יום שלישי, 10 בינואר 2017

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: למה מי? למה פה? איזו מין שפה? קונצרט תיאטרון לילדים בניצוחו של רוני פורת

תזמורת הבמה הישראלית מציגה: למה מי? למה פה? איזו מין שפה?
קונצרט תיאטרון לילדים מאת רוני פורת ובניצוחו
28.1.17 בשעה 10:30 מוזיאון תל אביב לאמנות
כולנו למדנו אלף בית אבל רק מעטים למדו תווים. כולנו יודעים לחבר אותיות למילים, מילים למשפטים ואפילו להמציא סיפורים. אבל, רק מעטים יודעים לחבר צלילים לרעיונות מוסיקאליים, רעיונות למנגינות ומנגינות ליצירות שלמות. מוסיקה היא  שפתו של המלחין אך איזו מן שפה זו  שבכדי לשמוע אותה אנחנו זקוקים לנגנים?

צילום: רז רוגובסקי


תזמורת הבמה הישראלית, מציגה: למה מי, למה פה, איזו מין שפה? מאת רוני פורת ובניצוחו.

במופע, אשר מהווה חלק מעונת "לעוף עם המוזיקה" שעורכת התזמורת במוזיאון תל אביב לאמנות, נכיר את שפת הביטוי של המלחין, שבה: דו ורה הם אלף בית, שלשה צלילים הם כבר מילה, משפט שלם זו מנגינה וכבר אפשר לשוחח, לשאול שאלות, לקבל תשובות וכשאין ברירה מתווכחים ולפעמים גם מתפרצים.  

בטהובן חיבר סימפוניה שלמה, וכל זאת כמעט עם מילה אחת. מוצרט שאל שאלות וקונסטנצה (אשתו לעתיד) השיבה תשובות. רוסיני פטפט עם אשתו היפה וכולם השתמשו באותה שפה.


תזמורת הבמה הישראלית הינה תזמורת יחידה מסוגה בישראל, אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, מולטימדיה ועוד לילדים וגם למבוגרים.

במופעים לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים וחשוב מכל – מהילדים, שנהנים מכל רגע. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.

למה מי, למה פה, איזו מין שפה?
שבת, 28.1 בשעה 10:30
כתיבה, ניצוח והנחיה: רוני פורת
המופע מתאים לילדים בגילאי 4-10
מחיר כרטיס למופע בודד: 75 ש"ח
מחירי מנויים: 360-480 ש"ח

לרכישת כרטיסים למופעים במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020

לרכישת מנויים: 02-9908676


צילום: רז רוגובסקי

לקריאת הביקורת על המופע הקודם בסדרה לחץ כאן

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!