יום שבת, 2 ביולי 2016

חברת "תומר" מרחיבה את סדרת מעדני העגבניות המיובשות, ומשיקה 2 טעמים חדשים: עגבניות מיובשות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול ועגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול

חברת "תומר" מרחיבה את סדרת מעדני העגבניות המיובשות, ומשיקה 2 טעמים חדשים: עגבניות מיובשות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול
 ועגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול



חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מרחיבה את סדרת מעדני העגבניות המיובשות, ומשיקה 2 מוצרים חדשים: עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול בשמן חמניות, ורצועות עגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול ושמן חמניות.
התנסתי בסדרת מעדני העגבניות המיובשות בתוספת זיתים ירוקים ועשבי תיבול.
  • טעים להפליא
  • משדרג כל כריך
  • משתלב נפלא על קרקר טבעי
  • הילדים אהבו וגם המבוגרים
  • אנחנו אהבנו בעיקר בשילוב של פרוסה עם מעט גבינה לבנה, חביתה והממרח.

2 המוצרים החדשים מצטרפים לסדרה רחבה של מעדני עגבניות מיובשות שמשווקת "תומר", המוצעות בצנצנות ובמגשיות פלסטיק, בהן – עגבניות מיובשות חצאים או קצוצות - בשמן חמניות ועשבי תיבול, ממרח עגבניות מיובשות, ממרח עגבניות מיובשות פיקנטי, עגבניות מיובשות קצוצות בשמן חמניות ועשבי תיבול ועוד.
המוצרים נהדרים לאכילה כמו שהם – למריחה על חלה טרייה או פוקצ'ה, להגשה לצד גבינות, בשרים וסלטים, וכן ניתן לשלבם במגוון מנות ומתכונים, כגון: רטבים לפסטה, בכריכי גבינה, פסטרמה ועוד, בסלטים קרים או חמים, בהכנת מאפים ולחמים, כתוספת לפיצה ועוד.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
מחיר : 9.90 ש"ח  למגשית במשקל 250 גרם.
להשיג ברשתות השיווק.

חברת "תומר" מציעה מתכון נהדר עם רצועות עגבניות מתובלות -  מאפה במילוי שקשוקת עגבניות וקונפי שום
המתכון מאת – אתי בטיטו, מתכונאית ובלוגרית וחברה קרובה!

מאפה שהוא ארוחה שלמה. פחמימות, חלבונים וירקות במתכון אחד שהוא קלי קלות. סלט העגבניות מורכב מכמה סוגי עגבניות במרקמים שונים: עגבניות תמר בשלות, עגבניות שרי צלויות בתנור, רצועות עגבניות מתובלות של תומר וקונפי שום להעשרת הטעמים. להכנה מהירה של המאפה השתמשתי במיני לחם שאור מוכן. אפשר להשתמש בלחמניות עגולות קנויות מכל סוג.

לשקשוקה (4 מנות אישיות)
3  עגבניות תמר גדולות ובשלות
9-8 עגבניות שרי חצויות וצלויות בשמן זית
1 כוס רצועות עגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול ושמן חמניות "תומר"
1/4 כוס שמן חמניות
1/4 כוס מים
1 גמבה אדומה קלויה על האש וקלופה
1 פלפל ירוק חריף קלוי וקלוף
3 שיני שום כתושות
1 כף גדושה פפריקה אדומה
1/2 כפית מלח גס
1/2 כפית פלפל שחור
8 ביצים קטנות
לקונפי שום
1 ראש שום שלם מחולק וקלוף
1 כוס שמן זית
1/2 כפית מלח גס
1/2 כפית פלפל ארבע העונות גרוס
להגשה
4 לחמניות עגולות קטנות או לחמי מחמצת קטנים
3 כפות עירית קצוצה או 3 כפות גבינה צהובה מגורדת

אופן ההכנה
1.        הכנת קונפי שום: מניחים בסיר קטן את שיני השום והתיבול. מכסים את שיני השום בשמן זית ומבשלים על להבה נמוכה ביותר כחצי שעה. אסור לשמן להגיע לרתיחה בשום שלב. שומרים את שיני השום בתוך השמן עד השימוש.
2.        הכנת סלט העגבניות: חותכים את עגבניות השרי לחצאים, צולים בתנור כ-15 דקות. בזמן הצלייה, קולים על הגז את הגמבה והפלפל. קולפים וחותכים לקוביות קטנות. חולטים את עגבניות התמר במים חמים ומקלפים אותן. חותכים לקוביות קטנות ומניחים בצד.
3.        מחממים שמן במחבת ומוסיפים את שיני השום הכתושות. מטגנים עד להזהבה קלה.
4.        מוסיפים למחבת את המים, העגבניות, הגמבה, הפלפל ואת רצועות העגבניות הלחות. מומלץ לקצוץ חלק מהרצועות ידנית או בעזרת מוט בלנדר. בוחשים את כל המרכיבים במשך כ-5 דקות, מנמיכים את הלהבה ומכסים את המחבת למשך כ-8 דקות נוספות.
5.        מוסיפים את התיבול: פפריקה, מלח ופלפל שחור. מערבבים היטב וממשיכים בבישול למשך כ-10 דקות, עד שהירקות רכים והרוטב מוכן. מניחים לקירור קל בטמפרטורת החדר.
6.        הרכבת המנה: קוטמים לכל לחם או לחמנייה את הכיפה העליונה ומרוקנים כחצי מתכולת המאפה. מומלץ להשאיר דופן של כ-1 ס''מ.
7.        ממלאים כל לחמנייה ברוטב העגבניות וקונפי שום. מוסיפים לכל לחמנייה מעט שמן מהקונפי (כ-1/2 כפית), שוברים את הביצים ויוצקים אותן פנימה. מבליעים מעט את החלבונים בתערובת ומפזרים מעט מלח על הביצים.
8.        מעבירים את הלחמניות לתבנית ואופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות במשך כ-15 דקות או עד שהביצים נקרשות במידת ההכנה המועדפת עליכם.

9.        מפזרים עירית קצוצה או מעט שבבי גבינה צהובה ומגישים חם.