יום ראשון, 24 ביולי 2016

שבוע אהבה במרחצאות וספא געש 14-20.8.2016

שבוע אהבה במרחצאות 
וספא געש
14-20.8.2016



לקראת ט"ו באב מזמינים אתכם במרחצאות חמי געש ליהנות משבוע שלם של אהבה ורומנטיקה במבצעים מיוחדים הכוללים בילוי זוגי וחוויית התרגעות לגוף ולנפש.
מבצעי שבוע האהבה
במהלך שבוע האהבה תוכלו ליהנות מ'פינוק לאוהבים' - מבצע הכולל כניסה זוגית למרחצאות החמים' שימוש חופשי במתקני האתר וארוחת ערב זוגית בשרית במסעדת 'נוסטלגיה' הכשרה בסכום של 259 ₪ לזוג.                (בתוקף בימים ב-ה בלבד בין השעות 16-22)
'מסע זוגי אל האושר' הכולל כניסה זוגית למרחצאות החמים ושימוש חופשי במתקני האתר, עיסוי זוגי מפנק של 30 דק' לבחירה לכל אחד מבני הזוג וארוחת בוקר זוגית כפרית. לכל אחד מבני הזוג מובטח חלוק בהשאלה וכפכפי ספא במתנה כל זה במחיר של 419 ₪ לזוג.                                                                            
(תקף בימים א'-ה', ו'-שבת תוספת של 50 ₪ לזוג בין התאריכים 14-20.8)
הזמנת עיסויים בתיאום מראש בלבד.
בילוי מפנק באתר כולל שימוש במגוון מתקני מים מפנקים וקרירים, בריכות במגוון טמפרטורות עם הרכב מים עשיר, סאונה יבשה ורטובה ועוד. האתר הצופה למרבדי הגולף של קיבוץ געש ולשמורת חוף השרון, נמצא רק כ-5 דקות הליכה מהים, כרבע שעה נסיעה מתל אביב, בין הרצליה לנתניה.

חדש בספא געש  - "FOOT MASSAGE" בניחוחות מרעננים.
עיסוי כפות רגליים – מהטיפולים הפופולריים במזרח הרחוק במטרה להפחית ולהקל על העומס בכפות הרגליים לאחר יום עבודה מפרך מגיע לספא חמי געש. העיסוי מתחיל בפילינג פירות מרענן ומרגיע ומתרכז בעיסוי של כפות הרגליים בחמאת שיאה בניחוחות של עשב לימון\פירות\שוקולד\לבנדר או בשמן שקדים חם בניחוח פריחת הדרים \וניל דובדבן.
מבצע בהרצה: עיסוי 30 דק' + כניסה למרחצאות (שימוש חופשי במתקנים), חלוק בהשאלה וכפכפים מתנה.
239 ₪ לאדם, תוספת שישי-שבת 25 ₪. (בהזמנה מראש בלבד).
פינוק וכיף
בקומפלקס  ארבע בריכות טבעיות מעוצבות ברמות גימור אירופאיות, ובסטנדרטים גבוהים, עם חלונות ענקים המאפשרים ליהנות גם מהנוף הייחודי והמרגיע שבחוץ, וגם מהסביבה המותאמת לשמירה על נוחות מרבית בשהות במים וסביב הבריכות. הבריכות הטבעיות עשירות במלחים ומינרלים טבעיים ובטמפרטורות שונות, שהידע אודות הסגולות הרפאיות שלהם ידוע כבר בימי קדם, כאשר היתרון שלא היה במרחצאות הקדומים הוא עשרות זרמי ג'טים לעיסוי וריכוך השרירים, מקרקעית ודפנות הבריכה. לראשונה בארץ פועלת באתר בריכת מינרלים מלחים קרירה.
ספא חמי געש
בספא 14 חדרים המעניקים טיפולי גוף ונפש, להעצמת האפקט התרפויטי, לצד סאונות (יבשה ורטובה) הידועות גם הן כאמצעי ריפוי ורוגע ייחודיים. בספא צוות מטפלים מהשורה הראשונה, עם מגוון רחב של טיפולי גוף.
וכל זאת, לצד בית קפה ומסעדה ים תיכונית בשם 'נוסטלגיה'.
לקראת ט'ו באב מוצעים בספא מגוון טיפולי פילינג מגוונים חדשים מפנקים  ורומנטיים  כגון : פילינג ים המלח בניחוח פסיפלורה,לבנדר וניל,פילינג שוקולד,פילינג פירות .ועיסוי שוודי במגוון חמאות כגון : פירות, לבנדר, שוקולד, אובלפיחה, עשב לימון  – שילוב מצוין לחידוש והמרצת עור הגוף המעניק לעור הגוף מראה חלק וקטיפתי, פתיחת נקבוביות העור, הזנתו והרגעה של שרירי הגוף. 


סגולות רפואיות בביקור במרחצאות
כבר מימי קדם נודע כי למרחצאות טבעיים יתרונות בריאותיים רבים. מעבר לפינוק ולרוגע, הטבילה במים החמים והעשירים במלחים וגופרית, מקלה על בעיות פרקים ושרירים, מרגיעה כאבי גב, משחררת כאבי ראש  ומסייעת בהורדת לחץ הדם. בעולם, מקומות כמו באדן-באדן ביער השחור בגרמניה, או בעיירה ספא שבבלגיה (כן, מכאן מגיע השם), התפרסמו בשל מעיינות המרפא שלהם והפכו מוקד עלייה לרגל עוד מתקופת הביניים לעשרות אלפי תיירים מדי שנה.  
מתחם חמי געש
בקיבוץ געש, חמש דקות מהרצליה, 20 דק' מתל אביב, פועל אתר טבע ייחודי הטובל בירוק, שעבר שדרוג, ומכיל מספר בריכות טבעיות עשירות במינרליים, שמעוצבות ומסוגננות בסטנדרטים אירופאיים. הבריכות מוקפות בחלונות גדולים המאפשרים לאור הטבעי לחדור אל בריכות המים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה. כמו כן ניתן ליהנות באתר מסאונות רטובות ויבשות, בריכת שחייה חצי אולימפית ובריכת פעוטות, מתחם ספא ובו 14 חדרים עם היצע רחב של עיסויים וטיפולי גוף חדשים ומרעננים, ומסעדה עם תפריט בשרי עשיר ומפנק. אולם משופץ של 1000 מטר . בסמוך לבריכות החמות מתחם הרגעות, סאונה יבשה וסאונה רטובה, עיסוי מימי חזק מזרמי מי גופרית, אולמות מקורים המתאימים לאירוח בודדים וקבוצות.

חמי געש, קיבוץ געש, לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים בטלפון: 09-9529404 www.hameigaash.co.il