יום שישי, 26 במאי 2017

מומלצי ספרי הילדים 2017


מומלצי ספרי הילדים 2017


ספר חדש לראשית קריאה:
"באושר ועושר כאילו – לשבור את הקרח"
מאת שרה מלינובסקי
ספר שישי בסדרה

שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי ג'ונה...
הבת שלי ענבל בת 8 בכיתה ב.
הקריאה שלה שוטפת והיא מאוד נהנת לקרוא מהסדרה של באושר ועושר, היא מצטיידת בספר כל יום לבית הספר ובהפסקות יושבת עם חברותיה ומקריאה להם חלקים מהספר.
ספר מיוחד במינו לילדות בגילאי בית ספר המוקדמים, מרתק ומעניין.
"לשבור את הקרח" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת דני ספרים, הוא הספר השישי בסדרה המצליחה לראשית קריאה, "באושר ועושר כאילו", בו נכנסת הגיבורה בכל פעם לאגדה אחרת. הפעם היא נכנסת עם אחיה היישר לתוך האגדה על "מלכת השלג".  





אף על פי שהיא ואחיה מחליטים להתרחק מהמראה המכושפת, לכלבלב שלהם יש תכניות אחרות והוא מזנק פנימה לפני שהם מצליחים לעצור אותו. איזו ברירה יש להם מלבד להיכנס בעקבותיו? הפעם הם נוחתים בארץ מושלגת וקפואה, וקולטים שהגיעו לאגדה על "מלכת השלג". אבל האגדה המקורית אינה דומה כלל לסרט המפורסם. מלכת השלג כאן היא אישה מרושעת במיוחד, שמקפיאה את הכלבלב שלהם והופכת אותו לארטיכלב! עליהם להציל אותו ולחזור בזמן הביתה, לפני שמלכת השלג תצליח ללכד גם אותם והם ישארו קפואים שם לנצח... 
"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל".
כל ספר בסדרה עוסק בגיבורה שונה מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של סינדרלה. נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2015. לשחות או לא לשחות הלוקח את הקוראים הפעם היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. חלומות מתוקים הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. שערה בכוס מים הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של רפונזל.
"באושר ועושר כאילו – לשבור את הקרח" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 173 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

ספר ילדים חדש: "אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג

                                             
"אבא שלי לא אוהב להתגלח, לא תמיד רואים וגם אין לזה ריח, אבל כשהוא לא מתגלח – הוא פתאום נהיה קיפוד שבא להתארח, נשאר בבית ולא בורח" (מתוך הספר).

ספר הילדים "אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג בהוצאת הספרים מדיה 10 הוא סיפור על אבא שלא כל כך אוהב להתגלח וזה לא עושה שמח בלב לאף אחד. זה לא שהוא לא רוצה, הוא בדרך כלל שוכח וקצף גילוח לא מורח. החוויה מתוארת מבעד לעיניה של בתו הקטנה, שרואה מה שהגדולים לא רואים- הקוצים הם קיפודים. הוא לא יודע שהוא קיפוד או לא מאמין למרות שיש לו זיפים על לחי שמאל ולחי ימין, ספירי הקטנה מבקשת ממנו להתגלח ואז לנשק ולחבק ואפילו זה לא עוזר כי אבא מחבק כמו מתאבק, ואז דווקא כשהלחיים כבר חלקות ספירי מגלה שהיא מתגעגעת לאבא שהיא מכירה – הקיפוד, אז איך זה יגמר? אם נמאס לכם לחכות - קראו את הספר.
לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של ילנה סולוביי שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.
"הספר הבא שאני מתכוון להוציא לאור הוא טקסט שכתבתי בעקבות מותה של אחת הכלבות שלנו והצורך לנסות ולהסביר לילדים מה המשמעות של מה שקרה לכלבה וכיצד ניתן להתמודד עם האובדן שחוו. השיחות שניהלנו עימם, אשר היו קשורות באופן ישיר לחוויית האובדן, אפשרו לנו להיכנס לעולמם. מצד אחד להסביר להם את הסופיות של החיים באופן רך מאד ומנחם ומצד שני, באמצעות השאלות ששאלנו הצצנו לעולם הרגש והתבונה שלהם ולחוויית האובדן שהם חווים  וההשלכות שנובעות מכך. הילדים נולדו לבית שגדלים בו יחד עם בעלי חיים באהבה גדולה, דבר שהשפיע עליהם בצורה חיובית. הטקסט שנכתב בעקבות פטירת הכלבה הרבה פחות קליל מ"אבא קיפוד", אבל נוגע במדויק בעצבים החשופים ובנקודות הכואבות ביותר שלנו ובמובנים מסוימים מאפשר דיאלוג מכיל מאד ומנחם עם ה"מבוגרים הקטנים", שלמרות שלא תמיד אנו נוטים לייחס להם ראייה, קליטה והבנה של הסיטואציות, הם מבינים הרבה יותר ממה שאנו חושבים והתעלמות שלנו מעובדה זו אינה משרתת אותנו או אותם".  
"אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג. איורים: ילנה סולוביי. הוצאת הספרים "מדיה 10", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 59 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים.
קופיקו חוזר למדפים עם עריכה מחודשת ועכשווית ואיורים חדשים ומרהיבי עין
סדרת קופיקו מאת תמר בורנשטיין-לזר
ספר חמישי בסדרה: קופיקו השוטר  
קופיקו השוטר מאת תמר בורנשטיין-לזר בהוצאת דני ספרים, הוא הספר החמישי בסדרת קופיקו שחוזרת למדפים בהוצאה מחודשת, לפי הסדר המקורי, בעריכה חדשה ועכשווית ובלוויית איורים חדשים ומרהיבי עין. 
קופיקו הופך לשוטר תנועה ויוצא אל מעבר החציה השכונתי כדי לעזור לילדים להגיע בשלום לבית הספר. אך כדרכו, מצליח קופיקו להפוך גם משימה פשוטה זו לחגיגה מצחיקה וצבעונית שבה מככבים עז, כבשה והמון נהגים מבולבלים. וכשהשכנה שושנה מגיעה כדי לבדוק על מה המהומה, העניינים מתחילים לצאת משליטה.
לאורך כל הספר מלווה הטקסט באיוריו המקוריים והססגוניים של דדי ונגר.
קופיקו הוא גיבור בזכות עצמו.
הילדים שלי רואים עד היום את התוכנית קופיקו וצוחקים ונהנים, הספר מרענן, קליל ומתאים לילדים שאוהבים להתפקע מצחוק באמצע קריאת ספר.

בספר הראשון בסדרה, "קופיקו האורח", פגשנו לראשונה את קופיקו ואת שאר החברים המוכרים והאהובים: שלומקה, נוגה, יורם, ז'קו התוכי והשכנה המצחיקה שושנה. קופיקו מגיע לשכונה, ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף לחגיגה. בספר השני "קופיקו בעקבות הבלשים" קופיקו נבהל כשהוא שומע שהקרקס מגיע העירה. האם זהו אותו קרקס שממנו ברח בעבר? הקרקס שמנהל פטרוזיליה הרשע? כשמתברר לו שאכן מדובר בקרקס של פטרוזיליה, ושהמנהל חסר הלב שוב נמצא בעקבותיו ואף שולח שני בלשים לעקוב אחריו, הוגה קופיקו תכנית גאונית להצלת המצב. בספר השלישי "קופיקו בכדורגל" קופיקו מגלה שהדרבי הגדול בכדורגל, בין מכבי והפועל, מאיים להפוך את הבית לזירת מלחמה בין אברום לשלומקה. הוא מחליט לצאת למשימת פיוס, הופך להיות שופט הכדורגל המצחיק ביותר שראיתם עד היום, ובדרך מעולל תעלולים שונים ומשונים. בספר הרביעי "קופיקו בכדורסל" קופיקו מתאמן בזריקת גרביים לתוך הסל של שושנה לקראת הצטרפותו לנבחרת "עין גנים" בכדורסל, ובנוסף הוא עסוק בלימוד צילום ובתכנון הפתעה מיוחדת במינה לכבוד יום ההולדת של שלומק'ה. מה קרה במהלך משחק הכדורסל? ואיזו הפתעה הכין קופיקו לשלומק'ה? להפתעה כזו איש לא ציפה.
תמר בורנשטיין-לזר, הסופרת האהובה, הידועה גם כ"אמא של קופיקו", כתבה יותר מ- 150 ספרי קופיקו ועוד עשרות ספרים אחרים לילדים. קופיקו שלה הופיע לאחרונה גם בגרסת קומיקס בספר "קופיקומיקס – תעלומה בקרקס".
"קופיקו השוטר" מאת תמר בורנשטיין-לזר, איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", 64 עמ'. מחיר לצרכן 78 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il            
ספר ילדים חדש:
 "מה יקרה אם..." מאת אורלי שמש
10 שאלות שילדים שואלים לפני כיתה א'

מה יקרה אם... – 10 שאלות שילדים שואלים לפני כיתה א' מאת אורלי שמש בהוצאת "ניתן באהבה" הוא ספר הכנה רגשית לכיתה א'. "מה יקרה אם אלך לאיבוד בין הכיתות ולא אמצא את הכיתה שלי? מה יקרה אם לא אכיר חברים חדשים? מה יקרה אם אצטרך ללכת לשירותים בזמן השיעור? מה יקרה אם לא יבואו לקחת אותי בזמן?" - כשהשאלות האלה עולות בראשם של ילדים והם לא מדברים עליהן, הן עלולות להפוך את המעבר מהגן לבית הספר לדבר מפחיד ומאיים. הפחדים והחששות שמוצגים בספר הם "פחדים מיותרים" - פחדים שנובעים מחוסר ידע או ממידע מוטעה שהופכים את המציאות למפחידה ומאיימת. אנו - ההורים ואנשי החינוך יכולים להפיג את הפחדים האלה בשיחה והסבר קצר ומרגיע כי כשמדברים על הפחדים הם פחות מפחידים.
לספר מצורפת פעילות להורים וילדים: קיר משאלות + 12 פתקי משאלות לכיתה א'.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של מירב שדה-לביא שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

אורלי שמש (47), תושבת חולון, בעלת המותג "ניתן באהבה" לפיתוח ויצירת משחקים, ספרים וקלפים לאימון, מודעות ותקשורת רגשית ומעצימה במשפחה.

ניתן באהבה הוא בית יצירה למשחקים ולקלפים לתקשורת במשפחה ולמסגרת טיפולית. המוצרים מומלצים ע"י מכון אדלר, פסיכולוגים ומומחים מתחום החינוך וההורות. המשחקים והקלפים משמשים כלי עבודה למורים/מורות, גננים/גננות, יועצים/יועצות מטפלים/מטפלות, מאמנים/מאמנות, פסיכולוגים/פסיכולוגיות מנחי סדנאות וכמובןהורים וילדים. באמצעות המשחקים השונים משתפים הילדים אותנו בחוויות שלהם - בפחדים, בחששות, ברגשות ובמחשבות. המשחקים מאפשרים שיח רגשי וערכי שמעצים את הילד, מגבש את בני המשפחה, ומחזק את הקשר בין הורים לילדים, בין אחים, בין חברים וגם בין ילדי הגן ו/או הכיתה. חלק ממוצרי ניתן באהבה מיועדים למבוגרים - בקטגוריה זו קלפי אימון ומודעות המיועדים לאימון אישי, לסדנאות, למפגשי חברים וגם כמתנות מיוחדות בעלות ערך ומשמעות.

אורלי שמש מספרת, כי "הספר מה יקרה אם... 10 שאלות שילדים שואלים לפני כיתה א' נכתב בעקבות שאלות אמיתיות שילדים שאלו במסגרת סדנאות של "ניתן באהבה" בנושא "הכנה רגשית לכיתה א". המטרה בסדנאות האלה היא לעודד את הילדים להביע את הרגשות, הפחדים והחששות שלהם לקראת המעבר המרגש. רבים מהורי הילדים שנכחו בסדנאות הופתעו לשמוע את השאלות ששאלו הילדים שלהם. לא היה להם מושג שאלה הם הדברים שמטרידים את הילדים - פשוט כי הנושאים האלה מעולם לא עלו לשיחה בבית. דרך השאלות שבספר נוכל לעודד את הילדים לשתף אותנו במחשבות וברגשות שלהם".

גילת מלכאן סטיקלרו, פסיכולוגית קלינית, מומחית לטיפול בילדים ומשפחה, ממליצה וכותבת בספר: "המעבר לכיתה א' הוא מעבר משמעותי המסמל את תחילת המסע של ילדכם במערכת החינוך ובעולם הלימודים וההישגים. לצד המוכנות המוטורית, הקוגניטיבית והשפתית נדרשת גם בשלות רגשית שתאפשר לילדים להתמודד עם האתגרים, ההצלחות והקשיים שעומדים בפניהם. כחלק מהבשלות הרגשית על הילד להבין מה מצפה לו בבית הספר ולהרגיש שהוא מסוגל להתמודד עם הבאות. ספר זה נכתב כדי לסייע בהכנה הרגשית הזאת ומעודד שיחה עם הילדים ומענה לשאלות שלהם לקראת המעבר הגדול והמרגש. טרם קריאת הספר רצוי לשוחח עם הילדים, לשמוע מהם על ציפיותיהם ותחושותיהם לקראת המעבר ולתת מקום למגוון הרגשות שעולים בהם. בעת קריאת הספר מומלץ להקריא שאלה ולפני הקראת התשובה לשאול את הילדים מה הם חושבים על השאלה ומה הם היו עונים לילד השואל שבספר. אפשר לדלג על שאלות או להוסיף שאלות שלדעתכם מעסיקות את ילדכם. בסיום הקראת הספר שאלו את הילדים אם יש להם שאלות נוספות שמעניינות אותם. אפשר ליצור ספר משלכם שבו שאלות וציורים בנושאים המעסיקים את ילדיכם ולעודד אותם לבטא את המחשבות והתחושות שלהם לקראת המעבר ולהגביר את תחושת השליטה והביטחון שלהם".
את גלית אני מכירה שנים, ישבתי עם אופק שלי שעולה רק לגן חובה.
עיינו בספר, שאלתי אותו את השאלות שהספר מציג... הוא כמובן ענה לשאלותי במהירות הבזק.
המלצות על הספר:
"הספר מסייע בהכנה הרגשית לקראת המעבר מהגן לכיתה א'. הוא מעלה שאלות שמעסיקות ילדים ועוזר להם לחוש שליטה וביטחון, תוך מתן מענה לשאלותיהם". - גילת מלכאן סטיקלרו, פסיכולוגית קלינית מומחית לטיפול בילדים ומשפחה
"כוחו של הספר הוא בכתיבה קלילה ובהירה המאפשרת דיאלוג עם הילד ומנרמלת את חששותיו: כנראה שלעוד ילדים יש שאלות כמו שלי אם כתבו על זה ספר" - ליאת קרן, פסיכותרפיסטית לילדים ונוער ומטפלת משפחתית מוסמכת.
"הספר מאפשר להורים לקיים עם הילדים שיח מרגיע, מעודד ובגובה העיניים. כתוב ומאויר בצורה מעניינת ונעימה שמחברת את ההורה ואת הילד לחוויה" - ליאת אברמוביץ, מטפלת קוגניטיבית התנהגותית (LICBT) ומנחת הורים
"הספר מאפשר ליצור שיח ולדבר על ההצלחות לצד הקשיים והאתגרים. ילדינו יחוו את המעבר טוב יותר כשירגישו שאנו סומכים עליהם ונמצאים לצִדם, גם אם מרחוק" - שרה כרמי שגב, MSW תרפיסטית, מנחת הורים וצוותים חינוכיים.
"מה יקרה אם... – 10 שאלות שילדים שואלים לפני כיתה א'" מאת אורלי שמש. הוצאת "ניתן באהבה – משחקים שמעצימים ילדים", עמודים לא ממוספרים, כולל "קיר משאלות" עם 12 פתקי משאלות לכיתה א'.. מחיר לצרכן 65 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים, ובחנות המקוונת של ההוצאה www.nitan-beahava.co.il


     ספר ילדים חדש: "הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה                 
                                                                   
"ביום בהיר אחד בארץ אחרת נולד תינוק למשפחה נהדרת ומהרגע הראשון, כך אימא אומרת, אהבוהו כולם, ממש בן לתפארת... מתוק, חייכני בעל עיניים כמו ים, אף כפתור, כה קטן שכמעט לא קיים. דבר אחד בלט לעיני כל: הילד היה כולו כחול".
הספר חמוד מאוד, קראנו אותו ערב אחד לפני השינה, סיפור קסום על ילד מיוחד במינו.
הבן שלי אהב מאוד ושאל אותי האם אני יכולה ללמד אותו לקרוא מחשבות....
ספר הילדים "הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה בהוצאת הספרים אוריון הוא סיפור קסום על ילד מיוחד במינו, שנולד כולו כחול ונוסף לכך עם כשרון מיוחד: הוא יודע לקרוא מחשבות של אחרים. הסיפור כתוב בחרוזים ובשפה קלילה וזורמת. הוא עוסק בבעייתיות של ילד שנולד שונה מאוד ונאלץ לשמוע מה אנשים חושבים עליו. 

כל אחד מאתנו נולד שונה ומיוחד באופן מסוים. הספר הזה פותח להורים צוהר לשוחח עם הילד לאחר קריאת הספר על ייחודו, בטחונו העצמי וקבלת עצמו מול החברה שלעתים יכולה להיות מאוד עוינת מכל מיני סיבות.
לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של יונת קציר שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.
זהו ספר הילדים הראשון של נורית משה (59), אם ל-2 בנות שני ומורן, תושבת גבעתיים, עוסקת בתחום התיירות. לפני כשנה הוציאה נורית את ספר השירים הראשון שלה "שחור ולבן בצבעים" ובו שירים מתקופת נעוריה ועד עצם היום הזה.
נורית משה מספרת כי "הסיפור נכתב בראשי לאורך שנים רבות מאז היותי ילדה שונה (ישראלית) בגרמניה שאחרי המלחמה, שעדיין מתגלים בה מפעם לפעם ניצנים חדשים של שנאת האחר והשונה".
"הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה. איורים: יונת קציר. הוצאת הספרים "אוריון", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 49 ש"ח, לגילאי 10-5. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19,
ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il                                                        ספר ילדים חדש: "חיפושית עם פסים" מאת ד"ר אירית שקדי                                                                                         

ספר הילדים "חיפושית עם פסים" מאת ד"ר אירית שקדי בהוצאת הספרים אוריון הוא ספר ראשון בסדרה מקסימה לילדים, וכולל חמישה סיפורים, שמתארים דרכים שונות באמצעותן מתמודדים ילדים עם מצבים שונים בעולמם כשהמשפחה והדמיון לצידם. הסיפורים מתארים נושאים מהותיים לעולמם של ילדים צעירים ואופני התמודדות שונים של ההורים עם ילדיהם: שלבי התפתחות בחיי הילד, זהות ושייכות, בעיות אכילה, גבולות במשפחה והתמודדות עם נושאים אלה.
מה עובר על החיפושית הקטנה כשהחליפה האדומה עם הנקודות יוצאת מהאופנה? ולמה הדבורים חושבות שעליה לטגן חצילים? גליה הקטנה לומדת לספור, יחד עם אבא היא מונה אצבעות בידיים, ימים עד לחפש הגדול ועוד. מה יהיה אם לא יספיקו המספרים? למה אבא של רומי- פרצוף- חמוץ אינו מוכן לצאת מהבית עם  העניבה המקושטת במעוינים? ומי יישא את אמא כמו שק - קמח עד  למסיבה?
על שאלות אלה  ואחרות תמצאו תשובות בספר. הקריאה המשותפת והשאלות המתעוררות יכולות לשמש דרך לקירוב רגשי.
לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של יונת קציר שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.
ספר מתוק על חיפושית קטנה, עם הרבה מחשבות והסקת מסקנות מתאים לילדים בגילאי 4-5.
ד"ר אירית שקדי, נשואה ואם לשלושה, תושבת תל אביב. הייתה מורה ומחנכת, יועצת חינוכית, שימשה כמנהלת בית ספר "צהלה" בתל אביב במשך 15 שנים, כמו כן למדה ועסקה בטיפול משפחתי. בעלת תואר ראשון בהיסטוריה של המזה"ת ולשון עברית באוניברסיטת ת"א, לימודי תעודה ותואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטת בר אילן, דוקטורט בפסיכולוגיה באוניברסיטה באנגליה "אנגליה רסקין יוניברסיטי", השתלמה בטיפול משפחתי בתל"ם התחנה שליד סמינר הקיבוצים, חברה באגודה לטיפול משפחתי. "חיפושית עם פסים" הוא ספרה הראשון לילדים. "ההפלגה לאמריקה" הוא הספר השני בסדרה.
"חיפושית עם פסים" מאת ד"ר אירית שקדי. איורים: יונת קציר. הוצאת הספרים "אוריון", 32
 עמודים. מחיר לצרכן 49 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il
אורי
אחרון חביב, 
היומן של ילדותי מאת מיכל בוקר
ספר מתנה לכל יולדת ולכל הורה לתינוק 
"היומן של ילדותי – שנתיים ראשונות" מאת מיכל בוקר, בהוצאת הספרים אוריון, הוא ספר מתנה אישי, המיועד לשימוש ההורים של תינוקות ופעוטות עד גיל שנתיים, המעוצב עם חור העובר דרך הכריכה הקדמית וכל עמודי הספר. על ידי הדבקת תמונת פספורט אחת של פני התינוק/הפעוט, הספר הופך לאישי והתינוק נראה בכל העמודים בזמן הדפדוף.

היומן של ילדותי הוא דרך נפלאה עבורכם, ההורים, לעקוב אחר שלבי ההתפתחות של ילדכם, וללוות את הסיפור שלכם בַּסיפור הכתוב מנקודת מבטו הקסומה של הרך הנולד. תוכלו להוסיף בכתב ידכם, במקומות המיועדים לכך, את הדברים המיוחדים שמתרחשים תוך כדי גדילתו של ילדכם, כך שיישאר לכם ולוֹ תיעוד חיובי שיעלה על פניכם תמיד חיוך רחב מזיכרונות מתוקים.
הספר מתאים לבנות ולבנים כאחד והסיפור כתוב בלשון גוף ראשון (אני).

זהו ספרה השביעי של מיכל בוקר, יוצרת סדרת הארגמן – מוצרי איכות לנשמה. מיכל מייחסת חשיבות רבה לחיבור לעצמי ולמודעות גבוהה יותר תוך כדי מציאת שלווה פנימית, וכל המוצרים והסדנאות של סדרת הארגמן נוצרו במטרה לעזור לכל אחד ואחת להגיע לכך בקלות. ספריה רבי-מכר, וביניהם במיוחד 'אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד' , ספר התודות שלי", ו'מפתח הסודות', מלמדים כיצד להשיג זאת בקלות.
מתנה מתוקה לכל הורה, אני העברתי את היומן של ילדותי לחברה שרק ילדה כעת.
היא תציין את כל שלבי ההתפתחות ביומן של השנתיים הראשונות.
וישמר לה זיכרון מתוק קרוב ללב שתוכל להראות לילדה שיגדל.
ספרי מתנה נוספים בסדרת ארגמן לפעוטות ועד גיל 7 הם "ספר התודות שלי" לבן/לבת. אלה הם ספרים מיוחדים, המלמדים את הילדים להעריך את הדברים שיש להם ולהכיר תודה - גם אם אלו פרטים קטנים מחיי היומיום, הנתפסים בדרך כלל כמובנים מאליהם. גם ספרים אלה מתוכננים כך שיש להדביק תמונת פנים אחת של הילד במקום המיועד לכך (המקום מסומן בספר), והספר מוכן. הילד מקבל ספר שבו הוא כוכב העלילה, הוא הדמות הראשית והספר מיוחד רק לו, זאת מפני שהספר מעוצב עם חור בצורת עיגול, שעובר דרך הכריכה הקדמית ובכל עמודי הספר, העיצוב יוצר מצב בו פניו של הילד מופיעות בכל העמודים וזו תחושה נפלאה לכל ילד וילדה. בסוף הספר יש עמוד שבו הילדים יכולים למלא את רשימת התודות האישית שלהם וכך הם ילמדו ליישם ולהפנים את הרעיון.
'היומן של ילדותי – שנתיים ראשונות' מאת מיכל בוקר, הוצאת הספרים "אוריון", 36 עמודים צבעוניים בעיצוב מיוחד ומקורי, מחיר לצרכן 45 ש"ח, מנוקד, הספר מתאים לתינוקות ופעוטות ועד גיל שנתיים. מתאים גם כמתנת סוף שנה בפעוטונים. להשיג בחנויות הספרים, ובאתר ארגמן www.argaman.info.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!