יום שישי, 18 בנובמבר 2016

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks לסתיו-חורף 2016-17- קולקציית Flex



"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks לסתיו-חורף 2016-17-
קולקציית Flex
שלושה טרנדים חדשים ומעוררי השראה:
טרנד ה-
Genderless הא-מגדרי והאנדרוגיני, טרנד ה- Athleisure הנותן כבוד למקום בו האופנה פוגשת את הכושר וטרנד ה- Koolblonde שקיבל השראתו מהבלונד הסקנדינבי החיוור עם טוויסט מודרני!









בעולם הדינאמי, המחובר והמהיר במיוחד של ימינו, נראה שטרנדים באופנה ובתחום הלייפסטייל נמצאים בתנועה מתמדת, והם משתנים מחדש בכל יום שעובר. במקרה זה, למעצבי שיער וללקוחותיהם עשוי להיות קשה לשמור על הקצב המהיר, אולם צוות הסטייל הבינלאומי של חברת Schwarzkopf Professional נמצא תמיד עם האצבע על הדופק.
לאחר קבלת השראה ממסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם, מאישים ידועים מהשורה הראשונה ומגורמים מובילים ברשת החברתית, "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל גאה להציג את קולקציית Flex החדשה, של סדרת מראות השיער  Essential Looks, לסתיו/חורף 2016-17 עם הטרנדים החדשים: Genderless, Athleisure ו-Koolblonds.
כפי שאומר המנהל הקריאטיבי הבינלאומי, סיימון אליס, "המגמות היום משקפות את האופן בו החברה שלנו מתפתחת והדרך בה אנחנו חיים בפועל". הוא והצוות שלו, לדבריו "סרקנו את כדור הארץ וזיקקנו את מה שמתרחש לשלושה טרנדים מרכזיים בתחום הלייפסטייל והשיער".

נשים כיום, רוצות לדעת מהם הטרנדים המעודכנים ביותר ורוצות עזרה ממעצב השיער שלהן כשהן מחליפות את הלוק שלהן, ולעתים קרובות הן פונות לרשת החברתית בחיפוש אחרי השראה לסטייל.
צוות הסטייל הגלובלי גיבש את קולקציית Essential Looks לסתיו/חורף הקרובים על מנת לספר למעצבי השיער את כל ההשראה והרעיונות שהם צריכים על מנת לפרש את המראות הלוהטים ביותר של העונה הנוכחית.
הלוק של Genderless (ללא מגדר) נותן כבוד למראה של ביגוד וסגנון שיער ניטרלי מגדרית על מסלולי תצוגות האופנה והשורות הראשונות ברחבי העולם. טרנד Athleisure (אתלטי-פנאי) מקבל השראה ממגמת ה-Sport Luxe (מראה ספורטיבי) האורבאני החודר אל תוך בחירות האופנה היום-יומיות שלנו. הלוק של Koolblond גונב את הסגנון הרגוע וחסר המאמץ של בלונד-הקרח הסקנדינבי והופך את הגוון הנחשק לבר השגה עם אימפקט גבוה וסיכון נמוך של נזק לשיער.

שלושת הטרנדים החמים בקולקציית ESSENTIAL LOOKS Flex החדשה:

Genderless
טרנד ה- Genderless, הא-מגדרי והאנדרוגיני, משתלט על עולם האופנה בסערה.
מסלולי תצוגות האופנה של העונה הנוכחית מלאים בפריטי יוניסקס: ז'קטים גדולים, מכנסיים רחבים, חולצות באגי וחולצות ארוכות עם מפתח V. כל אחד יכול ללבוש חצאית וכל אחת יכולה להיות מדהימה עם ראש מגולח. מדובר בחופש מסוג חדש ו"שוורצקופף פרופשיונל" אוהבת את זה!
סטיב הוגאן, המנהל הקריאייטיבי של Essential Looks קורא ללוק של Genderless "סטיילינג לנון-קונפרמיסט" וצוות הסטייל הגלובלי תרגם אמירה זאת ללוק קיצוני ומגניב לחלוטין המוכן לפרשנות האישית שלך. התספורת קצרה וגלית, הסטיילינג חלק ומהוקצע, משוך לאחור, או חזק ונועז עם טקסטורה מודרנית.
מוצרי עיצוב השיער שהם בגדר חובה הם: OSiS+ Grip, OSiS+ FlexWax, והספריי לשיער OSiS+ Session Label Flexible Hold.
צבעי השיער מבוססים על שתי נקודות קיצון: הבלונד החיוור ביותר המושג עם צבעי IGORA Vario Blond Plus או הכחול-שחור העמוק ביותר המושג עם צבעי IGORA Royal יחד עם צבעי IGORA COlorWorx.

Athleisure
בגדי חדר כושר כבר זמן רב אינם סחבות אפורות ולא מחמיאות, והם כבר לא שייכים באופן בלעדי לחדר הכושר. בגדי חדר הכושר של ימינו הם בהירים, נועזים ויצירתיים. ההשראה עבור הלוק של Athleisure מגיעה ישירות מ"המלך" של מראה "Sports Luxe" (מראה הספורט), הרי הוא אלכסנדר וונג, המשלב בדים יוקרתיים עם בדים צבעוניים, תבניות נועזות ועיצוב רטרו. אנשים קריאטיביים אורבאניים צעירים (Young Urban Creatives  או בראשי תיבות YUCCIES) בכל מקום מתהלכים עם בגדים אורבאניים פונקציונאליים ולעתים יקרים.

סטיב הוגאן יודע כי "Athleisure היא מגמה גדולה בעונה הנוכחית, היא מסמלת את העימות - בו האופנה פוגשת את הכושר, וחדר הכושר הופך להיות אופנת החיים החדשה".
הסטייל של טרנד ה- Athleisure נבנה על טרנד ה-Urban Sports, אך מאמץ צבע וכיוונים עיצוביים חדשים.
התספורת- קצרה וגלית, או ארוכה וחלקה. שתי התספורות מבוצעות עם פוני מלא, הנמצא בלב הטרנד. הסטיילינג ישיר מאוד, חלק ומהוקצע, ומושג עם מוצרי עיצוב השיער: OSiS+ Undercoat, OSiS+ Damped, OSiS+ Tame Wild וספריי לשיער OSiS+ Session Label Flexible Hold עם פיניש באמצעות מוצר OSiS+ Sparkler למראה נוצץ.
הטקסטורה מוענקת לשיער עם מוצרי OSiS+ Grip ו-OSiS+ Whipped Wax.
הצבעים בשיער צוללים אל צבעי IGORA ROYAL בגווני פירות יער ואדום, והם מיושמים באמצעות מכשיר ה- ColorMelter החדש של "שוורצקופף פרופשיונל", לקבלת צבע מג'נטה נקי, עם נגיעת פירות-יער, ובמבחר גוונים.

Koolblonde
בלונד חיוור הוא לוק אייקוני. יחד עם שפתיים אדומות בהירות, גווני הבלונד החיוור ביותר מזכירים לנו את האישה והאגדה מרלין מונרו והזוהר של הוליווד הישנה. טרנד ה- Koolblonde מבית "שוורצקופף פרופשיונל" מקבל השראה מהאלגנטיות הנצחית של הבלונד החיוור, אך הוא קיבל טוויסט מודרני!
גווני הבלונד החיוורים וה"קרחוניים" ביותר מקבלים השראה מהאלגנטיות הלא מתאמצת של סגנון ה-Scandi (הסקנדינבי). הבלונד החיוור במשולב עם מכנסיים בצבעוניות עזה ושמלות המהוות הצהרה של ממש.
סוגי הלוק החדשים של Koolblond נראים בעלי זוויות, חלקים ולא מתפשרים. הם מציגים ביטחון גבוה!
צבע השיער מושג על ידי הגוונים פורצי הדרך של IGORA ROYAL. כוהנת הצבע הבינלאומית, לסלי ג'ניסון אומרת כי "הדבר הטוב ביותר בנוגע לצבעי IGORA ROYAL הוא הגיוון העצום שהם מאפשרים. אתם יכולים להיות יצירתיים מאוד עם אפקט בלונד במראה-טבעי ובגוונים-שונים, הנותן אור וצל גם על הגוונים החיוורים ביותר".  




הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילות בשלוש חטיבות עסקיות: מוצרים לבית ולכביסה, מוצרי יופי וטכנולוגיות הדבקה. הנקל, שנוסדה ב-1876, מחזיקה בעמדות שוק מובילות ברחבי העולם, הן בסקטור הצרכני והן התעשייתי, עם מותגים ידועים כמו פרסיל, שוורצקופף ו-Loctite. הנקל מעסיקה כ-50,000 עובדים ודיווחה על מכירות של 18.1 מיליארד אירו ומרווח תפעולי משוקלל של 2.9 מיליארד אירו בשנת הכספים 2015. המניות המועדפות של הנקל רשומות בבורסת המניות הגרמנית DAX.





עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!