יום שני, 28 בנובמבר 2016

מה יהיה הטרנד הבא בעולם המשחקים- TOY TIME מציגה את החידושים לקראת חנוכה ופורים.


מה יהיה הטרנד הבא בעולם המשחקים

תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, Toy Time בהפקת מרכז הירידים תל אביב, מציגה את מיטב החידושים והפיתוחים בתחום המשחק והיצירה בעולם הילדים והתינוקות, לקראת חנוכה ופורים. לראשונה, יציגו בתערוכה אילנית שיווק צעצועים, משחקי יצירה וחברת הוט סטאף, מהוותיקות והגדולות בתחום.

עו"ד תמיר דיין, מנכ"ל מרכז הירידים: "המיקום האטרקטיבי, יחד עם שטחי התצוגה הנרחבים מספקים למציגים, ולמבקרים, חוויה שאין בשום מקום אחר בארץ."

Toy Time, מרכז הירידים תל אביב, 21-23 בנובמבר 2016, ביתן 2

יצרני ויבואני הצעצועים המובילים בישראל, נערכים לקראת חנוכה ופורים ויציגו בתערוכת Toy Time הקרובה את מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים לשנה הקרובה.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 21-23 בנובמבר, בביתן 2, בהפקת מרכז הירידים תל אביב. התערוכה מכוונת לקהל המקצועי ולקניינים בתחום הצעצועים, כך שמרבית המוצגים טרם הגיעו למדפים והם יוצגו לראשונה בתערוכה.

לאור הצלחת התערוכה בשנים האחרונות, יצטרפו השנה למציגים גם אילנית שיווק צעצועים, משחקי יצירה וחברת הוט סטאף, מהוותיקות והגדולות בתחום הצעצועים והפנאי לילדים. החברות יציגו, לצד מוצרים מוכרים ואהובים, גם את קו המוצרים החדש שלהם לעונת החורף.


לצד חברות אלה, יציגו עוד עשרות יבואנים ויצרנים נוספים מתחום הצעצועים, משחקי חשיבה, מוצרי תינוקות, ועוד.

החידושים שיוצגו בתערוכה נעים על המנעד הרחב בין משחקי קופסא קלאסיים ומחודשים, לצד משחקי התפתחות, חשיבה ואסטרטגיה חדשים, דמויות חדשות ומוכרות מעולם הילדים, ועד לרחפנים וגאדג'טים חדשים אשר נחשבים לדור הבא בעולם המשחקים. שינוי נוסף ביחס לתערוכות קודמות הוא הפנייה לעולם המשחקים וההמחשה לחינוך הא- פורמלי. כאן ניתן למצוא אמצעי המחשה כמו בובות אצבע, ובובות גדולות יותר, המסייעות להעברת מסרים ולהמחזה.

עו"ד תמיר דיין, מנכ"ל מרכז הירידים תל אביב: "מרכז הירידים מהווה את מרכז התערוכות הגדול בישראל. ככזה, חשוב לנו להוביל לא רק באירוח התערוכות הגדולות והאטרקטיביות ביותר בישראל, אלא גם בהפקה עצמית של תערוכות מסוג זה. תערוכת Toy Time נחשבת כבר שנים לתערוכת הדגל בארץ בתחום זה, ומדי שנה אנו רואים עוד ועוד חברות המבקשות להצטרף ולהציג אצלנו. המיקום האטרקטיבי, יחד עם שטחי התצוגה הנרחבים מספקים למציגים, ולמבקרים, חוויה שאין בשום מקום אחר בארץ. התערוכה הקרובה תציג את החידושים לקראת חנוכה ופורים, הנחשבים לחגים אטרקטיביים במיוחד בקרב הילדים- וההורים, ואנו מצפים לקהל רב. "

בין המציגים והחידושים אותם ניתן למצוא בתערוכת TOY TIME, ניתן למנות את:


שם החברה: תה ולימון

שם המוצר: סיר לכת

מוצר חובה בכל בית, במיוחד שיוצאים לטייל.
הערכה כוללת סיר מתכלה ומתקפל אשר שומר על הטבע והסביבה.
הילד מרגיש בטוח ולא מתאפק, עושה בשמחה את צרכיו בשטח.

פירוט:  מדובר בסיר מתקפל ומתכלה לילדים הזקוקים לשירותים מחוץ לבית, בכל מקום ובכל עת. הסיר מקופל קטן, קל וניתן לקחת אותו בכל תיק.  אופן השימוש מתאים גם הוא, לימי טיול ושהייה בשטח הפתוח, פשוט וקל לפתיחה, גדול, יציב וחזק.

הסיר מכיל מושב קרטון מתקפל לשימוש רב פעמי ו 4 שקיות חד פעמיות:
כשנגמרות השקיות בערכה, ניתן להשליך את מושב הקרטון לפח המחזור – או, להמשיך ולהשתמש במושב עם כל שקית רגילה. אין צורך לקנות שקיות מיוחדות. נוח היגייני ופרטי, מתאים במיוחד לתקופת הגמילה מחיתולים אך גם פתרון לשירותים נוחים עבור ילדים גדולים בתנאי שטח. הסיר פותח ומיוצר בישראל בתמיכת קרן תנופה של המדען הראשי.

מחיר: 35-40 ₪

גילאים: לילדים מגיל 1.5 ועד 6 שנים

איפה ניתן להשיג:  נמכר בחנויות מובחרות בארץ ובחו"ל


אם... אז רבעיות לפיתוח החשיבה:
אם… אז…
משחק רביעיות לפיתוח החשיבה.
מבוסס על תורת האילוצים TOC.
פיתוח: ד"ר מירי גולדרט
התנסות תוך כדי משחק קלפים בפתרון בעיות יומיומיות כגון התארגנות בוקר, מזון מגוון, אירוח חברים, מקלחת וחפיפת ראש וטקס לפני השינה.
מתאים לגילאים: 
גיל 4-8






שם המוצר:  סדרת הצעצועים BABYFHEN
פירוט:-Jungle Heroesקולקציית צעצועים מרהיבה, הכוללת דמויות חברים חדשים ומשעשעים מעולם הג'ונגל. הדמויות המובילות של סדרת הצעצועים הם  הדביבון השמח, צפור התוכי המגושם מסוג טוקן ופנדה חמוד. דמויות אלה הם החברה המושלמת לתינוק הרך במפגש הראשוני שלו ב" ג'ונגל של העיר " או בטיולי הטבע המהנים.
כמו כן, יציגו קולקציית ספארי מרהיבה בדמויות מובילות של קופים קטנים, ג'ירפות ופילים.
 גילאים: מגיל לידה
איפה ניתן להשיג:  ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה    www.bbk.co.il


שם החברה: ב.ב קשרים

שם המוצר: GO GRIPPERS

פירוט:  סדרת הצעצועים החדשה מבוססת על הקונספט המצליח של צעצועי אובול לתינוקות, מותג הנחשב כיום לסיפור הצלחה בממדים עולמיים. יתרונם המהותי של צעצועי אובול, כמו גם של הסדרה החדשה, מתבססים  על החומר ממנו עשויים הצעצועים (פלסטיק ייחודי, רך וגמיש למגע ומישוש), עיצוב  מיוחד של לולאות גיאומטריות (סימן היכר של המותג )המאפשרות קלות רבה לאחיזה ומשחק עצמאי מהנה, מגוון מרקמים למישוש וחקירה וצבעים בולטים. בסדרה החדשה יוצגו דוגמאות שונות של רכבים: רכב אמבולנס, רכב משטרה, רכב ביה"ס, רכב מרוץ אדום, רכב מרוץ וורוד ועוד. רכבי המשחק הללו מאפשרים חווית משחק משמעותית הרבה יותר ממשחקי רכב ממוצעים, מפתחים את הדמיון , מאפשרים משחקי תפקיד ומחזקים את מכלול הכישורים של התינוק.

מחיר: החל מ 39.90 ₪ (משתנה לפי סוג וגודל הצעצוע)

גילאים: מגיל 10 חודשים ומעלה

איפה ניתן להשיג:  ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה    www.bbk.co.il



ToyTime, תערוכת הצעצועים המרכזית לקהל מקצועי- תערוכה מומלצת לפני החגים ובכלל.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!