יום שלישי, 9 במאי 2017

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: צלילי המטבח של רוסיני קונצרט תיאטרון לילדים

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: צלילי המטבח של רוסיני
קונצרט תיאטרון לילדים בניצוחו של רוני פורת ובהשתתפות שחקנים
מופע סיום העונה

תזמורת הבמה הישראלית מציגה אופרה לכל המשפחה המתרחשת ביום בו החליט המלחין הנודע ג'ואקינו רוסיני להפסיק לכתוב אופרות ולפתוח מסעדה. הזמרת ג'ודיתה דה לה פאסטה מנסה לשכנע אותו להמשיך לכתוב אופרות שיפארו את שמה והוא, בעקבות ליבו, מחויב לתחביב ומתעלם מציפיות העולם ממנו. המופע, בבימויו של המנצח רוני פורת (אשר כתב אותו במשותף עם שלמה מושקוביץ), ובהשתתפות השחקנים עמנואל חנון בתפקיד רוסיני, ויעלה אביטל בתפקיד ג'ודיתה.


צפינו במופע שסגר את עונת הקונצרטים לילדים של התזמורת - "לעוף עם המוזיקה" במוזיאון תל אביב לאמנות. הבנות נהנו משעה תרבותית חוויתית. הקונצרט הפעם כלל גם קטעי משחק ושירת אופרה אשר היו מהנים ומעניינים. מוזמנים לצפות בקטע מהקונצרט כאן:

סדרת הקונצרטים בכללותה חושפת את הילדים לעולם המוזיקלי התרבותי, ובעזרת המשחק, הריקוד והשירה המלווים את הקונצרטים הילדים חווים את המוזיקה בצורה מעשירה ומעניינת. 


הכרטיס למופע כולל גם כניסה למוזיאון ולתערוכות המוצגות בו, וכך המשכנו את הבילוי המשפחתי גם לאחר הקונצרט. ללא ספק בילוי משפחתי מהנה לשבת בבוקר.

תזמורת הבמה הישראלית הינה תזמורת יחידה מסוגה בישראל, אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, מולטימדיה ועוד לילדים וגם למבוגרים.

במופעים לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים וחשוב מכל – מהילדים, שנהנים מכל רגע. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.




את הקונצרט הנפלא "אגם הברבורים" סקרתי בעבר בבלוג, ניתן לקרוא את הסקירה כאן וסקירה על המופע הקודם "התזמורת מתה מצחוק" ניתן לקרוא כאן 


סדרת הקונצרטים להשנה התסיימה
החל הרישום לעונה הבאה
המופע מתאים לילדים בגילאי 4-10
מחיר כרטיס למופע בודד: 75 ש"ח
מחירי מנויים: 360-480 ש"ח

לרכישת כרטיסים למופעים במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020

לרכישת מנויים: 02-9908676

הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן. עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!