יום שני, 28 בנובמבר 2016

קבוצת מדיה הופ מציגה מולי וצומי בעונה חדשה בהופ ו"משימה מהאגדות" הצגה חדשה דוד חיים ומולי וצומי

בחנוכה הקרוב...



כשהמותגים המובילים, המצליחים והאהובים ביותר של ערוץ הופ עולים על במה אחת - החוויה עולה מדרגה. הדוד חיים פוגש את מולי וצומי להרפתקה מהאגדות. הסיפור מתחיל בהחלטתו של מלך רשע לבטל את ממלכת האגדות ולהציב את עצמו כגיבור האגדות היחידי בעולם. שלושת הכוכבים חוברים יחד למסע מיוחד, קסום, מהנה, מצחיק, סוחף ומרגש, כדי להחזיר את האגדות אל אלה שבשבילם הן קיימות – הילדים. 
כרטיסים ניתן להשיג באתר בראבו.



תכירו בנוסף את העולם המטורף של דוד חיים כעת פרקים חדשים בהופ- לגדול ביידים טובות:


לדוד חיים יש כלבו ובו מסתתרת דלת סודית שמובילה לעולם מטורף. שם, הוא פוגש את מישו ומיקה שמכינים את כל מה שחסר באגדות, כמו למשל נעל הזכוכית של סינדרלה או מנורת הקסמים של אלאדין. וכשיש בעיה? דוד חיים תמיד מוצא פתרון!

מולי וצומי בקרוב בפרקים חדשים ומפתיעים במאפייה של מולי וצומי.


סדרה קומית לילדים על חייזר בשם צומי, שהגיע לכדור הארץ ונחת בחצר של מולי, שף בנשמתו ולמחייתו. בכל פרק לומד צומי מושגים חדשים על החיים האנושים, כמו- יום הולדת, הפתעה, שיעמום ובקרוב פרקים חדשים של עולמם של מולי וצומי במאפייה.


אנחנו צפינו בבכורה של הפרקים החדשים של הסדרות.

הילדים היו מרותקים וסקרנים לדעת מה צפוי להתחדש...
אז הרבה נושאים חדשים, על הפרק יש למה לצפות.

מולי וצומי
החל מה  11.12 - בימי א-ה-       ובשידורים חוזרים במהלך היום

העונה החדשה,  כמו קודמותיה, עוסקת בעידוד ילדים לשאול שאלות ולגלות סקרנות. בנוסף הסדרה מציפה נושאים רגשיים רבים מתוך עולמם של ילדים בגילאי טרום בית ספר.

בעונה זו מולי וצומי פותחים מאפייה ביתית ומקסימה, "מאפייה בין כוכבית"! פתיחה המאפיה מביאה אתה ניחוחות חדשים, טעמים מרגשים וגם משימות חשובות והרבה אחריות!
מולי צריך להתמודד עם אתגרים חדשים כמו אפיית עוגה מיוחדת ליום ההולדת של ראש העיר, אפייה של המון פיתות או לחמניות ועוד. המאפיה מעמידה אתגרים חדשים גם בפני צומי, הוא מנסה להשתלב, לעזור ולקחת אחריות על העסק החדש. אבל כשצומי בשטח, הדברים בדרך כלל לא הולכים לפי התכנון... אך בעזרת יצירתיות, שיתוף פעולה, רצון טוב והרבה הומור, מולי וצומי תמיד מצליחים להציל את המצב ולהכין את ההזמנות בזמן!
בפרקים החדשים מגיעים אל המאפייה חברים חדשים - קוקי האופה הצחקנית והחולמנית שבאה לעזור למולי, מישה השליח, שתמיד מאחר- כל פעם בגלל הרפתקה מסעירה אחרת. בעונה זו מצטרפת לסדרה גם דמות חדשה ויוצאת דופן! מוצי. חברה של צומי מטוקטוק. בכל פרק מוצי מתקשרת אל צומי בשיחת וידאו. צומי מקפיא את הזמן משוחח ומתייעץ עם חברתו הסודית בלי שאף אחד ידע. הפתרונות של מוצי מאוד טוקטוקיים ובדרך כלל לא כל כך יעילים. בניגוד לצומי, מוצי חושבת בעיקר על עצמה, וההצעות שלה מבטאות את המחשבות ה"אסורות" שיש לכל הילדים: להרוס, לגזול, לא להתחשב, להתעקש ועוד. צומי מבין שההצעות של מוצי לא טובות אבל מתפתה ומקבל את עצותיה שברוב המקרים רק מסבכות את המצב עוד יותר! בסופו של דבר, בעזרת חבריו הטובים, צומי עושה את הדבר הנכון ומצליח לפתור את הבעיה!


אופק וענבל מעולמה של רויטל


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!