יום רביעי, 24 במאי 2017

חברת "זן-בר" השיקה את סדרת הפריכיות מכוסמת במהדורה חדשה –בטעם משופר וכן משיקה מוצר חדש בסדרה – "פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים"

חברת "זן-בר" השיקה את סדרת הפריכיות 
מכוסמת במהדורה חדשה –בטעם משופר
וכן משיקה מוצר חדש בסדרה – "פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים"




חברת "זן-בר", יצרנית מוצרי מזון טבעיים, השיקה את סדרת הפריכיות מכוסמת בטעם טבעי - במהדורה חדשה – בטעם משופר. בסדרה פריכיות כוסמת בתוספת מלח וללא תוספת מלח. החברה השקיעה בפיתוח טכנולוגיה חדשנית המשפרת את טעם הכוסמת תוך שמירה על הערכים התזונתיים שלה.

בנוסף, השיקה "זן-בר" מוצר חדש בסדרת הפריכיות – "פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים". הפריכיות מיוצרות מזרעי הכוסמת ומעליהן ממרח חרובים מתוק ומפנק.

הנטורופת עמוס זנבר, מציין כי הכוסמת היא קטנייה המשמשת מקור טוב לעמילן ולחלבון. היא עשירה בוויטמיני B ובמינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל. לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך ולכן היא משביעה לזמן רב. כמו כן היא מכילה כמות גבוהה של ביופלבנואיד – נוגד חמצון חשוב בשם רוטין המשפר את האלסטיות של כלי הדם ומסייע למניעת לחץ דם גבוה.
אני שואלת את הבן שלי בן ה-4 מה הוא רוצה לאכול לפני הגן, הוא משיב לי פרכיות עם שוקולד חרובים, טעים, בריא ועושה את אופק שלי מאושר!
מומלץ בחום.


קו מוצרי הפריכיות, כמו כל מוצרי "זן-בר", לא מכילים חומרים משמרים ולא צבעי מאכל.

הפריכיות בטעם טבעי מזינות וטעימות. אפשר למרוח עליהן גבינה, קוטג', טחינה, אבוקדו, קונפיטורה ועוד. 
הפריכיות עם ממרח חרובים נהדרות לנשנוש בבית, בעבודה ובטיולים. הן מוצעות באריזה אישית של 35 גרם, נוחה לנשיאה לכל מקום.

פריכיות כוסמת בטעם טבעי מוצעות באריזת חיסכון במשקל של 160 גרם. בכל אריזה 6 אריזות קטנות ואטומות לשמירה על הטריות.

 המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו.

מחירים: אריזת פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים – 7 (לאריזה של 35 גרם).
מחיר אריזת פריכיות כוסמת (בתוספת מלח או ללא מלח) – 10 ₪ לאריזה במשקל של 160 גרם).

להשיג ברשת ויקטורי, מחסני השוק, ניצת הדובדבן, חנויות טבע וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.


*** מפעל "זן-בר" מקיבוץ רמת השופט (משנת 2008), הוקם על ידי ד"ר עקיבא זנבר (בעלים של "המכללה לטבעונות"), כדי לתת מענה לשוחרי בריאות המבקשים לצרוך מוצרי מזון טבעיים, איכותיים ומזינים ללא תוספות של צבעי מאכל, חומרים משמרים, שומני טרנס וכימיקליים. מוצרי המפעל מיוצרים מחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות השומרות על הערכים הבריאותיים של חומרי הגלם. בין מוצרי החברה – פריכיות אורז, פריכיות כוסמת, שמן קוקוס, שמן פשתן, חליטות צמחים ועוד.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!