יום שני, 29 במאי 2017

מותג הטיפוח WELEDA משיק: Pregnancy Oil – שמן הריון מסדרת המוצרים להריון ולידה


מותג הטיפוח WELEDA משיק:
Pregnancy Oil – שמן הריון
מסדרת המוצרים להריון ולידה


כשאת מגלה שאת בהריון, גיל העובר שלך הוא כ- 4 שבועות בלבד, אורכו כ- 4 מילימטרים בודדים. עם זאת, את בוודאי מתחילה לחוש בשינויים המתרחשים בהדרגה בגוף שלך. החזה שלך הופך רגיש יותר וכבד יותר, יתכן שיש לך התקפי בחילות בבקרים ואת מתעייפת הרבה יותר מהר מהרגיל. ככל שההריון שלך מתקדם, הגוף שלך יתקשה להתמודד עם המשקל הגדל כמו גם העור שלך, ההולך ומשתנה. בכדי לתת לך את הכלים הטובים והאיכותיים ביותר לעבור תקופה מיוחדת זו בחייך וכדי לסייע לך להתגבר על בעיות שכיחות לאחר לידה, פיתחה חברת Weleda את סדרת המוצרים הייחודית להריון והנקה. סדרת המוצרים פותחה בשיתוף פעולה מלא עם מיילדות, מדריכות הכנה ללידה ומדריכות הנקה והיא מסייעת בטיפול ומניעת סימני מתיחה, הכנת הפרינאום ללידה, תמיכה בהנקה ועיסוי בטן התינוק 
בחודשים הראשונים לחיים.


Pregnancy Oil – שמן הריון
השינויים ההורמונליים, כמו גם מתיחה מהירה של העור במהלך ההיריון, עלולים לגרום להתפתחותם של סימני או פסי מתיחה. סימני המתיחה נפוצים במיוחד באזור הבטן, אך הם עלולים להופיע גם באזור החזה, הירכיים והאגן. השימוש בשמן הריון של וולדה, יסייע בשמירה על הגמישות, הרכות והאלסטיות של העור ויסייע במניעת פסי וסימני מתיחה.
תיאור המוצר: לשמירה על גמישות העור ולמניעת סימני מתיחה.
מכיל: תערובת של שמן שקדים המסייע בריכוך העור, שמן נבט חיטה העשיר בויטמין אי ולציטין ומשפר את האלסטיות שלו, שמן חוחובה השומר על מאגרי הלחות הטבעיים המצויים בעור, תמצית של צמח הארניקה בריכוז הספציפי למטרה זו, מסייע במניעת סימני מתיחה ע"י איזון תגובתו הטבעית של הגוף למתיחת העור במהלך ההיריון. שמן פרחי תפוזים ושמן ורדים יעניקו למוצר ניחוח וארומה נעימה בזמן שימוש.
תועלות: שומר על גמישות העור ולמניעת סימני מתיחה, שמירה על מאגרי הלחות הטבעיים של העור, המוצר אינו מכיל מרכיבים מן החי. המוצר מתאים לטבעוניים.
ניחוח: תפוזים וורדים.
הוראות שימוש: חממי מעט שמן בין כפות ידייך מרחי היטב תוך כדי עיסוי הבטן, החזה, האגן והעכוז בתנועה מעגלית, פעמיים עד שלוש פעמים ביום. רצוי להתחיל ולהשתמש במוצר החל מהחודשים הראשונים להריון בכדי למנוע היווצרותם של סימני מתיחה. עיסוי הבטן בעזרת שמן הריון היא דרך נהדרת ליצור קשר עם התינוק שלך שעדיין בבטן. המשיכי לעסות את הבטן גם 3 חודשים לאחר הלידה בכדי לתמוך בחזרת העור למצבו הקודם.
חברתי היקרה בהריון יקר ופז, נתתי לה את שמן הריון על מנת שתוכל לשמור על העור הנמתך בזמן ההריון בריא ומטופח כל עוד אפשר.
הריח מעודן, השמן נמרח בקלות.
לגבי סמני המתיחה נקווה שבעזרת השמן, היא תראה כמה שפחות סמני מתיחה על הבטן ככול שההריון יתפתח והבטן תגדל

ניתן להשיג: להשיג בסופרפארם, ניופארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, אורגניק מרקט, מוצצים, בייבי סטאר, מיי בייבי , בתי מרקחת וטבע פרטיים, אתרי מכירה באינטרנט: דרגסטור, מדי לינק, טלפארמה.

מחיר מומלץ לצרכן: 99.90  ₪, לתכולת:  100 מ"ל.

מוצרים נוספים בסדרה:
Perineum Massage Oil–  שמן עיסוי פרינאום, Baby Tummy Oil– שמן עיסוי לתינוק, Nursing Oil – שמן הנקה.

למידע נוסף : אתר החברה: WWW.WELEDA.CO.IL

העקרונות המנחים של חברת WELEDA
·          פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.
·          מקור חומרי הגלם: WELEDA  מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.
·          WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.
·          WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.
·          WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.
·          בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.
·          כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.
·          WELEDA  מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.

אודות WELEDA :
חברת WELEDA הינה החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים. היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA.
השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים  לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".
סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים צמחיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים.
בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.

סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!