יום רביעי, 27 ביולי 2016

פארק הטרמפולינות החדש SKY JUMP ברעננה - לא נפסיק לקפוץ!

פארק טרמפולינות חדש ומתקדם מסוגו בארץ נפתח ברעננה SKY JUMP 
בפארק מגוון עצום של מתחמי טרמפולינה מאתגרים לכל המשפחה!


הוזמנו לבקר בפארק הטרמפולינות החדש שנפתח ברעננה. בוקר שבת שמשית, הגענו למתחם ונגלה בפנינו עולם שלם של טרמפולינות וכיף משפחתי. כדי לשמור על עומס סביר והנאה מירבית הכניסה למתחם היא בקבוצות כל שעה עגולה. הגענו לפי המלצה כמה דקות לפני - התארגנו, שמנו גרבי קפיצה מיוחדות שמספק המקום, וצפינו בסרטון הדרכה ובטיחות. לאחר מכן - ומרגע שנכנסים - לא מפסיקים לקפוץ! 


המקום ענק, מרווח, נקי, ויש בו גם כמות מכובדת של סדרנים שדואגים לשמור על בטחון הילדים. הפארק מתאים החל מגיל 3, ונראה שחשבו על כל פרט - יש איזור מיוחד לקטנטנים (עד גיל 6) כך שלא יתנגשו בגדולים יותר. 


אהבנו במיוחד: מסיבת דיסקו במתחם! למשך מספר דקות המקום הוחשך והואר בתאורת דיסקו עם מוזיקה קופצנית ומדליקה במיוחד. מיוחד וכיף גדול! 


צפו בסרטון - מסיבת דיסקו / חוגגים יומולדת בפארק הטרמפולינות:


בפארק למעלה מ-50 משטחי קפיצה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילאים, בהם:
CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי מסוגו המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית. המתחרים מנסים לקלוע לסל של היריב מעבר לרשת. חוויה משפחתית! מומלץ! 

ג'מפולינה – חוויית קפיצה המותאמת לילדים קטנים בגילאי  6-3.

Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור...- מזנקים מהטרמפולינה הישר לבריכת ספוגים רכה ומלאה בספוגים.

קיר טיפוס אתגרי – בגובה של 3 מטרים הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה...– כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים. לא היה פעיל כשביקרנו בפארק. 

Slackline – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים, קופצים, יושבים... – והכול על רצועה קפיצית דקה!

Battle beam - קורת איזון – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה - תוך שמירה על איזון ויציבות, והכל מעל בריכת ספוגים.
כדורסל – כדורסל טרמפולינות - משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו מייקל ג'ורדן!...

Dodgeball (דוג'בול)– משחק מחניים מדליק על טרמפולינה - הקבוצות מתחרות זו בזו תוך אימון על זריזות, קואורדינציה, כושר גופני ועוד.

הבן שלי מצא עוד פעילות חוויותית מקורית - לגו (:

להורים דאגו לפינת קפה (כולל עמדות הטענה) למעלה שמשקיפה על המתחם - חייבים להודות שלא השתמשנו בה, כי היה כיף לקפוץ עם הילדים! בילוי משפחתי במיטבו!
מבט ממעוף הציפור:

ולאחר קצת יותר משעה, עייפים אך מאוד מרוצים (:

בנוסף לטרמפולינות מציע SKY JUMP אטרקציה מלהיבה: קולנוע 7 ממדים 7d-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי (פיתוח של חברת "סימנוע טכנולוגיות"), שבו סרט תלת ממד איכותי (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד. 

בנוסף לכל אלה, יש בפארק חדרי יום הולדת - חדרים מפוארים ומאובזרים במערכת שמע, מסך TV, שולחנות וכיסאות ועוד. הפארק מתאים מאוד לחגיגות ואירועים: ימי הולדת, בר/ת מצווה, מסיבות כיתה, ימי גיבוש וכיף לעובדים, מסיבת רווקים, מסיבות למבוגרים ועוד. במסיבות ואירועים הפארק מעמיד לרשות החוגגים מערכת סאונד ותאורה מתקדמת.

כמו כן הפארק מציע חוגי ספורט לילדים ומבוגרים, המועברים על ידי מדריכים מקצועיים.

שעות פתיחה:  ימים א'-ה' 15:00 – 22:00. ביום ששי 11:00 – 19:00. בימי שבת, חג וחופשות – 9:00 – 22:00.

מחירים: מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה באמצע שבוע -  50 ₪ ו- 55 ₪ בסוף שבוע. לגילאי 6-3: 25 ₪ באמצע שבוע ו- 28 ₪ בסוף שבוע. בשעותHAPPY HOUR מחירי הכרטיסים -  45-40 ₪ למבוגר, ו-23-20 ₪ לילד. (פירוט השעות באתר).
קולנוע רב חושי – 30 ₪. לרוכשים כרטיס לטרמפולינה יעלה הקולנוע 20 ₪ בלבד.
מומלץ להזמין כרטיסים מראש להבטחת מקום בטרמפולינות, דרך האתר  www.skyjump.co.il

כתובת הפארק: היצירה 2, א.ת רעננה. מאחורי קניין רננים.