יום שישי, 18 בנובמבר 2016

מותג הטיפוח WELEDA מציג: קרם לחות קלנדולה לפנים מסדרת הקלנדולה לעור התינוק

מותג הטיפוח WELEDA מציג:
קרם לחות קלנדולה לפנים
מסדרת הקלנדולה לעור התינוק






כהורים, אנו תמיד דורשים את הטוב ביותר עבור ילדינו, כך גם חברת Weleda. אנו משתמשים אך ורק במרכיבים צמחיים המתקבלים בברכה ע"י עורו העדין של התינוק. מוצרינו נקיים מכל חומר סינטטי כדוגמת חומרי ריח וצבע שאינם ממקור צמחי, חומרים משמרים או חומרי בסיס המופקים משמן מינרלי כדוגמת וזלין או פרפין, היוצרים ציפוי מלאכותי סביב העור ובמקור מופקים מנפט. במקומם, אנו מקפידים להשתמש בשמני בסיס צמחיים בלבד, המופקים מזרעים ומפירות כמו שמן שומשום או שמן שקדים טהור, שמנים אתריים של לבנדר, ילנג – ילנג וורד הבר וכן תמציות אורגניות המופקות מפרחי הקלנדולה והקמומיל. מרכיבים אלה נספגים בקלות ע"י עורו העדין של התינוק ומעניקים לו חום, הזנה וטיפוח ממקור צמחי מכף רגל ועד ראש.


Calendula Moisturizing Facial Cream – קרם לחות קלנדולה לפנים
קרם לחות קלנדולה לפנים
עורו העדין של התינוק הוא חשוף ופגיע במיוחד. בשנותיו הראשונות, אפילו השינויים הקלים ביותר במזג האוויר כדוגמת חום, קור רוח או גשם עלולים להוביל ליובש לגירוי ולאדמומיות.
תיאור המוצר: קרם לחות קלנדולה לפנים, מגן ומזין את עורו העדין של התינוק בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות.
מכיל: שמן שקדים טהור יזין את העור וישמור על רכותו, תערובת שעוות צמחיות המכילה שעוות דבורים ולנולין, תמנע את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו הטבעי. תמצית אורגנית של פרחי קלנדולה תתרום להרגעת עור אדמומי ומגורה.
תועלות: הזנה והגנה אינטנסיבית לעור הפנים, מותאם לעור הפנים העדין של התינוק, נספג במהירות ואינו שומני.
הוראות שימושיש למרוח שכבה דקה של קרם לחות קלנדולה לפנים לפי הצורך.
ניתן להשיג: להשיג ברשתות הפארם, מכבי, מאוחדת, שילב ודיאדה, בבתי המרקחת הפרטיים, חנויות הטבע ובכל רשתות הטבע.

אופק שלי בן 4, מאז היותו תינוק הוא סובל מלחיים יבשות וסמוקות בתקופות מעבר ובחורף.
אני משתמשת באופן קבוע בקרם לחות של וולדה.
הוא מצויין, מותאם לעור תינוק וילדים.
האדמומיות בלחיו של אופק עוברת במהרה:)

מחיר לצרכן: 45.90  ₪, לתכולת:  50 מ"ל.

מוצרים נוספים בסדרת הקלנדולה לעור התינוק:
קרם לחות קלנדולה לגוף, שמן קלנדולה לתינוק, חלב גוף קלנדולה לתינוק, קרם לחות קלנדולה לחורף, קרם קלנדולה לאזור החיתול , תחליב רחצה ושמפו קלנדולה לתינוק, קרם אמבט קלנדולה לתינוק, משחת שיניים לילדים. 

את מוצרי WELEDA
ניתן להשיג להשיג: סופר-פארם, ניופארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, אורגניק מרקט, מוצצים, בייבי סטאר, מיי בייבי,
דיאדה ובבתי מרקחת וטבע פרטיים.
ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il

העקרונות המנחים של חברת WELEDA
·        פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.
·        מקור חומרי הגלם: WELEDA  מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.
·        WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.
·        WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.
·        WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.
·        בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.
·        כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.
·        WELEDA  מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.

אודות WELEDA :
חברת WELEDA הינה החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים. היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA.
השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים  לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".
סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים צמחיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים. 
בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.

סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.






























עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!