יום ראשון, 24 ביולי 2016

אמאבא – החלה עונת השלשולים. הצטיידו בטקסטן!

אמאבא – החלה עונת השלשולים. הצטיידו בטקסטן!



חודשי יולי- אוגוסט החמים מאופיינים בעלייה משמעותית במקרי השלשולים, ובמיוחד בקרב ילדים ותינוקות. שלשולים והקאות יכולים בקלות להביא ילדים ובמיוחד תינוקות למצב של התייבשות, שהינה סכנה ממשית לבריאות מערכות הגוף, ולכן יש צורך לקצר ככל הניתן את משך השלשול.
בקרוב מאוד אנחנו יוצאים לטיול משפחתי, אני כמנהג תמיד מתארגנת על תרופות שצריך לקחת לנסיעות ארוכות וזאת על מנת שלא להתקע בחופשה משפחתית- חולים.

השנה אנחנו ללא כל של ספק ניקח איתנו את טסקטן וזאת על מנת שנוכל להיות מוגנים "מי יכול להיות שיקרה" אנחנו מקווים מאוד שלא אבל כשמדובר בבריאות של הילדים שלנו.
אנחנו חייבים להיות ערוכים בהתאם!!!

מה שיחודי לטסקטן שהוא יעיל מגיל 3 חודשים ומעלה.
חיסול מקור החיידק במהרה!

עד כה, לא היו פתרונות של ממש לטיפול בשלשול בקרב ילדים ותינוקות, מלבד לתמיסות מלחים ומינרלים שניתנים במטרה להחזיר לגוף את מה שאיבד כתוצאה מהמחלה ולמנוע התייבשות.
מותג טסקטן הושק בישראל באפריל 2015. מדובר באביזר רפואי המיועד לטיפול והקלה של תסמיני שלשול. המוצר מגיע בכמוסות למבוגרים, ובאבקה לילדים ולתינוקות מגיל 3 חודשים ואילך.
טסקטן מכיל ג'לטין טנאט, שנמצא במחקרים קליניים כבעל יכולת לשקם את דפנות המעי, ולסלק את הווירוס/החיידק שגורם לשלשול.
למוצר יתרונות רבים:
·         מחסל את מקור הזיהום
·         אינו משפיע על תנועתיות המעיים
·         בעל יעילות קלינית מוכחת
·         בטוח לשימוש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים
·         ללא תופעות לוואי
·         אפקטיבי תוך 12 שעות
·         אינו דורש מרשם רופא – ניתן לגשת לרוקח ולרכוש
איך טסקטן עובד?
טסקטן מכיל ג'לטין טנאט היוצר שכבת מגן במעיים אשר מונעת מהגורמים המזהמים להגיע לתאים ולגרום למחלה. טסקטן פועל ביחד עם מערכת העיכול על מנת להפריש החוצה את הגורמים המזהמים. תוך 12 שעות מהטיפול הראשון, חל שיפור ניכר בתפקוד מערכת העיכול והשלשול מופחת משמעותית.
איך משתמשים בטסקטן?
טסקטן למבוגרים (כמוסות) – יש לבלוע 1-2 כמוסות עם מים, מידי 4-6 שעות, עד להיעלמות התסמינים.
טסקטן לתינוקות ולילדים (אבקה) – ניתן לערבב את האבקה במעט מים, מיץ או חלב ולהגיש לילד עם כפית. לחלופין, ניתן להוסיף את האבקה למזון טחון או מעדן חלב (תלוי בגיל הילד). האבקה ללא טעם ואינה מסיסה במים. ילדים מתחת לגיל 3 – שקיק אחד מידי 6 שעות עד להיעלמות התסמינים. ילדים מעל גיל שלוש ועד גיל 14 – 1-2 שקיקים מידי 6 שעות עד להיעלמות התסמינים.
ניתן להשיג את טסקטן ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.
באתר טסקטן ניתן להצטרף למועדון הלקוחות ולקבל קופון 15% הנחה לרכישת המוצרים.