יום שישי, 4 בנובמבר 2016

יינות ביתן מתחדשת בסניף חדש במודיעין - פורמט שוק וחווית קנייה.


רשת "יינות ביתן" מתרחבת
ופותחת סניף חדש בפורמט שוק במודיעין
זהו הסניף הרביעי בפורמט הייחודי שהושק לפני כשנה וחצי על ידי הרשת
ההשקעה המוערכת בסניף כ- 7 מיליון ₪

לאחר רכישת מגה יינות ביתן ממשיכה את ההתרחבות ומחזקת את המותג עם סניף נוסף אשר מציג
את כל מה שטוב בשוק









רשת הסופרמרקטים 'יינות ביתן' משיקה סניף חדש במרכז ישפרו במודיעין. הסניף הינו הסניף הרביעי של פורמט השוק המצליח של הרשת שהושק לפני כשנה וחצי על ידי הרשת ברחובות, קרית אתא, רעננה ועכשיו מודיעין.
בסניף, ניתן למצוא את כל מה שטוב בשוק, מחלקות דגים טריים וקצבייה מקצועיות, תחום בו הרשת מובילה, בית מאפה ומעדניות, מסעדה של אוכל ביתי מוכן, אוכל רחוב, דוכני מיצים, גלידה ועוד ועוד.

הסניף הוקם בהשקעה של 7 מיליון שקלים בקונספט דוכני שוק ומזון המשתרעים על שטח של 3500 מ"ר.
הסניף מהווה נקודת מפגש בין הדברים הטובים הקיימים בשוק: המוצרים הטריים ביותר, ריחות, צבעים וטעמים, לצד היתרונות של קנייה בסופרמרקט: מחירים נוחים, מגוון רחב של מוצרים לבית, ניקיון ומיזוג. הסניף יאגד במקום אחד מגוון מוצרים מתחום המזון ומוצרי צריכה. כמון כן, במקום המדפים המוכרים, יועמדו דוכנים של גבינות, מחלקת דגים,  מוצרי חשמל, צעצועים, מוצרים חד־פעמיים ועוד. כל זאת בכדי ליצור חווית קנייה מיוחדת באווירה ססגונית.






אני אוהבת לטייל בשווקים, הסניף החדש של יינות ביתן מציג שוק ירקות ופירות, צבעוני ומזמין מאוד, ממש כמו בשווקים המקורים של ברצלונה או פריז.
חוויה ממשית לקנייה ובחירת המרכיבים הטריים והטובים שיש לרשת להציע לצרכן.
נתקלתי במחירים הוגנים ובמבצעים שווים לכל כיס.

שמחתי לראות כי הסניף מציג תחת קורת גג אחת, מוצרי צריכה, נקיון, מעדניה, בשריה, חנות מכשירי חשמל, פשוט כל מה שחיפשתי מצאתי.

אתם פשוט צריכים למצוא שעה פנויה ולקנות את כל המוצרים של הקנייה החודשית במקום שמאחד את הכל! פשוט, קל, ונוח!!!
חייבת לציין את השירות שקיבלתי מנותני השירות בסניף, כל שאלה נענתה בחיוב ונענתה בסבר פנים מחייך.
אני אשמח לשוב ולבצע את הקנייה השבועית בסניף החדש של יינות ביתן מודיעין.

 
הסניף מעסיק כ- 150 עובדים במטרה לספק שירות איכותי ברמה גבוהה ביותר, אשר יאפשרו חווית קניות, מגוון רחב של מוצרים, מועדון לקוחות חדש ומגוון הטבות מיוחדות. ללקוחות הרשת יוצעו, מבצעים חסרי תקדים ומשתלמים לכל המשפחה.
 
על העיצוב הופקד האדריכל מיקלה סימאונה. מיקלה הוא מעצב איטלקי הפועל בארץ מזה 7 שנים. מיקלה בעל ניסיון רב שנים בעיצוב מסעדות, בתי מלון, אולמות אירועים ומרכזי קניות. הוא עיצב את הסניף, בסגנון אותנטי מחומרים טבעיים כגון עץ וקרמיקה, אשר יוצר אווירה נעימה מרגע הכניסה לסניף.

ארז איזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "יינות ביתן שמחה להרחיב את פעילותה ולהעניק קנייה משתלמת ומבצעים מיוחדים עבור קהל לקוחות חדש. חשוב לנו כרשת לתת מענה מלא לצרכן הכולל  ממגוון מחלקות שרות, בתוך כך נמשיך לשפר את רמת החנויות . נשמח להיות הרשת המשתלמת ביותר למשפחה ולצרכן בפריסה כלל-ארצית ולהביא בשורה צרכנית חדשה ומרעננת גם לתושבי מודיעין".

יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן, הינה הרשת השנייה בגדולה בישראל, לאחר רכישת מגה ומגה בעיר בשנה החולפת. הרשת מונה כ-200 סניפים בארץ בפריסה ארצית ב-5 פורמטים: יינות ביתן סניפי דיסקאונט, יינות ביתן שוק – סניפים מרשימים המדמים שווקים קולינאריים מהעולם, מגה, מגה בעיר ורשת זול בשפע הפונה למגזר החרדי.

קבוצת יינות ביתן, שמה בכל חנויות הרשת דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, מחירים הוגנים, על איכות וטריות המוצרים תוך הקפדה בנושא הכשרות. ה"אני מאמין" של חברת יינות ביתן הוא אספקת מוצרי מזון ומוצרי צריכה לכל המשפחה, במחירים זולים לציבור הרחב, תוך שמירה על איכות וסטנדרטים גבוהים, כבוד לעובדים ותרומה משמעותית לקהילה.
קרדיט תמונות: שוקה כהן
צילום: רויטל יודקוביץ- עולמה של רויטל

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו שום פוסט!