יום חמישי, 7 ביולי 2016

פותחים את הקיץ עם משקה אייס קפוצ'ינו של מותג מכונות הקפה NESCAFÉ Dolce Gusto

חדשנות פורצת דרך בשוק מכונות הקפה בישראל
פותחים את הקיץ עם משקה אייס קפוצ'ינו של מותג מכונות הקפה NESCAFÉ Dolce Gusto




לראשונה בישראל, מותג מכונות קפה משיק קפסולה להכנת קפה קר – אייס קפוצ'ינו. זהו המשקה הקר הראשון מבית NESCAFÉ Dolce Gusto אשר מושק בישראל. המשקה החדש אשר יושק בקיץ הקרוב יצטרף למגוון המשקאות הקיים: אספרסו, אמריקנו, קפוצ'ינו, שוקוצ'ינו, קפה או לה ועוד.  

מותג מכונות הקפה  NESCAFÉ Dolce Gusto הושק בישראל בקיץ 2015 והינו פרי שיתוף פעולה בינלאומי בין הענקיות Nestle ו- Delonghi, אשר מיוצגת בישראל על ידי חברת ברימאג. מכונות הקפה של המותג מאתגרות את כל מה שאנו מכירים בעולם מכונות הקפה, החל מהעיצוב יוצא הדופן של המכונות, דרך המגוון הרחב של המשקאות אותם ניתן להכין,  פולי הקפה המובחרים ועד נוחות השימוש. המכונות מאפשרות חווית שימוש מהנה וקלה להכנה של משקה איכותי במספר שניות. בנוסף, למכונות יש טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת להכין גם משקאות קרים.

קפסולות האייס קפוצ'ינו מאפשרות הכנת קפה קר, בקלות, בזמן קצר ומבלי להתעסק בהקצפה ובניקוי. והתוצאה קפה קר ועשיר עם חלב קטיפתי ומתיקות מאוזנת.  

אורנית זיגר, מנהלת פעילות משקאות באסם: "מכונות הקפה של  NESCAFÉ Dolce Gusto נמכרות בעשרות מדינות ברחבי העולם והינן מכונות הקפה הנמכרות ביותר בשוק האירופאי. אחת הסיבות המרכזיות להצלחת המותג היא היצע משקאות מגוון במיוחד עם רלוונטיות לקהל רחב של אוהבי קפה. נדבך מרכזי באסטרטגיית המותג הוא מכונות קפה שמיועדות להיות בלב הבית ולשמש את כולם, החל ממי שאוהב את האספרסו והאמריקנו, דרך אוהדי הקפה הקר ואפילו לחובבי השוקו.
אייס קפה הוא משקה פופולרי בישראל, ולכן בחרנו בו להיות המשקה הראשון מתוך מגוון המשקאות הקרים של
NESCAFÉ Dolce Gusto".

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, רשתות המזון הנבחרות וכן באתר האינטרנט של המותג.
מחיר אריזת קפסולות (16 קפסולות באריזה אחת) באתר האינטרנט של המותג-   27.80 ₪.
את מכונות הקפה ניתן להשיג ברשתות החשמל והמזון הנבחרות וכן באתר האינטרנט של המותג.

קישור לאתר: www.dolce-gusto.co.il