יום רביעי, 30 בנובמבר 2016

המרכז לאסתטיקה וטיפוח מבית רויטל אמיר - מומלץ בחום!


המרכז לאסתטיקה וטיפוח היא קליניקה לקוסמטיקה רפואית וטיפולי יופי באווירה ביתית.


במרכז לאסתטיקה וטיפוח, מתמחים בטיפולים אסתטיים וקוסמטיים רפואיים באמצעות הטכנולוגיות והתכשירים המתקדמים והחדשניים ביותר, תוך הקפדה על סביבה אינטימית, אווירה מרגיעה וחוויה טיפולית כוללת וחיובית לכל המטופלים. מתוך הבנה כי כשהגוף והנפש רגועים ונינוחים הטיפולים אפקטיביים יותר ותוצאותיהם מרחיקות לכת, כל הטיפולים מתבצעים בעדינות, בדיוק ובמסירות, בליווי אישי של המטופלים והתאמת תכנית טיפולית אופטימאלית לכל אחד לפי מאפייניו שלו.


בראש המרכז לאסתטיקה וטיפוח עומדת שושי טיבי, קוסמטיקאית רפואית מובילה ובעלת מוניטין מכובד וניסיון רב בכל תחומי האסתטיקה והקוסמטיקה הרפואית שאמונה על הצוות המקצועי והמנוסה של הקליניקה, המורכב מהקוסמטיקאיות המובילות בתחום.

במרכז לאסתטיקה וטיפוח, מובטחים לכם טיפולים איכותיים ויעילים, ומתחייבים לתוצאות עד 30 יום מכל טיפול. במרכז, תמצאו מענה יעיל למגוון בעיות עור (אקנה, סבוריאה, פיגמנטציה, נימי דם בולטים. תמצאו את הטיפולים המתקדמים, החדישים והאפקטיביים ביותר לחידוש והצערת העור והעלמת קמטים, פילינג - קילוף עור משמעותי, הסרת שיער בטכנולוגית Aria SHR, הסרת שיער בשעווה ומגוון רחב של טיפולים אסתטיים נוספים שיגרמו לכם להרגיש טוב ולהיראות נפלא.
כעת אחרי שהכרתם את החזון של רויטל ושוש , אני שמחה לספר לכם על מקום קסום שנפתח ממש ליד הבית שלי במרכז סמל ברחוב השייטת 4 קומה א' בנס ציונה.


מרכז קסום שמאגד תחת קורת גג אחת את כל סוגיי העיסוים, פיטו סאונה, פילינג גוף, אבנים חמות, יש גם טיפולי יופי, פדקיור ומנקיור, קוסמטיקה רפואית וטיפולים יופי מן המתקדמים בשוק.

כל טיפולי היופי והאסתטיקה תחת קורת גג אחת.






הוזמנתי לטיפול במרכז לטיפוח. הגעתי ומצאתי מקום מקסים, עם לחדרי טיפול נקיים, אסטתיים ומזמינים לזמן איכות מרגיע ונינוח.
אז מה היה לי בטיפול?
התחלתי בהיכרות עם פיטו ספא!

פיטו ספא הוא טיפול של 15 דקות בחבית אשר מעניק לגוף ספיגת חום מבוקרת אשר לו סגולות מרפא בעקבות החום שנפלט.אחרי השהייה מרגישים שהעור עבר תהליך ריפוי.
הפיטו סאונה מפריש פיטונצידים, מעץ האורן, אשר משפיעים לטובה על מיקרו האקלים המקורה, משמידים פותוגנים ותורם לשיקום הבריאות ומניעת מחלות עונתיות.

לסיכום כיף גדול לשבת בסאונה בחבית, ופשוט להשתחרר!!!



לאחר ביקור בחבית הספא, עברתי למיטת הטיפולים למס'ג מקצועי, רפואי, עם לחיצות בנקודות התפוסות לאורך כל הגוף.
קיבלתי מסג'סטית מקצוענית נטו, מקשיבה למטופל ולגוף. ממש שוחררתי! הייתי תפוסה כל כך בעקבות ישיבה ממושכת על הכיסא בעבודה, וגם התאומים ברגלים לא היו במצב אידאלי. יצאתי מהמס'ג נינוחה וערנית, והכי חשוב בלי שרירים תפוסים וכאובים.



מומלץ בחום! פינה שקטה ופינוק מושלם במרחק נגיעה. 

המרכז לאסתטיקה וטיפוח REVITAL AMIR
טל' - 086634996, אריה - 0505970301
רחוב- השייטת 4 קומה א', נס ציונה.











עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!