יום שבת, 23 ביולי 2016

חברת "תומר" משיקה סדרה חדשה של רוטבי צ'ילי מעולים: רוטב צ'ילי אדום עם אננס, רוטב צ'ילי ללא תוספת סוכר ורוטב פלפל צ'ילי ירוק- שידרוג לכל ארוחה

רוטבי הצ'ילי החדשים של "תומר" 
ישדרגו לכם את הארוחה!


חברת "תומר" משיקה סדרה חדשה של רוטבי צ'ילי מעולים: רוטב צ'ילי אדום עם אננס, רוטב צ'ילי ללא תוספת סוכר ורוטב פלפל צ'ילי ירוק



עולמה של רויטל
עולמה של רויטל 


עולמה של רויטל
 אני אוהבת להכין לבני משפחתי חטיפי עוף קרייספים ברוטב חמוץ מתוק.
ממש כמו במסעדות האסיתיות החביבות אלינו.
אז הפעם שקיבלתי להתנסות ברוטב הצ'ילי אדום עם אננס של תומר, תהליך ההכנה של הרוטב עצמו קוצר.
הרוטב חומם מעט והוקפץ עם נתחי הפרגית הקרספים שהושרו מראש בקורנפלור, מעט מי סודה וליים.
חתיכות הפרגית טוגנו בשמן עמוק.
התוצאה יותר ממושלמת והכנת ארוחות הצהריים כעת שהילדים בחופשת הקיץ מתקצרת משמעותית שיש לנו כזה רוטב 
מצויין לצרף למנה.
הילדים ובוגרים של המשפחה טעמו ומסרו
שזה אחד הרטבים הטובים בשוק.

רוטב הצ'ילי הוא כיום אחד הרטבים הפופולריים במטבח הישראלי. הוא הגיע אלינו מהמזרח הרחוק ומתאילנד בעיקר. הוא משלב חריפות ומתיקות, ומעשיר ומשדרג מגוון מנות.
חברת "תומר", יבואנית מוצרי מזון, מרחיבה בימים אלה את סדרת רוטבי הצ'ילי המיובאים מתאילנד, ומשיקה טעמים חדשים ומיוחדים: רוטב צ'ילי אדום עם אננס, רוטב צ'ילי אדום ללא תוספת סוכר ורוטב פלפל צ'ילי ירוק.
הרטבים החדשים מצטרפים לרוטבי הצ'ילי הקלאסיים שמשווקת "תומר" – רוטב צ'ילי מתוק ורוטב צ'ילי חריף.
מהרטבים אפשר להכין מגוון מנות נהדרות וטעימות. אפשר להשתמש בהם כמרינדה, כתוספת לתיבול, למריחה לפני הצלייה, וכמטבל כמו שהוא לצד המנה. אפשר לשלב את הרטבים בהכנת מוקפצים בסגנון אסייתי כמו עוף, נודלס, ירקות, אטריות אורז, טופו ועוד; למרוח אותם על העוף לפני הצלייה או האפייה (בחום בינוני); להכין מהם רוטב לפסטה; להוסיף אותם לתערובת של קציצות עוף לשדרוג הטעמים; להכין מהם מתבל ספייסי מיונז; לתבל בהם תפוחי אדמה מטוגנים להכנת הום פרייז ועוד.
לכל אחד מהרטבים הייחוד שלו: רוטב צ'ילי אדום ללא תוספת סוכר מתאים במיוחד למבקשים להפחית בכמות הסוכר והקלוריות, רוטב צ'ילי ירוק מתאים לאוהבים מנות חריפות יותר, ורוטב צ'ילי מתוק עם אננס מוסיף לכל מנה טעם ומתיקות מיוחדת של פרי האננס הנפלא. הרוטב מתאים להכנת מנת העוף הפופולרית במטבח הסיני – עוף חמוץ-מתוק עם אננס. 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 10 ₪ לבקבוק של 500 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק.