יום שבת, 5 בנובמבר 2016

תכירו את מסכת הבד החדשה של מאליס מספקת זריקת הזנה יומית וטיפוח מקצועי באמצעות אפקט הזנה מקסימלי - תוך 10 דקות בלבד!

קייטי פרי, אדל ופריס הילטון כבר התמכרו למסכות הבד
  מציגים: Maelys
שמרעננות את הפנים תוך דקות  מסכות בד חדשות
מסכת הבד החדשה של מאליס מספקת זריקת הזנה יומית וטיפוח מקצועי באמצעות אפקט הזנה מקסימלי - תוך 10 דקות בלבד!





השימוש במסכת בד לפנים הפך בשנים האחרונות לנפוץ ולחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלנו עם אפשרויות לטיפול פנים איכותי, זמין ומקצועי תוך דקות בודדות.
רונות לנפוץ וכת לנפוץ וכ__לנפוץ וכשוב והסרת איפור בסוף היום, ניקוי הפנים, מריחת קרם הגנה ואפילו תזונה נכונה עשירה במינרליםמסכת הבד של Maelys ספוגה בכמות גדולה של סרום ומאפשרת הזנה מקסימלית של העור, לאורך זמן. השימוש במסכה ידידותי ונוח והיא מתאימה לכל סוגי העור.
בין רכיבי המסכה שולבו פטנטים ביו כימים ומינרליים ייחודיים בעלי סגולות אנטי אייג'ינג התומכים בחידוש וחיזוק תאי העור. המסכה מבוססת על מי מעיינות עין גדי .
שלל המרכיבים הללו פועלים יחדיו בסינרגיה מושלמת ומעניקים לעור הפנים לחות מרבית, מראה נוצץ וצעיר בשילוב הגנה לאורך זמן. המסכה מומלצת לשימוש כאשר רוצים לתת לעור זריקת ריענון, חידוש ומראה זוהר, למשל לפני דייט, אירוע חשוב, ראיון עבודה או בילוי. בשל העובדה שהמסכה מגיעה באריזה חד פעמית - היא מתאימה במיוחד לשימוש כשנמצאים בנסיעות.

התנסנו בפורמולה, ישבתי איתה על הפנים כפי שכתוב 10 דקות בלבד.
לאחר הסרת המסכה, הרגשתי ניקוי עמוק של הפנים, ופניי היו רעננות!
המוצר נפלא, ניתן לקחת אותו לנסיעות, חופשות, הוא איננו תופס מקום.
יש הרגשה שהמסכה עושה את העבודה :)

מומלץ! עולמה של רויטל

הפורמולה נרקחה על ידי חברת מג'ירי קוסמטיקס אשר בעלת ניסיון של עשרות שנים בייצור מוצרי קוסמטיקה. המסכות מיוצרות בישראל תחת שמירה על סטנדרט הייצור הגבוה ביותר. הסרום הספוג במסכה נאטם בשקיות חד פעמיות ואינו מתערבב עם האוויר וכך איכות הרכיבים נשמרת.
אופן השימוש: יש להניח את המסכה על פנים נקיות, לעסות בעדינות ולהשאיר כ-10 דק. לאחר מכן יש להסיר את המסכה, לעסות בעדינות את שאריות הסרום עד לספיגה או לחילופין לשטוף במים פושרים.
המסכות נמכרות בתוך מארז המכיל 7 מסכות באריזה חד פעמית.
מחיר ערכה 199 ₪.
ניתן להשיג באתר האינטרנט:   
www.maelys.co.il

מאליס הינו מותג חדש בישראל השואב את השראתו מטכנולוגיית הקוסמטיקה הצרפתית ובפורמולות השונות הנמנות תחת המוצר ישנו שימוש בפטנטים רבים (מרכיבים ביו טכנולוגיים התומכים בלחות הטבעית של העור).
מקור השם מאליס מגיע מהשפה הצרפתית ופירושו נסיכה. מדובר בפירוש עתיק יומין המתייחס לתקופת ימי האצילות.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו שום פוסט!