יום ראשון, 29 בינואר 2017

בחג ט"ו בשבט נחגוג עם הפירות המיובשים – 'פריfree ' - גם בריאים וגם שומרים על הגזרה

בחג ט"ו בשבט נחגוג עם הפירות המיובשים – 'פריfree ' - גם בריאים וגם שומרים על הגזרה!
מוצר חדש בסדרת חטיפי הפירות המיובשים 'פריfree ': תפוח קראנצ'י
סדרת 'פריfree ' מכילה 100% פרי. הפירות מיובשים בשיטה ייחודית של ייבוש בהקפאה כך שמתקבל פרי קריספי טעים ובריא!


לכבוד חג ט"ו בשבט - סדרת חטיפי הפירות המיובשים 'פרי free' מציגה מוצר חדש בסדרה: תפוח מיובש קראנצ'י. התפוח הטרי עובר תהליך של ייבוש בשיטה ייחודית של ייבוש בהקפאה שהופכת אותו לקריספי וטעים לאכילה כחטיף. המוצר מכיל 100% פרי נטו, ללא כל תוספות כמו סוכר, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח.  

חטיף התפוח מצטרף לסדרת חטיפי הפירות המיובשים, הכוללת: ליצ'י, אגס, אננס, בננה ומשמש. המוצרים מכילים 100% פרי ומיובשים בטכנולוגיה ייחודית בהקפאה, השומרת על הערכים הבריאותיים של הפירות.  כמו כן, הפירות לא עוברים שום תהליך של אפיה, טיגון, ניפוח וכדומה. (חטיף המשמש הוא היחיד שהומתק בנגיעות סוכר). על החטיפים מסומן תו הטבעונות –Vegan-Friendly.
טעמנו מהטעמים החדשים, וואו!!! איזה טעמים משובחים, הילדים ואנחנו המבוגרים, נהנו מכל טעם שטעמנו, אהבנו במיוחד את התפוח.
שמחנו לראות כי מדובר בחטיף בריא 100% טבעי ללא חומרים משמרים.
מעולה לאחר אימון כושר, אני שלחתי עם הילדים כנשנוש בוקר לפני בית הספר והגן.
מוצר נפלא שיכול בכיף להפוך חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו!
מומלץ בחום! עולמה של רויטל
חטיפי הפירות המיובשים 'פרי free' מיוצרים בתהליך מתקדם בתעשיית המזון, המאפשר להוציא 95% מהנוזלים שבפרי בחום של 30 מעלות בלבד, וכך לשמור על מירב הערכים הבריאותיים של הפרי.  נאס"א משתמשת בטכנולוגיה הזו על מנת לאפשר לאסטרונאוטים לאכול אוכל מזין בחלל.
תהליך הייבוש מתבצע כך: הפירות הטריים, הנבחרים בקפידה, נשטפים, מקולפים ונפרסים לפרוסות על גבי מגשים. המגשים מוכנסים למקפיא ומשם הם מועברים לתא ואקום שמאדה את הפרי באיטיות (בטמפרטורה של 30 מעלות), כך שהפרי מאבד 95% מהנוזלים שבו. בתהליך זה (הקרוי "המראה" - מעבר ממוצק לגז בצורה ישירה) – מופסקים כל פעולות האנזימים, מה שמונע את התיישנות הפרי ושומר על הפרי בצורתו המקורית - טעים, פריך ובריא לזמן ארוך (לכשנתיים!). כמו כן, שיטת הייבוש ב- 30 מעלות בלבד, כאמור, מאפשרת שמירה על מירב הערכים התזונתיים של הפירות.
מכיוון שבמהלך תהליך הייבוש הוצאו 95% מנוזלי הפרי, משקלו יורד. כך שלהכנת שקית של 20 גרם פרי נדרש כ- 300 גרם בממוצע פרי טרי. כלומר - חטיף ליצ'י מיוצר מ- 10 ליצ'י טרי, וחטיף אננס מיוצר מכ- 440 גרם אננס טרי.
חטיף 'פריfree ' מהווה למעשה ריכוז מיטבי של הפרי, עם מירב הערכים הבריאותיים שלו. הערך הקלורי של הפרי בכל אריזה (במשקל של 20 גרם) הוא כ- 70 קלוריות בלבד.  
חטיפי הפירות מספקים מנת אנרגיה חיונית, בריאה וטעימה, וגם קלה לנשיאה - לנשנוש בכל עת – בבית הספר, בבית, בטיולים, לפני או אחרי פעילות גופנית, כקינוח טעים לאחר הארוחה, בצבא, בזמן הצפייה בטלוויזיה ועוד.
 המוצרים כשרים בהשגחת הבד"ץ – חוג חתם סופר בני ברק.
מחיר: 9.90 ₪ (לאריזה של 20 גרם).


להשיג: ברשתות שופרסל דיל, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, אניס, סופר פארם, ספייסס, לגעת באוכל, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.

לפרטים נוספים:   http://www.prifree.co.il/


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!