יום שבת, 13 במאי 2017

אסם משיקה ברוסקטות איטלקיות תחת השם סדרה קריספי

לקראת שבועות אסם משיקה ברוסקטה איטלקית תחת סדרת קריספי



ברוסקטות אפויות בשני טעמים: שמן זית ובזיליקום, שמן זית ואורגנו
לקראת חג השבועות אסם מרחיבה את סדרת קריספי ומשיקה ברוסקטה איטלקית בשני טעמים: ברוסקטה איטלקית עם שמן זית ובזיליקום, וברוסקטה איטלקית עם שמן זית ואורגנו.

המוצרים החדשים פותחו בהשראת המטבח האיטלקי ומציעים חווית טעם ייחודית. מדובר בפרוסות מאפה קלויות, מתובלות וקראנצ'יות, המשמשות לנשנוש או כתוספת טעימה לארוחה. הן מכילות רכיבים איכותיים כמו שמן זית, בזיליקום ואורגנו.






השבת אירחנו משפחה.
הוצאתי את הברוסקטות וחשבתי מה אפשר לשלב איתם, הגעתי למסקרנה חד משמעית, איטליה!!! עשיתי שידוך של עגבניות שרי וגבינת בוגטה ואיך אפשר שלא תוספת של פרושטו איטלקי ומעל כל זה זילוף של רוטב בלסמי איטלקי מצומצם.
הטעם מושלם לאירוח:) תכינו כמות נוספת כי הברוסקטות של אסם נחטפות מהצלחת.



הברוסקטות החדשות של קריספי מהוות גם פתרון נפלא לאירוח של משפחה וחברים בחג השבועות. בקלות תוכלו לשדרג את שולחן החג ולהציע לאורחים פרוסות מאפה קלויות בתוספת גבינות וסלטים.
דפנה ברנר, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "הצרכנים הישראלים מחפשים היום גיוון בעולם תחליפי הלחם והנשנוש. זיהינו את המטבח האיטלקי כמקור השראה לפתרונות מאפה טעימים המשלבים מרקמים ותיבולים האהובים על החך הישראלי. אנו שמחים להשיק חדשנות מוצרית אמיתית שאינה קיימת היום בשוק הישראלי ולהציע פתרונות חדשים ומרגשים".

הברוסקטות החדשות מצטרפות למגוון המוצרים הקיימים בסדרה: קריספי זיתים, קריספי פלפלים קלויים, קריספי כפרי, קריספי זרעים קלויים, וקריספי עגבניות-בזיליקום
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות: רלב"ג
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!