יום שישי, 19 במאי 2017

חוגגים את חג השבועות עם סדרת מוצרי LA PASTA של "תומר"! חברת "תומר" מציגה לחג השבועות חגיגת מוצרים מהמטבח האיטלקי – תחת המותג "LA PASTA": פסטה, קנלוני, לזניה, ניוקי, רטבים לפסטה, סדרת מוצרי עגבניות

חוגגים את חג השבועות עם סדרת מוצרי LA PASTA  של "תומר"!
חברת "תומר" מציגה לחג השבועות חגיגת מוצרים מהמטבח האיטלקי – תחת המותג "LA PASTA": פסטה, קנלוני,
 לזניה, ניוקי, רטבים לפסטה, סדרת מוצרי עגבניות


חברת "תומר", המתמחה בייבוא ובשיווק מוצרי מזון, מציעה לקראת חג השבועות סדרת מוצרים איכותיים בתחום המטבח האיטלקי, תחת המותג LA PASTA, בהם: פסטה במגוון צורות, קנלוני, לזניה, ניוקי ב-5 טעמים, סדרת רוטבי עגבניות ב-3 טעמים ומוצרי עגבניות.
המותג LA PASTA של "תומר" כולל מגוון מוצרים איכותיים מהמטבח האיטלקי, המוצעים במחירים אטרקטיביים ונוחים לצרכן, ומאפשרים להכין ארוחת חג משובחת ללא הצורך בהוצאות רבות.
הכנו לזניה פשוט מאוד להכנה, בעזרתם של ילדי.
שכבות של פסטה תומר, רסק עגבניות משובח ביתי מלא בתבלינים איטלקים, פרמזן מגורר בין שיכבה לשכבה ורוטב בשמל מעל כל הלזניה.
עלי הלזניה טעים וקלים להכנת לזניה, אין צורך בבישול מוקדם.
אפייה של 45-50 דקות על 180 מעלות מספיקה, טיפ: תשימו בין השכבות של הלזניה הרבה מאוד רוטב עגבניות, בזמן האפייה זה מקל על הלזניה להתבשל בין העלים.

במגוון המוצרים בסדרת LA PASTA:

פסטה: סדרת פסטה משובחת העשויה 100% חיטת דורום, וכוללת 7 צורות – ספגטי, פרפלה, פוזילי, פנה ועוד. כשרות בד"ץ מהדרין. הפסטה מוצעת במבצע לחג: 4 אריזות ב- 10 ₪ בלבד, או 3 ₪ ליחידה. (משקל אריזה - 400 גרם).

קנלוני גלילי פסטה איכותיים למילוי, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 8 ₪ לאריזה של 250 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.





לזניה – דפי פסטה להכנת לזניה, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 10 ₪ לאריזה של  500 גרם.  כשרות – בד"צ בית יוסף.





ניוקי – סדרת ניוקי (כופתאות) בטעם ביתי, המוצעים במגוון טעמים: ניוקי תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי ב-3 צבעים – תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, תפוחי אדמה עם עגבניות, תפוחי אדמה עם דלעת ומיני ניוקי תפוחי אדמה. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – באישור הרבנות.
רוטבי עגבניות לפסטות ב-3 טעמים מעולים: רוטב עגבניות עשיר קלאסי, רוטב עגבניות  עם שום קלוי על האש, ורוטב עגבניות עם בזיליקום. מחיר: 15 ₪ לצנצנת של 680 גרם. כשר פרווה בהשגחת ה-O.K ובאישור הרבנות הראשית.
מוצרי עגבניות איכותיים, הכוללים 2 סוגים: עגבניות שלמות מקולפות במיץ עגבניות ועגבניות חתוכות במיץ עגבניות. מחיר: 5.50 ש"ח לקופסה של 400 גרם. המוצרים מוצעים גם במארזי שלישייה במחיר של 15 ₪ למארז. כשרות: בד"צ בית יוסף.


להשיג ברשתות השיווק.     
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!