יום שבת, 25 במרץ 2017

תמר כנרת, החברה המובילה והוותיקה ביותר בישראל לגידול תמרים ולייצור סילאן ומוצרי תמר, נערכת לקראת חודש הראמדן ומציעה מבחר מוצרי תמר וסילאן



תמר כנרת, החברה המובילה והוותיקה ביותר בישראל לגידול תמרים ולייצור סילאן ומוצרי תמר, נערכת לקראת חודש הראמדן ומציעה מבחר מוצרי תמר וסילאן איכותיים לארוחות הגדולות והמשביעות, 
אותן מכינים לאורך כל חודש הרמאדן

תמר כנרת, החברה המובילה והוותיקה ביותר בישראל לגידול תמרים ולייצור סילאן ומוצרי תמר, נערכת לקראת חודש הראמדן ומתאימה את מוצריה לארוחות הגדולות והעשירות, שהן חלק מצום הראמדן. בין מהמוצרים המוצעים בתמר כנרת:







מארזי תמרים
אפשרות לבחירת המארז ממגוון זני התמר- תמר אמרי, תמר דקל נור, תמר זהידי, תמר חדראווי, תמר דרי, תמר חלאווי.
מחיר: 18 ₪ לקילו
מארז תמרים ועוד- מארז תמרים מורכב מתמר אמרי- תמר גדול , יציב ויבש, טוב לבישול ואפייה מומלץ למלא אותו באגוזי מלך או במרציפן, עם או בלי קוקוס, משמש גם להכנת מעמול.
מחיר: 200 גר' ב-5 ₪

מלית תמרים
מלית על בסיס תמרים למריחה, ובעיקר לאפייה.
מחיר: 3.25 ₪ ל-450 גר'

ממרחים בטעמים
ממרחים על בסיס תמרים כתחליף בריא ואיכותי למריחה על לחם, מקפא ביתי או עוגת גלידה. בתוספות שונות של אגוזי מלך, חלבה ושוקולד.
מחיר ממרח תמרים ואגוזים: 5.81 ₪
מחיר ממרח תמרים וחלבה: 4.79 ₪
מחיר ממרח תמרים תפוזים 250 גר': 4.27 ₪
מחיר ממרח תמרים ושוקולד: 5.56 ₪

תמרים ממולאים במארז תכלת
מילוי התמרים מתבצע בעבודת יד אחד אחד, תוך הקפדה על שילוב נכון בין מעטפת התמר, לבין המילוי העשיר והמגוון (אגוזים ,הדרים ,מרציפן). התמרים מוצעים גם כמתנות וחבילות שי, המבוססות על בריאות ומעניקות לטועמים חוויה של ארץ ישראל החלוצית והבריאה. מארזים בגדלים שונים התמרים ממולאים באגוזים, ומרציפן.
מחיר: 8 ממולאים ב-9.57 ₪

רטבי סילאן
רוטב סילאן טבעי- סילאן טבעי המגיע ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר, מכיל סיבים תזונתיים, מינרלים רבים ואפס שומן ובכך אטרקטיבי ביותר מבחינה תזונתית בריאותית. הוא

משמש כספק אנרגיה זמינה, המתאימה לכאלו שלוקחים חלק בפעילות פיזית ובמיוחד לאלה הלוקחים חלק בצום הרמאדן. על אף שהסילאן – סירופ התמרים הוא אחד ממוצרי המזון הוותיקים במזרח התיכון ונמצא בשימוש כבר אלפי שנים הוא נחשב כחדש במטבח הישראלי המודרני. בשנים האחרונות התרחב השימוש בסילאן בבישול, אולם עדיין יש פוטנציאל רב לגידול בצריכת הסילאן כתחליף בריא וטעים לסוכר וממתיקים אחרים בקרב מי שעדיין אינם מכירים לעומק את סגולותיו. המרקם שלו נוזלי וטעמו עדין ומתוק יותר מדבש.

מגיע בבקבוק לחיץ של 400 גר'.
מחיר: 9.15 ₪
רוטב סילאן גריל- איתו ניתן להכין מרינדה ייחודית מלאה בטעם וארומה שמומלצת להכנת פרגיות עוף וירקות על האש. הסילאן כמו יתר הרטבים בסדרה מיוצר במפעל תמר כנרת ונעשה תוך הקפדה ושמירה על איכות המוצר, במטרה לייצר את הרוטב המושלם שישדרג כל ארוחה. הסילאן מגיע הבקבוק לחיץ וקל לשימוש.

תכולה 350 גר'

מחיר:7.27 ₪
רוטב שום צ'ילי- בבקבוק לחיץ לשימוש בייתי נקי ונוח. מרינדה ייחודית מורכבת מרוטב סילאן של תמר כנרת בשילוב של שום וצ'ילי יצרו מרינדה עשירה בטעמים מומלץ לשימוש במגוון מאכלים תבשלי עוף ועוד סילאן בארבע טעמים שונים לשימוש כרטביי בישול מיוחדים לתבשילים טעימים וקלים לשימוש.
מחיר: 7.27 ₪ ל-350 גר'

במרכז המבקרים נהנים ממגוון פעילויות: טועמים, לומדים ונהנים
טועמים – טועמים ממגוון התמרים הגדלים במטע הקיבוץ, מריחים תבלינים מיוחדים מהגליל ולוגמים את יינות הגולן.
לומדים - יוצאים למסע אל ראשית כיבוש האדמות בעמק הירדן באמצעות סרטון מרהיב ומהנה באורך של 10 דקות.
נהנים - נהנים ממגוון פעילויות לילדים ומבוגרים כאחד ולומדים להכיר מקרוב את החקלאות
המודרנית והאתגרים העומדים בפני מגדלי התמרים בארץ.


הכירו את החנות של תמר כנרת:
בסמוך למרכז המבקרים קיימת החנות של תמר כנרת שבה ניתן לערוך היכרות מקרוב אחר המוצרים המיוחדים של החברה:

זני התמרים השונים, הסילאן המוכר והאיכותי של תמר כנרת, המופק ממטעי התמרים הראשונים בארץ, הממוקמים בעמק הירדן שעל שפת הכנרת. האקלים והמיקום הגאוגרפי נותנים לתמרים של תמר כנרת טעם נהדר, המייחדים אותו, הסילאן הטבעי של תמר כנרת מתוק באופן טבעי ללא תוספות כלשהן ולכן בריא ומתאים לאכילה עם מגוון מאכלים.

וגם מגוון רחב של רטבי סילאן בטעמים אשר הותאמו במיוחד למאכלים שונים ומאפשרים להוסיף טעמים חדשים למנות השונות ולהפוך כל ארוחה למהנה.

ממרחים על בסיס תמרים כתחליף בריא ואיכותי למריחה על לחם, מקפא ביתי או עוגת גלידה. בתוספות שונות של אגוזי מלך, חלבה ושוקולד.

ובנוסף מליות תמר, מארזי מתנה לחגים ולכל הזדמנות ועוד עשרות מוצרים למטבח ולבית המעצימים את חוויית הבישול והאירוח.
איך מגיעים?
מומלץ פשוט לכתוב ב־ Waze תמר כנרת. מרכז המבקרים נמצא בסמוך לכניסה לקיבוץ כנרת, כחמש דקות נסיעה מטבריה ומצומת צמח.
שעות פתיחה:

ימים א-ה: 09:00 – 19:00
ימי שישי וערבי חג: 09:00 – 16:00
ימי שבת וחג: 9:00 – 21:00

הסיורים בתיאום מראש ולרגל הפתיחה הם יוצעו חינם למבקרים וזאת לתקופה מוגבלת של תקופת ההרצה.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!