יום שישי, 26 במאי 2017

דגני פיטנס, מותג דגני המבוגרים המוביל בישראל בהשקה חדשה ובמתכון משופר!


דגני פיטנס, מותג דגני המבוגרים המוביל 
בישראל בהשקה חדשה ובמתכון משופר!

החל מיוני 2017  דגני פיטנס במתכון חדש ומשופר ובתוספת שיבולת שועל מלאה המצטרפת לרשימת הרכיבים הטובים, ביניהם חיטה מלאה, אורז וויטמינים מקבוצת B התורמים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף.
לקחתי קערה, מזגתי לתוכה 30 גרם מפיטנס שקדים ודבש.
אין מה להגיד ממכר! לפינוק חד פעמי מידי פעם, מומלץ טעים להפליא.
יש בעיה אחת עם פיטנס אי אפשר להפסיק לנשנש!
טעים להפליא שבא לכם להתענג על קערת קורנפלקס למבוגרים.

נחום זיימן, מנהל דגני הבוקר של NESTLE בישראל:
“בהמשך למהלך הפחת הסוכר שביצענו בשנת 2015, אנו לוקחים צעד נוסף במענה לצורך בארוחת בוקר טעימה ומזינה ומבצעים שיפור בכל המתכונים, כאשר השינוי החשוב ביותר הוא הוספת שיבולת שועל לכל המוצרים. המתכונים החדשים ימשיכו לשמור על איזון מושלם בין טעם נהדר לרכיבים מזינים ובריאים. המהלך בישראל משתלב במהלך העולמי של המותג, הכולל 80 מדינות המבצעות את החלפת המתכון בחודשים הקרובים. המהלך ילווה בקמפיין חדש אשר שם במרכז את הצורך בארוחת בוקר מזינה הנותנת אנרגיה להתחיל את היום ולממש את המטרות של כל אחד מאיתנו”
אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: ” דגני פיטנס החדשים, עכשיו גם עם שיבולת שועל מלאה, מהווים מקור לויטמינים ומינרלים, ביניהם ויטמינים מקבוצת B, סידן וחומצה פולית, לצד הוספת רכיבים טובים. אנו בנסטלה ממשיכים לשפר את הערכים התזונתיים של מוצרינו. המוצרים החדשים עברו גם שיפור תזונתי בערכי הסוכר והנתרן ואף מכילים רמות גבוהות יותר של סיבים תזונתיים בזכות התוספת של שיבולת השועל המלאה”
ההשקה המחודשת של מותג פיטנס תחל בחודש יוני על מגוון דגני הבוקר, ביניהם פיטנס קלאסי, פיטנס פירות, פיטנס שקדים ודבש, פיטנס שוקולד, פיטנס שוקולד מררי.
בהמשך תחול גם על כלל מוצרים נוספים, ביניהם פיטנס חטיפי דגנים ופיטנס גרנולה.
במסגרת ההשקה חל גם שינוי מהותי בשפה התקשורתית של המותג המשתנה ומתעדכנת בהתאם לצרכי  צרכניות המותג ברחבי העולם, כפי שעולה במחקרים שיווקיים . השפה התקשורתית נעה מעולמות העוסקים בשמירה על משקל הגוף, לעולמות המתמקדים ברכיבים טובים ומזינים המעניקים אנרגיה ממושכת לאורך זמן.
דגני הבוקר של פיטנס מהווים חלק מארוחת בוקר מאוזנת, מזינה וקלה להכנה.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות- בית דין פריז, רבנות ראשית לישראל.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!