יום שבת, 19 בנובמבר 2016

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: "אגם הברבורים" קונצרט תיאטרון לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות

הוזמנו לקונצרט "אגם הברבורים" לילדים במוזיאון תל אביב לאומנות. "אגם הברבורים" הוא הראשון מבין סדרת הקונצרטים לילדים בעונת 16-17 של תזמורת הבמה הישראלית. כשקיבלנו את ההזמנה לא ידענו למה לצפות: קונצרט, מוזיקה קלאסית, רקדני בלט, במוזיאון. לא ידענו איך הכל ישתלב והאם הבנות (בנות 7) יתחברו למופע ויאהבו. אז כאמור הגענו מרוגשים למוזיאון המרשים והחשש התפוגג לו במהרה. 



נכנסנו לאודיטוריום ונגלה בפנינו אולם מקסים ומרווח, אשר לא היה מבייש היכל תרבות בינוני. על הבמה כבר נצבו כל כלי הנגינה של הקונצרט, ובילינו את הדקות עד תחילת המופע בלמנות ולהכיר את כל כלי הנגינה. 


המופע נפתח בקטע נגינה יפיפה שבהחלט הכניס אותנו לאווירת ההופעה בניצוחה של טליה אילן. לאחריו הצטרפו רקדני ההופעה, קרן נוטיק ומיכאל שניידר,  שנתנו הופעה סוחפת לאורך כל הקונצרט.


את המופע מלווה מנחה, מיטל נוטיק, אשר מספרת את סיפור ההופעה בצורה סוחפת ומרתקת. אהבנו במיוחד את שילוב הקהל והילדים במספר קטעים במהלך ההופעה. 


אם לסכם: הגענו מרוגשים, ויצאנו מאוהבים! ההופעה מדהימה, סוחפת, מרתקת, שעה של התנתקות מוחלטת והסחפות לעולם האגדות המרתק. שעה של הנאה תרבותית צרופה, חוויה קולית וירטואוזית מלווה בהופעה מרהיבה של רקדנים פרפורמרים אמיתיים, וכבונוס הנחייה מרתקת שמשלבת את הקהל בהופעה ומוסיפה מימד נוסף של הנאה. מונגש לחלוטין לילדים ומעשיר אותם תרבותית ואומנותית. וכמו שאמרה ביתי בסוף ההופעה: חייבים להירשם לכל הופעות העונה!


"אגם הברבורים" - סיפורם העל-זמני של אודט הנסיכה שקללת המכשף הפכה אותה לברבור והנסיך יפה התואר והעצוב זיגפריד, יורש הממלכה, שאינו יכול להינשא מאהבה מתעורר לחיים ביצירה לבלט המוכר והאהוב של צ'ייקובסקי והפעם בעיבוד מיוחד לכל המשפחה בליווי שני רקדנים בלט סולנים.




המופע פותח כאמור את עונת קונצרטי תיאטרון החדשה "לעוף עם המוזיקה". ומה בתפריט לעונת 16-17? צלילי המטבח של רוסיני, הקלאסיקה העל זמנית אגם הברבורים, המופע המוזיקלי-קומי "התזמורת מתה מצחוק" ועוד. הקונצרטים המרכזיים יתקיימו אחת לחודש במוזיאון ת"א לאמנות החל מחודש נובמבר. 


המנויים והכרטיסים לקונצרטים כוללים גם כניסה למוזיאון ומאפשרים להמשיך את הבילוי המשפחתי גם לפני ואחרי המופע. בהחלט ניצלנו זאת וביקרנו בגלריות השונות במוזיאון, והבנות נפתחו לחוויות תרבותיות נוספות.


תזמורת הבמה הישראלית הינה תזמורת יחידה מסוגה בישראל, אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, מולטימדיה ועוד לילדים וגם למבוגרים. במופעים לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים וחשוב מכל – מהילדים, שנהנים מכל רגע. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.



ניצוח - טליה אילן
ריקוד וכוריאוגרפיה - קרן נוטיק
ריקוד - מיכאל שניידר
הנחיה, ריקוד ומשחקמיטל נוטיק
המופע מתאים לילדים בגילאי 4-10
מחיר כרטיס למופע בודד: 75 ש"ח
מחירי מנויים: 360-480 ש"ח

קונצרט "אגם הברבורים" יחזור בקיץ הקרוב יחד עם כל הסדרה
בינתיים ניתן לרכוש כרטיסים למופעים הבאים בסדרה

לרכישת כרטיסים למופעים
במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020
לרכישת מנויים: 02-9908676


הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם במקור כאן

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!