יום שני, 29 במאי 2017

לקראת פתיחת עונת התרמילאות, כל מה שתרמילאי צריך! ועכשיו בהנחות של עד 60% על מגוון ציוד התרמילאות וכן הנחות חסרות תקדים על מחלקת ביגוד המטיילים במסגרת שבועיים תרמילאות ברשת "למטייל" בין התאריכים ה- 25 למאי ועד ה-10 ליוני

בפעם ה- 16 ברציפות!

לקראת פתיחת עונת התרמילאות, כל מה שתרמילאי צריך!
ועכשיו בהנחות של עד 60% על מגוון ציוד התרמילאות
וכן הנחות חסרות תקדים על מחלקת ביגוד המטיילים
במסגרת שבועיים תרמילאות ברשת "למטייל"

בין התאריכים ה- 25 למאי ועד ה-10 ליוני




לאור ההצלחה בשנים קודמות, ממשיכה קבוצת "למטייל" במסורת, זו השנה ה- 16 ברציפות. מדובר ביוזמה של למטייל שהפכה כבר למסורת בקרב חובבי הטיולים למען המטיילים הוותיקים, ולמען המטיילים שבדרך, שבועיים של הפנינג תרמילאות וטיולים, שייערך בין התאריכים 25 מאי ועד 10 ליוני,  בכל סניפי רשת "למטייל". 

במסגרת ההפנינג, יארחו סניפי "למטייל" מדריכים ומרצים מובילים, להרצאות מרתקות בכל הקשור לעולם התרמילאות, וייערכו  שלל מבצעים והנחות על מגוון מוצרי טיולים.

המבצע המוביל את שבועיים תרמילאות,  יציע עד 60% הנחה על המוצרים ההכרחיים לכל טיול תרמילאות,  של המותגים המובילים בעולם: נעליים, תרמילים, שקי שינה, כלי בישול לשטח, מקלות הליכה, פנסים ועוד.

מבצעים לדוגמא-

  • מגוון אוהלים לתרמילאים - בהנחות של 40%-50% הנחה!
  • מגוון תרמילאים לתרמילאים, תוצרת Marmot - בהנחות של 40%-50% הנחה!
    לדוגמא, תרמיל מקצועי תוצרת
    Marmot, 26 ליטר, דגם Kompressor Verve 26- במחיר של 354 ₪ בלבד! (במקום 600 ₪)
  • נעלי מטיילים הכי מתקדמות שקיימות היום בשוק של חברת טכניקה בהנחות של 30% הנחה!
  • מקלות טיולים בהנחות של  60% הנחה!

    לדוגמא, מקל הליכה
    CARBON תוצרת WILDCAT במחיר של 120 ₪ בלבד! (במקום 300 ₪)

במסגרת הפנינג התרמילאות, תיערך ההרצאה החשובה הבאה – ביום רביעי ה- 7/6 בשעה 17:30 בסניף "למטייל" בדיזנגוף סנטר
טיול בהרים – כל אחד יכול, או: חולמים על פסגות:  איך נערכים לטיול בהרים?

רבים מאיתנו במהלך הטיול מגיעים לאזורים הרריים, לפסגות מושלגות, כמעט במרחק נגיעה מלעמוד על גג העולם ולראותו פרוס למרגלותינו. הטיול והשהות באזורים אלו שונה מטיולים באזורים אחרים, וכדאי להכיר מספר עקרונות בסיסיים על מנת שנוכל להנות יותר מהטיול. ההרצאה תתחיל בדברים הבסיסיים ביותר: מה לקחת איתנו, מה להכניס לתרמיל, ואיך לארוז אותו. מה ללבוש, מתי ללבוש ואיך ללבוש את הבגדים שמתאימים לאזורים שבהם נהיה.

בהמשך ההרצאה נדון בתרחישי מזג אוויר שונים שייתכן ונפגוש במהלך הטיול, ומה הדרך הטובה ביותר להתמודד איתם. מה לעשות עם נקלעים לסופת שלג, או סופות רוחות? איך להתמודד עם טמפרטורות שיורדות בבת אחת? ערפל? מחלת גבהים? נדבר על מכלול נושאים אלו, ונלמד להכיר פעולות בסיסיות שניתן לבצע על מנת שאירועים אלו יישארו בגדר חוויות ולא יותר מזה.

על המרצים: המרצים כולם חברים בעמותת "ארז חילוץ והצלה". מטרות העמותה כוללות הטמעה והדרכה להתנהלות נכונה ובטוחה במהלך טיולים. במהלך החורף העמותה מעבירה "השתלמויות שטח" בחרמון, ללא עלות, שבמהלכן מודרכים המשתתפים בטיול באזורים הרריים.

7/6 בשעה 17:30 ב"למטייל" בדיזנגוף סנטר 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!