

מעלית הזמן בירושלים מזמינה את הקהל הרחב, משפחות, קבוצות ויחידים מכל גיל ומגזר, להגיע וליהנות ממסע מדהים ורב חושי הכולל 4 מייצגים חדשניים בהם משולבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל.

המיצגים הייחודיים  המעניקים לצופה חוויה עוצרת נשימה, יחד עם מושבים חדישים ונעימים ומסכי ענק העוטפים את המבקר מכל עבר, יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג.


ארבעת המייצגים הקיימים במעלית הזמן בירושלים:

מעלית הזמן מייצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים.
המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה - שלמה המלך, ירמיהו המלך  צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.
לקינוח לוקח חיים טופול את הצופה יחד איתו לרחף מעל העיר ולחזות בירושלים העכשווית עם כל החידושים בה כפי שאנו מכירים אותה כיום.
בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ'יק ונוספים.
אורך המיצג: 30 דקות
מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

אני ירושליםבמיצג דו מימדי זה מוזמן הצופה ליהנות ולחוות את הצלילים והריחות של העיר ירושלים, לקפוץ לרכבת הקלה, ליהנות מסיור בשוק מחנה יהודה, לצפות בעיר מלמעלה, ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים ופסיפס האנשים והתרבויות הפועלים בה ולהכיר עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך. 'אני ירושלים' הוא מופע מולטימדיה מיוחד המחבר כל אחד לירושלים הפרטית שלו במטרה להראות לכולם שירושלים היא של כולם. בהפקת המופע משתתפים יפתח קליין שמלווה את הצופים במסע, ולהקת המחול של עדו תדמור.
אורך המיצג: 25 דקות
שפות : טקסט פותח באנגלית ועברית, במהלך המופע טקסטים כתובים באנגלית, עברית וערבית וקטעי קריינות בעברית ואנגלית עם כתוביות בהתאם.


מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה בתלת מימד מזמין את המבקרים לראות מקרוב את הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. במהלך המיצג, צופים המבקרים בכוכב שביט הטס ממש מול עיניהם, מרגישים את רוחות השמש הנושבות, וצופים באסטרואיד שינחת ממש לידם. המיצג מסתיים בהמחשה ייחודית מהו גודלו של כדור הארץ ביחס לשאר היקום ומהו גודלו של גוף האדם ביחס לחלקיקים המרכיבים אותו.
אורך המיצג:  20 דקות
שפות: עברית בלבד


קפסולת העתיד - מסע בגוף האדם בתלת מימד. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות על כל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו.
אורך המיצג: 25 דקות.
שפות: עברית וערבית.



מעלית הזמן בירושלים - שד' ממילא ירושלים
שעות פתיחה: ימים א-ה 10:00-17:00.
בחוה"מ פסח שעות פתיחה בכל יום בין 10:00-20:00  שישי 10:00-14:00 (מומלץ להתעדכן באתר הבית)
כניסה מגיל 5 ומעלה - בתיאום מראש בלבד
עלות: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  לרוכשים דרך האתר.
הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים
לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!