יום שישי, 11 בנובמבר 2016

ספר ילדים - אנציקלופדיה העולם שלי מאת ג'יין ווקר

מהדורה מחודשת
אנציקלופדיה העולם שלי מאת ג'יין ווקר



"אנציקלופדיה העולם שלי" מאת ג'יין ווקר, בהוצאת "דני ספרים", יצאה לאחרונה במהדורה מחודשת. היא פותחת בפנינו דלת אל העולם המרתק של הידע והמידע. 

כל דף ב"אנציקלופדיה העולם שלי" מלא עד גדותיו בעובדות מעניינות, תמונות צבעוניות, חידונים ופעילויות, שיספקו לכם שעות ארוכות של הנאה ולימוד. 

האנציקלופדיה עוסקת בשלל נושאים מרתקים כמו עולם הטבע, אנשים ומקומות, היסטוריה, כדור הארץ ומדע. היא מסודרת לפי סדר האלפבית, כאשר בכל עמוד מוצג נושא חדש. באופן זה תוכלו למצוא את המידע הדרוש לכם במהירות ובקלות.


נהנו לחקור את האנציקלופדיה יחד, למדנו על עולם הטבע, קצת גם על אנשים ומקומות, איורים נעימים, מעניין ומסקרן.

אנציקלופדיה העולם שלי היא ספר המידע המושלם לכל הילדים הרוצים ללמוד על העולם בו אנו חיים. כל ערך באנציקלופדיה מלווה בתמונה או ציור. ברבות מהתמונות מופיעות כתוביות הסבר.

חפשו את המסגרות, שם תמצאו פעילויות לעשייה עצמית וחידונים, שיעשירו את ידיעותיכם על הנושא ויעשו אותו מעניין יותר. במסגרת "מילים מעניינות" תוכלו לקרוא את פירושן של מילים חדשות ומעניינות. במסגרת "וואו!" האדומה תוכלו למצוא עובדות אמתיות מדהימות.


"אנציקלופדיה העולם שלי" מאת ג'יין ווקר, מהדורה מחודשת. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 80 עמודים. כריכה קשה. מנוקד. מחיר לצרכן 89 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט