יום חמישי, 11 במאי 2017

ALWAYS THE SUN רשת האיפור והטיפוח SACARA גאה להשיק: סדרת מוצרים להגנה על העור בזמן ולאחר החשיפה לשמש- לגדולים וגם לקטנים

ALWAYS THE SUN
רשת האיפור והטיפוח SACARA גאה להשיק:
סדרת מוצרים להגנה על העור בזמן ולאחר החשיפה לשמש- לגדולים וגם לקטנים


המרחק מכדור הארץ לשמש הוא אולי גדול אבל המרחק בין השמש לנזקי העור קטן בהרבה: כוויות, אדמומיות, הזדקנות מוקדמת, קמטוטים, קמטים, כתמים, מרקם עור בעייתי וגוון עכור הם רק חלק מהרשימה הארוכה ומבוססת המחקרים .
הגנה על העור מפני השמש והקרינה חשובה במשך כל השנה ובפרט בעונת הקיץ שבה שעות החשיפה רק מתארכות. מלבד הבילוי בים ובבריכה אנו באים במגע עם השמש בשלל הפעולות היום יומיות שלנו: במעברים בין מקומות שונים, בעת הנהיגה ברכב, בבילוי בגינות אחר הצהריים ועוד ועוד.
התנסנו במוצרים הנפלאים, מגן מצויין מקרני השמש, מעולה לילדים, הבת שלי חזרה מחופשה משפחתית שרופה מעט בכתפיים, מרחתי לה מספר ימים את תחליב הלחות להרגעת העור.
הריח מעודן והקלה הורגשה כבר מהמריחה הראשונה, מומלץ בחום!


לקראת העונה החמה משיקה חברת SACARA שלושה מוצרים חדשים להגנה מפני השמש: קרם לאחר החשיפה לשמש ,
ושני מוצרים לילדים: ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50
קרם הגנה לפנים לילדים SPF50

SACARA AFTER PARTY
תחליב לחות היפואלרגני להרגעת עור הגוף והפנים לאחר החשיפה לשמש
תחושת אי נוחות, צריבה קלה או אדמומיות שאיננה מחמיאה הן רק חלק מתופעות הלוואי.
המתרחשות לאחר החשיפה לשמש. תחליב הלחות הייחודי שפיתחה חברת
SACARA מצליח להרגיע את העור באופן מיידי לאחר שיזוף בלתי מבוקר או חשיפה לשמש, לצנן אותו ולהעניק לו את תחושת הנינוחות החסרה. התחליב מועשר באלוורה ובפרו ויטמין B5 המסייעים בהרגעת העור ובשמירה על הלחות הטבעית שלו.
מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 200 מ"ל
SACARA KIDS
ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50/ קרם הגנה לפנים לילדים SPF50
הגנה על העור מגיל צעיר היא המפתח לעור פנים בריא ונטול תופעות לוואי. תכשירי ההגנה מהשמש של SACARA שפותחו במיוחד עבור עורם העדין של הילדים הנם בעלי פורמולה חדשנית, היפו אלרגנית, נטולת פראבנים ומועשרת בויטמין E ואלוורה המלחחים ומרגיעים את העור. כל המוצרים עמידים במים, מגנים מפני קרני UVA+UVB ועומדים בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE. התכשירים נספגים בקלות על גבי העור ואינם מותירים תחושת דביקות האופיינית לחלק מתכשירי ההגנה.

 מחירים:
ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50 : 29.90 שקל, לתכולת: 200 מ"ל
קרם הגנה לפנים לילדים SPF50 : 24.90 שקל, לתכולת: 60 מ"ל

מוצרים אלו מצטרפים אל שלושת המוצרים הותיקים להגנה מפני השמש (קרם הגנה לפנים SPF 50, תחליב הגנה SPF30 וספריי הגנה שקוף SPF50) ויחד מעניקים את המענה המקיף ביותר לכל המשפחה לפני, בזמן ולאחר החשיפה לשמש.

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

אודות SACARA:

חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ 52  חנויות .  SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA   משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער  ולציפורניים.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!