יום חמישי, 19 בינואר 2017

רשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם" משיקה מחדש את סדרת התכשירים לחורף – "כף ש.ר.מ." במותג הבית FEEL – באריזות חדשות ומעוצבות ומוצרים חדשים בסדרה


רשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם" משיקה מחדש את סדרת התכשירים לחורף – "כף ש.ר.מ." במותג הבית FEEL – 
באריזות חדשות ומעוצבות ומוצרים חדשים בסדרה

רשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם", המונה 108 בתי מרקחת קהילתיים בפריסה ארצית, מחזקת את מותג הבית של הרשת FEEL, ומשיקה מחדש את סדרת התכשירים לחורף "כף ש.ר.מ.", באריזות חדשות ומעוצבות, ומוצרים חדשים בסדרה.

הסדרה החדשה כוללת ארבעה תכשירים: שלושה סוגי סירופים – כף ש.ר.מ. למבוגרים, כף ש.ר.מ. לילדים, כף ש.ר.מ.D  ללא תוספת סוכר, ולכסניות ש.ר.מ. MD.
הסירופים "כף ש.ר.מ." מכילים פורמולות מיוחדות המשלבות מגוון תמציות צמחי מרפא, בהם: סמבוק שחור, דרוסרה, טימין, אקליפטוס, מרווה, פרחי בוצין ועוד.  חלק מהמוצרים מכילים גם ויטמיןC . הסירופים מוצעים בטעמים של תות ופטל נוחים לשימוש.

מרשת "ש.ר.מ. פארם" נמסר כי לצמחי המרפא סגולות רבות על פי הרפואה העממית והמסורתית היכולות לסייע בחיזוק המערכת החיסונית ובהקלה על מחלות החורף. בין הצמחים בפורמולות: צמח סמבוק שחור המוכר ברפואה המסורתית כמסייע בהתמודדות עם מחלת השפעת; טימין – צמח ארץ ישראלי התורם על פי הרפואה העממית במצבים של שיעול, ליחה והצטננות; דרוסרה – צמח שמקורו באירופה, המסייע בבעיות במערכת הנשימה על פי הרפואה העממית; ויטמין C נחשב לנוגד חמצון רב עוצמה המסייע לחיזוק המערכת החיסונית.  


בסדרה גם "לכסניות ש.ר.מ. MD", להקלה על מיחושים וגירויים בגרון. הלכסניות בטעם דבש, ללא תוספת סוכר. הן מכילות תמצית אזוב איסלנדי היוצרת שכבת הגנה בגרון בשילוב מנטול לתחושת קירור מקומית. כמו כן הן מכילות תמצית שמן אורגנו, תמצית שמן אניס, תמצית ורבסקום, ויטמין C, פרופוליס ועוד. 

בחורף חשוב לשמור על מחלות הילדים,
כף מהסירופ לילדודס על פי הוראות לשימוש.
מחזק את מערכת החיסון שלהם.
ונותן לנו מעט שקט ממחלות החורף.

כשרות: סירופים "כף ש.ר.מ." – כשר פרווה בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון.
לכסניות ש.ר.מ. MD כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, ובהשגחת הרב ישראל יעקב ליכטנשטיין, ראב"ד בד"צ KF לונדון.

מחיר סירופ "כף ש.ר.מ.": 39 ₪ (לבקבוק המכיל 100 מ"ל).
מחיר "לכסניות ש.ר.מ. MD": 39.90 ₪ (ל-24 לכסניות).

להשיג ברשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם".


לפרטים על מיקום הסניפים: www.sharampharm.co.il



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!